Poprzedni rekord Steama nie przetrwał nawet miesiąca. Nowy to ponad 38 milionów użytkowników jednocześnie
Via Tenor
Epic staje się taką konkurencją, że Steam ciągle bije jakieś rekordy.
Ciekawe co poszło nie tak...
Via Tenor
Epic staje się taką konkurencją, że Steam ciągle bije jakieś rekordy.
Ciekawe co poszło nie tak...
Przecież to valve się dogadała z komuchami czego epic nie zrobił.
Nie żeby coś, ale na twoim miejscu bym spojrzał "w internety", w jakich firmach udziały ma chiński Tencent.
Przecież to valve się dogadała z komuchami czego epic nie zrobił.
Albo trollujesz, albo już tak głęboko wszedłeś w dupę Epicowi że nie wiesz to co wszyscy inni, czyli ze chiński Tencent jest drugim największym właścicielem Epica, z 35% udziałów.
https://en.wikipedia.org/wiki/Epic_Games#
No UE5 wygląda tutaj fenomenalnie. A to nie jest jakieś wielkie studio. Ciekawe co zmajstruje cd porjekt przy kolejnym wiedźminie.
Tylko ta gra to bardziej korytarzowka niż open world. Wiadomo, że wtedy grafikę można bardziej podkręcić.
To rzeczywiście dość niezwykłe bo w poprzednich latach najlepsze wyniki Steam osiągał zawsze w okresie marzec-kwiecień.
Shan_qwerty
I look forward to the next 2 weeks being non stop "articles" from "game journalists" about the player count for this game (they have just discovered the existence and population count of PRC).
„Bawiło się”, chyba przetłumaczony artykuł z angielskiego na pałke :) (PLAY można przetłumaczyć na BAWIĆ, ale w tym kontekście chodzi o GRAĆ)
Te dane dotyczą zalogowanych czy grających? Jak odpalam kompa, to z automatu uruchamia się też steam, który działa sobie w tle, więc de facto jako zalogowany łapałbym się do tych danych, a jednak w rzeczywistości nie korzystałbym aktywnie.
W sumie też te 37mln to takie dziwne liczby, patrząc, że graczy jest grubo ponad 3mld. Potencjał ogromny jeszcze.
Trzeba jednak przyznać, że te niedawne wzrosty robią wrażenie, jeszcze całkiem niedawno przed pandemią były problemy z przekroczeniem 20 milionów, a teraz tylu graczy jest zalogowanych w godzinach nocnych.
Pewien (skl)epic miał przeciwdziałać tym wzrostom, a jeszcze tym bardziej pogorszył sprawę:-P.
Te dane dotyczą zalogowanych czy grających?
I tych i tych. Steam podaje obie liczby (zalogowanych i ingame). Przewaznie w grze jest ze 2/3 z tych 37 milionow.
Via Tenor
BMW
Via Tenor
Dlaczego nie kupujecie w lepszym sklepie? DLACZEGO?!!??!!
https://store.epicgames.com/en-US/p/black-myth-wukong-87a72b
Nawet najwiekszy epicowy troll tutaj (wiadomo kto, jest jeszcze Kazimierz Niewielki ale on odklada na kolejnego samograja od Sony, ew. wydal na ich swietnego exa Condord), gra na Steam. Choc nie watpie ze nie omieszka nam gdzies napisac, ze jestesmy debilami bo gramy "u grubego" (tam czesto probuje go fizycznie obrazic, pomimo ze Gaben juz nawet nie jest gruby, bo sie wzial za siebie ostro, ze chyba czuje kompleksy na tle wagi).
DLACZEGO!!!!1111111?????????
PS. Nie wydaje sie wam, ze jakims cudem (nie wnikam jak i po co, potraktujmy to jako "corporate fiction") kiosk epika powstal po to aby zrobic dobrze Steamowi? Od czasu powstania tej abominacji Steam doslownie wystrzelil w gore, nigdy nie widzialem zeby "konkurencja" swoja nieudolnoscia spowodowala tak wielkie przyrosty u rywala/i (i to pomimo doslownie rozdawania towaru za frajer).
Oczywiscie spora tu taz zasluga ciaglego rozwoju Steama, dodawania ciekawych features PRZYDATNYCH dla graczy i calej reszty jak Steamdeck, itd... ale EPIC tez swoje dolozyl.
Grubymi (alexde: hehehehe smiszne) nicmi szyte.
Epic też bije rekord za rekordem ;) peak 75 mln aktywnych graczy miesięcznie w 2023 roku. Po prostu wynik steama robią chińczyki bo się valve dogadał i to jest fakt.
Oczywiscie spora tu taz zasluga ciaglego rozwoju Steama, dodawania ciekawych features PRZYDATNYCH dla graczy i calej reszty jak Steamdeck, itd... ale EPIC tez swoje dolozyl.
XD
Po prostu wynik steama robią chińczyki bo się valve dogadał i to jest fakt.
Premiera Wukong, czyli grze mocno związaną z historią i mitologią Chin, którego preoload i premiera jest dziwnie w tym samym momencie co peak ściagania z Chin, dla ciebie nie ma znaczenia. Steam się dogadał z Chinami, więc komuniści nagle nakazali w jednym dniu zagrać na Steamie kilku milionom chińczykom :)
Black Myth Wukong jest jedynie na Steam Global, który działa w szarej strefie i nie jest póki co blokowany w Chinach. Steam China tej gry nie posiada.
Steam dogadał się z chinami dostarczając ocenzurowaną aplikację dostosowaną pod rynek chiński. A i tak w innych przypadkach jest w chinach na steam jest więcej graczy niż w europie czy usa a może nawet w usa i europie.
Great_Ca3imir epic bije rekord za rekordem, bo dzieciaki tam siedzą w fortnite a do tego jesteś takim trollem, że szkoda słów xD Typie, do kogo należy Tencent? Ile Tencent ma udziałów, jeśli chodzi o tę całą firemkę epickiego Tima? Weź się ogarnij, bo dramat, chodzi taki troll twojego pokroju (zapewne Urusrod z multikonta) i wydziwia :P Steam dostosowany do rynku chińskiego, bo czemu nie? Przynajmniej się chińczykom nie sprzedają, jak twój Tim. Platforma Gabe'a dostosowana do wschodniego rynku poprzez ocenzurowanie, bo dlaczego miałaby nie być przystosowana? Idź sobie gierkę w sklepicu kup i wspieraj typa, co generowanie kluczy za free dla wydawców chciałby usunąć. To steam daje mozliwość generowania kluczy i dzięki temu możesz w innych sklepach kupić taniej. Sam na Instant-Gaming kupiłem ostatnio RE Village GOLD za 50 zł i co? Daj mi taką cenę w sklepicu. Wiesz, dlaczego nie dasz? Bo nie ma generowania kluczy za free. Steam zresztą oferuje więcej funkcji, a to całe 12% to mogą sobie wsadzić. Sklep może i pobierać 50% marży, nie moja broszka dopóki cena gry mi odpowiada. Jeden sklep marża 12% a inny 30%, w obu sklepach ta sama cena za grę, to kupuję tam, gdzie większa funkcjonalność i więcej funkcji, proste xD
Murek, mówisz mi, że Chiński steam, na którym jest raptem 163 gierki (większosć made in china) sprawia, że Valve jest bardziej chińskie niż Epic, w którym 40 procent udziałów i dwa siedzenia w zarządzie ma chiński Tencent, który bezpośrednio podlega Puchatkowi?
Sweeney mając takich fanbojów nawet hejterów nie musi szukać, bo sami mu robią antyreklamę jego kramiku.
A co ma do tego wielkość terytorialna? Liczy się ogólna liczba ludności, a przede wszystkim osoby które stać na zakup gier, a Chiny to przecież z 90% piractwa. Owszem te pozsotałe 10% to nadal dużo ale ile kosztuje nowa gea w Chinach? 5-10 USD?
Roburx, rozwiń myśl z obu swoich komentarzy, bo ktoś może nie zrozumieć :P Rzucasz proste frazesy bez uzasadnienia i zadowolony z siebie xD Co ma wielkość chin do całego rozmiaru ilości osób siedzących na steam? Tencent należy do Chin, ile Tencent ma % udziałów, jeśli chodzi o Epic? No, to się zastanów, zanim rzucisz jakieś stwierdzenie. To rekord popularnosci Epica to tez w gigantycznej ilosci sprawka chińczyków xD
Via Tenor
Tylko Steam i nasz kochany grubasek Gaben (teraz chyba już nie taki grubasek), jak wybrać mniejsze zło czy większe to lepsze mniejsze.
a czemu nie ma recenzji na naszym ulubionym i najlepszym serwisie o grach komputerowych inie tylko?
Steam jest fajny bo można kupić dostęp do konta za kilka złotych, a Epic jest gupi bo nie można (albo można).
Nie żeby coś ale to jakaś totalna ściema - może po prostu zostawia kompa z włączoną grą na noc, bo 247h w Space Marine 2 od premiery i tylko 12 osiągnięć?
Mam przebite 20h gry i 22/50, więc coś tu jest totalnie nie halo :D
To nie jest absolutnie możliwe, tym bardziej jeżeli ciśnie w multi.
Wiela razy już było pokazywane, że Alex nabija godziny w nocy lub w dzień gdy go przy kompie nie ma. A potem wielce się chwali jak to grę na 15 godzin przechodzi w 1500h, bo tak go wciągnęła i lizał wszystkie ściany, a my zwykłe, ciemne ludzie nie umiemy grać w gry...
Olać.
Via Tenor
Jebaniutki zostawil gre na 200 godzin, zeby moc pisac ze gral i ogarnia w multi.
Przecież on sam bodajże pisał w wątku o Starfieldzie, że zostawia włączonego kompa na noc. Także on jedynie to może swojej babci albo kolegom ze szkoły wmawiać ile on to godzin nie przegrał xD