26.08 zadebiutuje dodatek do gry World of Warcraft! Z tej okazji przygotowaliśmy dla Was konkurs, w którym możecie wygrać Edycję kolekcjonerską World of Warcraft The War Within (razem z kodem (Epic Edition) do gry)!
ZADANIE
“Wymyśl i opisz nową klasę postaci, która mogłaby zadebiutować w grze World of Warcraft. Zaprezentuj jej unikalne umiejętności i jakie miałaby specjalizacje (DPS, Tank lub Healer). Ta klasa musi być wyjątkowa i niepowtarzalna! Niech poniesie Cię wyobraźnia!”.
Zgłoszenie konkursowe powinno spełniać następujące warunki:
· każdy Uczestnik Konkursu ma prawo zgłosić maksymalnie jedno zgłoszenie, na dowolnym z wymienionych w punkcie 2 ( patrz regulamin) wątków Organizatora;
· zgłoszenie należy przygotować w formie tekstu;
· zgłoszenie tekstowe nie może przekraczać 800 znaków (wliczając spacje);
REGULAMIN
Pełny regulamin konkursu znajdziecie pod tym linkiem - > https://drive.google.com/file/d/1J-K1LaeRgMAUXfweM_ZhNGAgK7L9BmQm/view?usp=drive_link
Czas trwania
Konkurs rozpoczyna się 21.08.24. Okres zgłaszania Prac Konkursowych trwa do 23.08.24 do godziny 12:00. Prace zgłoszone po tym terminie nie będą brały udziału w Konkursie.
Kiedy wyniki?
Wyłonienie zwycięzców nastąpi 23.08.24 do 23:59 i zostanie ogłoszone w obu wątkach konkursowych.
Unikalny
Unikalni zawsze trzymali się na uboczu, nie rzucając się w oczy. Do tej pory pełnili role niezawodnych posłańców i szpiegów. Ich niezwykłe zdolności były metodą niezrównanej obrony. Ten talent zawdzięczają intensywnym treningom ciała i umysłu, skupionym na rozwijaniu umiejętności predykcji i fizycznej reakcji na interpretację zamiarów wroga. To mistrzowie "anty-walki". Zamiast zadawać ciosy, absorbują uwagę oponentów, najpierw ich męczą, unikając trafień, a następnie, gdy opanują przeciwnika, przekierowują jego własne ciosy doprowadzając do samookaleczenia swoich adwersarzy. Angażując przeciwnika, są w stanie unikać ataków nawet najbardziej zapalczywych, jednak samodzielne starcia dłużą się tym bardziej im trudniejsza i liczniejsza jest grupa napastników.
Zainspirowani elfickim balansem, magowie mocy tajemnej, będącą dziedziną tytanów, dzielą się swoją filozofią z czarnoksiężnikami wyznającymi spaczenie. Skrzyżowanie skutkuje powstaniem potężnych - astral sages. Mędrcy traktują harmonię niezwykle poważnie. Pierwszą specjalizacją jest altruista- tank używający magii spaczenia do kontroli umysłu przeciwnika, zmuszając go do kierowania swojej agresji przeciwko mędrcowi i osłabiając spaczeniem. Altruista używając mocy tajemnej, konwertuje otrzymane obrażenia w ulepszenia statystyk ludzi w zespole. Drugą specjalizacją jest harmonia. Mędrcy w wyznaczonym oknie czasowym muszą balansować zaklęcia mocy tajemnej i spaczenia. Wtem dostają dostęp do nowych astrologicznych umiejętności, wynikających z harmonii biegunów.
Bard to mistyczny śpiewak który przy pomocy swojej lutni może zagrać różne melodie: lecząca - gosspel(healer), zwiększająca statystyki - hymn(support/dps), zadająca obrażenia - sonic sounds(burst dps). Każdą z tych pieśni rozwija się w oddzielnym drzewku: divine singer, patriot creator i deadly musician. Pieśni mają zasięg 30 yardów.
Zdolności:
Dedykacja - koncentruje swoją pieśń na jednym celu aby wzmocnić efekty, po użyciu tej umiejętności bard musi wymienić struny w swoim instrumencie, a jego pieśń zanika na 6 sekund.
Poza tym ma dostęp do takich zdolności jak ogłuszający atak lutnią (stun), dźwięki rozpaczy(offensive dispell), dźwięki łagodności(defensive dispell), chór(2 min cooldown) bard wzywa swoich przodków aby zaśpiewali z nim w chórze wzmacniając efekty pieśni na 30 sek.
Potomkowie od najmłodszych lat podziwiali legendarnych bohaterów Azeroth, trenując postanowili zaadaptować mocne strony swoich idoli. Spellslinger zaklina z niebywałą lekkością, jest mobilny i opiera się na efektach DoT inspirowanych warlockiem i priestem - jego zaletą jest szybkość, niestety obrażenia rozkręcają się powoli. Destroyer jest przeciwieństwem - opanował czary oparte na Chaos Bolt i Pyroblast, szybko zadaje ogromne obrażenia lecz czary przygotowuje kilka sekund, jego umiejscowienie na polu bitwy jest kluczowe, zbędny ruch to strata. Spellsword zapożyczył mobilność demon huntera i jest niezwykle zwinną klasą z czarami o krótkim zasięgu z wbudowanym AoE, nosi jednak lekki armor więc unikanie obrażeń jest absolutnie kluczowe - pomagają mu umiejętności inspirowane druidem.
Pradawni - nikt nie wie, jak powstali, wiadomo jednak, że są tak staży jak komos. Przez milenia uśpienia zapomnieli o swoich zwyczajach i umiejętnościach, które odkrywają na nowo zdobywając poziomy doświadczenia. Mogą przybierać formę każdej znanej rasy jako swoją manifestację w świecie. Jako klasa bohaterska mają tylko dwie specjalizacje: Przyszłość (Tank) i Przeszłość (Healer). W swoich działaniach korzystają z mocy manipulacji Rzeczywistością, aby wprowadzić balans. Jako Tank, przewidują przyszłość, znając nadchodzące ataki wroga, zmieniają je tak aby zadawały mniejsze obrażenia a nawet całkowicie je negują lub przekierowują. Healerzy z kolei odwracają bieg wydarzeń, kreując nową Rzeczywistość, gdzie atak się nie wydarzył lub swoją mocą odnawiają potężne umiejętności swoich przyjaciół.
Klasa: Pustelnik Czasu
Specjalizacja: Chronomanta (Hybrid DPS/Healer)
Pustelnik Czasu to enigmatyczna postać, która włada strumieniami czasu, kształtując przeszłość i przyszłość.
Chronomanta balansuje pomiędzy leczeniem a zadawaniem obrażeń, zarządzając czasem jako zasobem. Jego kluczowa zdolność, „Powrót Przeznaczenia”, cofa czas dla grupy, przywracając jej zdrowie sprzed 5 sekund. „Zakłócenie Chronosfery” spowalnia wrogów i zwiększa ich obrażenia otrzymane w przyszłości.
Jako hybryda, Chronomanta zyskuje moc, im precyzyjniej zarządza czasem – dosłownie zmieniając bieg bitwy na swoją korzyść!
Warlord (DPS/Tank)
Herszt to postać walcząca w zwarciu, która jako DPS może wybrać jedno z dwóch drzewek umiejętności i są one różne pod względem klimatu klasy. Pierwszy, plemienny, będzie miał przy sobie wojenne instrumenty, baner i okrzyki, którymi będzie mógł wzmacniać swoich sojuszników, jednak nie będzie on odstawał pod względem obrażeń, ponieważ jego plemienne korzenie pozwolą mu stać się czasowo silniejszym, jednak kosztem bycia znacznie bardziej wrażliwym na obrażenia (broń dwuręczna). Drugi, bandyta, nie miałby nic przeciwko zastraszaniu przeciwnika w celu jego osłabienia lub egzekucji strzałem z bliska z pistoletu. Finalnie tank, doświadczony lider, który zasłaniałby swoją tarczą sojuszników, a wzmacniać go mogłaby prymitywna moc tak jak w drzewku DPS.
Nazwa klasy - Cyborg. Klasa dostępna wyłącznie dla Goblinów oraz gnomów. Rola Tank
Cyborgi to gobliny oraz gnomy, którzy postanowili pokonać ograniczenia swoich ciał łącząc je z swoimi ukochanymi maszynami. Ich serca zastępują silniki, ramiona oraz nogi posiadają specjalne wczepy. Cyborgi sieją spustoszenie na polu walki ukazując całemu Azeroth możliwości swoich "modyfikacji". Ich główne umiejętności to: Overload - Cyborg zwiększa obroty swojego mechanicznego serca, co sprawia, że krew w nim płynąca wręcz wrze. Zwiększa to znacznie temperaturę jego ciała, przez to przypomina rozgrzany do czerwoności metal. Dzięki czemu rani wszystkich pobliskich wrogów. Dreadnought - poprzez złączeniu obu ramion Cyborg tworzy z nich ogromną tarczę, dzięki czemu jest w stanie przyjąć każdy nadchodzący atak.
Ukryci. Byt zamieszkujący Ghostland który jest delikatny ale jednocześnie nieobecny ciałem działając w sferze duchowej wrażliwy na magię ale z sporą odpornością na ataki fizyczne. Ukryci to zamaskowane bliżej nieokreślone twory które potrafią kraść od wrogów w PvP lub pożyczać od przyjaciół w PvE ich umiejętności. Ukryci mogą być Tankami, DPSami oraz Healerami ale nigdy nie dorównają innym klasą postaci które specjalizują się w konkretnej dyscyplinie lecz są jak hybrydy i dostosowują się do obecnej sytuacji na polu walki. Mogą wskrzesić towarzysza, mogą uleczyć potrzebującego, potrafią zadać olbrzymie obrażenia lub pod postacią np niedźwiedzia pomóc w tankowaniu na raidzie lub dungeonie.
Mistrz Żywiołów to starożytni strażnicy balansu w Azeroth, łączący moce ognia, wody, ziemi i powietrza.
jego specjalizacje to
Burzomistrz (DPS): Dominacja nad powietrzem i błyskawicami. Może transformować się w żywiołaka powietrza, zwiększając mobilność i obrażenia.
Strażnik Ziemi (Tank): Manipuluje ziemią, by chronić sojuszników. Transformacja w golema ziemi zwiększa obronę i wytrzymałość.
Mistyk Wód (Healer): Leczy i wspiera sojuszników wodą. Transformacja w nimfę wody potęguje moc uzdrawiania.
Mistrz Żywiołów używa Furii Żywiołów, zasobu do wyzwalania potężnych zdolności i transformacji, wymagającego zachowania równowagi między żywiołami.
Gamoń to naj(nie)doskonalsza klasa w Azeroth, wierzą, że każdy może być bohaterem. Są znani ze swojej niezdarności, ale i z niezwykłej zaradności i zdolności do robienia z niczego śmiercionośnych narzędzia i zmiany sytuacji beznadziejnych w cuda. Gamonie postacie wspierające i ofensywne, mistrzowie w oszukiwaniu, ogromie farta (z ang "pierd"), chaosu oraz zwrotach akcji.
Gamonie rzadko są bohaterami, ale jak są to na całego,czyli 5% reszta to przypadek, pech - szczeście, Nie wyróżniają sie niczym, cześciej potykaja sie o własne lub cudze nogi
Upss, potykając sie unika ciosów
Fart,wykorzystuje przedmioty jako broń.
1 na milion, szansa na przetrwanie sytuacji zagrożenia
Selfie, zdolność pasywna, wrogowie rzadziej atakują
Kradziej, kradnie umiejetnosć wroga dając mu gorsza wersje tej.
Armored:Powstałe ze szczątków poległych tytanów pancerne konstrukty żyjące w piekielnych kuźniach głęboko zapomnianych odmętów. Przez tysiąclecia szlifowali swe umiejętności w rozwoju zaawansowanej technologii uzbrojenia.
Iron colossus(tank):Pancerny moloch z ogromną metalową tarczą oraz młotem zmieniającym formę nadając mnóstwo możliwości bojowych.
Iron courtain:Formujesz młot aby wyzwolić z niego żelazną barierę otaczającą drużynę.
Destroyer strike:Uderzasz młotem w ziemię niszcząc swych wrogów.
Iron solider(dps):Lekki,zaawansowany pancerz pozwala żołnierzowi na swobodne manewrowanie a jego blastery mogą formować w działo.
Hail of lasers:Uruchamiasz silniki aby wzbić się nad pole bitwy i zrzucić grad laserów.
Cannon of doom:Formujesz blastery na działo wystrzeliwując potężny laser.
Prophet (Prorok)
Prorok to duchowy przywódca, który uzyskał dostęp do szerokiego wachlarza unikalnych mocy dzięki przychylności potężnych Loa.
Specjalizacje:
Spectre of Bwonsamdi [Healer]
Specjalizacja ta koncentruje się na uzdrawianiu oraz wzmacnianiu ochrony swoich sojuszników, a także czerpaniu energii od poległych wrogów
Breath of Pa’ku [Ranged]
Specjalizacja ta koncentruje się na szybkim i zwinnym stylu walki, zadając obrażenia z dystansu przy użyciu wiatru i piorunów oraz poruszaniu się z niezwykłą szybkością w celu zaskoczenia swoich przeciwników
Blood of Hakkar [Melee]
Specjalizacja ta koncentruje się na brutalnych atakach, które osłabiają przeciwników poprzez wysysanie ich sił witalnych. Prorok korzysta z mocy krwi, aby wzmacniać swoje ataki i osłabiać wroga poprzez krwawienie
KLASA: POLAK
Polak to klasa pełna niespodzianek, zawsze gotowa na każdą sytuację. Dzięki swoim niepowtarzalnym umiejętnościom potrafi doskonale radzić sobie w każdych warunkach, co czyni go niezwykle wszechstronną klasą. Może pełnić rolę TANKA, DPS-a, HEALERA lub wszystkich na raz.
Przykładowa umiejętność:
Stolik z pierożkami
Polak tworzy stolik z pierożkami, z którego mogą korzystać członkowie drużyny. Każdy, kto kliknie, otrzymuje 5 pierogów, które leczą 50% HP i 30% MANY w 2,5 sekundy. Czas trwania: 5 minut. Odnowienie: 10 minut.
Przykładowe specy:
Kombinator
Mistrz improwizacji i nieoczywistych rozwiązań, tworzy broń i narzędzia z nieoczekiwanych przedmiotów, zamieniając śmieci z baga w skarby.
Husarz
Dobywa ulubionego wierzchowca i ze skrzydłami na plecach szarżuje na wroga!
TINKERER – opuszczając zacisza swoich warsztatów, majsterkowicze stanowią bezcenne wsparcie w obronie Azeroth, wysyłając swoje potężne inwencje i maszyny do walki.
Z każdą użytą umiejętnością Tinkerer nagromadza ładunki energetyczne, które z czasem ulegają rozładowaniu. Gdy nagromadzi 15 ładunków, przechodzi w stan Overclocking, nadający mu wiele bonusów, lecz po zakończeniu tej zdolności nie może atakować przez pewien czas.
Specjalizacje: Inventions (damage), Constructs (damage), Mechs (tank). Przykładowe umiejętności:
INVENTIONS: Personal flamethrower, Minefield, Doom Elixir (Overclocking) .
CONSTRUCTS[: Steam-o-copter, Bladerunner, Mechanomachy (Overclocking)
MECHS: Rocket jump , Electromagnetic Shield , Barrage, Powerhouse (Overclocking)
Vampyr
Mocno zakorzenione w świecie Warcrafta jednak przez długi czas ukryte przed światłem Vampyry powstały z pustki (void)
Ich moc specjalna to anigma i dzięki niej Vampyr może wykonywać swoje umiejętności specjalne.
QelVamp (Tank)
Postać dostaje możliwość przemiany w potężnego Vampyra który dzięki anigmie może wysysać nie tylko życie z wrogów ale również osłabiając ich ataki dzięki czemu wrogowie zadają zmniejszone obrażenia wszystkim wokół.
TirVamp (DPS ranged)
Postać włada nietoperzami i może wysyłać je do ataku na różne cele lub skupiać je wszystkie na jednym osobniku czyniąc dominację na polu walki. Dzięki anigmie nietoperze mają dostęp do różnych specjalnych umiejętności ale również sama postać może się przemienić w potężnego nietoperza który będzie swego rodzajem boostem dla reszty nietoperzy.
Pieśniarz Loków (Healer)
to klasa z wyjątkowym stylem leczenia, korzysta z piękna i magii włosów, aby chronić swoją drużynę. Jego magiczne włosy emanują energią, lecząc i wspierając innych. Pilnuje hp drużyny oraz chroni ich przed szkodliwymi efektami
Oto skille:
- Warkocz Życia - Splata magiczny warkocz i łączy go z wybranym graczem, co jakiś czas go lecząc. Efekt trwa do czasu zerwania więzi lub gdy zbyt daleko się oddali.
- Lok Odnowy - Wysyła magiczny lok w stronę sojusznika i przywraca mu ogromną ilość HP i usuwa z niego wszystkie debuffy.
- Kosmyki Spokoju - Rozpuszcza swoje włosy, które rozwiewają się jak magiczna fala, leczą wszystkich sojuszników wokół i nakładają na nich efekt regeneracji zdrowia na pewien czas. Dodatkowo zwiększa ich odporność na CC, np ogłuszenie czy spowolnienie.
Chronomanci Voidu wyłaniają się z szczelin voidu na wezwanie Alerii. Sieją zniszczenie i odnowienie manipulując czasem i pustką.
Chronomanci Voidu to hybryda DPS i healera.
Umiejętności:
1. Paradoks Coidu: przywołuje wersję postaci z przeszłości i z przyszłości do walki.
2. Brama Eonów: tworzy portal voidu, który leczy pobliskich sojuszników cofając obrażenia i przyspieszając upływ debuffów.
3. Echo Voidu: otwiera portale voidu, wystrzeliwujące trzy ostatnie zaklęcia ofensywne.
4. Strzała Chronovoidu: pocisk postarzający cel, odbierając mu Hp i nakładajacy spowolnienie.
5. Wyrwa voidu: cofa sojusznika do stanu sprzed otrzymania obrażenia.
Specjalizacje:
1. Stróż Bram(DPS): opiera się na walce przy pomocy portali Void
2. Tkacz Wieczności (Healer): leczenie poprzez manipulację czasem
Patroni – to liderzy na polu walki, odznaczający się biegłością we włóczni mogąc nią zarówno miotać na dystans jak i walczyć na blisko. Potrafią również inspirować sojuszników na polu walku wydając rozkazy i okrzyki bojowe. Patroni są tankami, stojącymi na przedzie, pierwsi do otrzymania ciosu broniąc swoich towarzyszy i inspirując ich do walki w chwilach zwątpienia. Posiadają szeroki wachlarz umiejętności zadających obrażenia, jak i tych wpływających na sojuszników – ich rozkazy wzmacniają obrażenia sojuszników, zwiększają ich wytrzymałość, czy oczyszczają z efektów crowd control. Jeśli potrzeba mogą nosić tarcze, by prowokować przeciwników zmuszając ich do atakowania patrona zamiast jego sojuszników. Ich popisową umiejętnością bojową jest potężny deszcz świętych włóczni z nieba.
Władca bagien - czarownicy, którzy zamieszkiwali bagna azeroth z czasem nawiązali specjalną więź z bagnami ich mieszkańcami. Odziani w szaty z tkanin, tak jak magowie, dowodzili by w walce przyjazną bestią z bagien wokół której opierały by się ich zdolności. Ich specjalnością byłoby tankowanie na dystans (swampwarden) poprzez rozkazywanie swojemu towarzyszowi i wspieranie go za pomocą czarów ochronnych. Jako dpsi w zależności od specjalności zajmowali by się poszczególnie rzucaniem DoT i pochłanianiem ich przez bagniaka (deathlurker) bądź zakładaniem debuffów za pomocą klątw oraz aury wytwarzanej przez bagniaka (bogmancer).
Inżynier to postać wsparcia, która posiada własnego robota i może go ulepszać umiejętnościami przy nowych poziomach, wzmacniać częściami zamiennymi (zmieniającym działanie, funkcje czy efekty graficzne). Może przybierać inne formy np. (DPS - robot do walki wręcz, tank - czołg, healer - robopies z beczką wsparcia / generalnie mogą być inne formy bo to są propozycję). Postać będzie pośrednia i nie będzie przewyższała skutecznością inne wyspecjalizowane klasy. W trybie swobodnym robót może być robo-koniem, śmigłowcem czy motocyklem.
Mutator
Opis: Mutator to klasa specjalizująca się w manipulacji genami i mutagenami, która potrafi przekształcać swoje ciało oraz ciała sojuszników i wrogów. Wykorzystuje alchemiczne mikstury, zmutowane organizmy, oraz kontrolowaną ewolucję, aby wzmacniać swoje zdolności bojowe, adaptować się do sytuacji na polu bitwy, lub osłabiać wrogów. Mutator jest mistrzem adaptacji, zdolnym do szybkiego reagowania na zagrożenia i zmiany w otoczeniu.
Specjalizacje:
Ewolucjonista (DPS)
Opis: Ewolucjonista koncentruje się na własnych mutacjach, które zwiększają jego siłę, szybkość, i wytrzymałość. Może tworzyć tymczasowe, potężne formy z przekształconych kończyn, zyskując dodatkowe zdolności ofensywne. Jego ciosy mogą stać się bardziej destrukcyjne, a zmutowane narządy zwiększają jego odporność na obrażenia.
Biomorf (Tank)
Opis: Biomorf używa mutagenów, aby wzmacniać swoje ciało w defensywny sposób. Może tworzyć pancerz z kostnych narośli, przywoływać regeneracyjne tkanki, czy zmieniać swoją skórę w twardą, nieprzepuszczalną powłokę. Biomorf skupia się na absorbowaniu obrażeń i przetrwaniu w najbardziej ekstremalnych warunkach
.
Transmutator (Wsparcie)
Opis: Transmutator to specjalista od manipulacji ciałami innych – zarówno sojuszników, jak i wrogów. Może wzmacniać swoje towarzyszy, przyspieszając ich regenerację, zwiększając ich siłę czy nadając im nowe umiejętności. Jednocześnie potrafi osłabiać przeciwników poprzez wywoływanie destrukcyjnych mutacji, które zmniejszają ich skuteczność w walce.
Zdolność specjalna klasy - METAMORFOZA
Opis: Dzięki swojej niezwykłej zdolności do przemian Mutator nie jest na stałę związany z jedną specjalizacją. Raz na 24h może wybrać czy będzie Ewolucjonistą, Biomorfem czy Transmutatorem.
By zachęcić do zmiennego stylu gry wybór innej specjalizacji każdego dnia wiązałby się z czasowymi Buffami.
Inżynier (Gnom/Goblin) - Czas wziąć sprawy w swoje ręce! - powiedział anonimowy gnom, po czym trzasnął drzwiami pracowni, wcześniej zwijając za pazuchą kilka "drobiazgów". Klasa charakteryzuje się wykorzystaniem technologii. Mroźne wichury? Buchający wulkan? Wprawny inżynier obróci takie drobnostki na swoją korzyść! Główną nowinką charakteryzującą klasę byłoby wykorzystanie energii obecnego biomu.
Specjalizacje:
Gadżeciarz (support/heal):
Pole uchronne: odbija ataki przeciwnika i odrzuca go.
Garść klamotów: przedmioty na ziemi, które leczą lub wzmacniają.
Pilot mecha (tank/dps):
Syrena okrętowa: wielki megafon na głowie mecha, który przyciąga uwagę napastników.
Walec: mech taranuje oraz ogłusza przeciwników.
Wszczepiarz (dps):
Gatling: seria szybkich pocisków.
Haubica: zadaje obrażenia obszarowe.
Trundirowie - nowa klasa pochodząca z każdego zakątka świata należąca do tajnej organizacji przemieszczającej się po świecie. Jako, iż prowadzą koczowniczy tryb życia udając kuglarzy nikt nie widzi w nich zagrożenia. Tylko nieliczni wiedzą o ich prawdziwych zamiarach i zbieraniu informacji o każdym z regionów. Dla kogo pracują zapytajcie, a dla tego kto da więcej.
Umiejętności (zmiana masek):
- dzięki różnorodności w zmianie masek mogą przystosować się do każdej sytuacji mogą wcielić się w maga zionącego ogniem lub berserka wściekłego i przelewające krew na polu bitwy dzięki specjalnej magii pochodzących z run na masce,
- dostosowanie to umiejętność specjalna dzięki której mogą przybrać każda postać dlatego w tym momencie nikt ich nie atakuje.
Oczywiście najlepiej spisują się jako DPS. Nikt nigdy nie widział także twarzy prawdziwego trundira, gdyż zawsze skrywają swoje prawdziwe oblicze pod wieloma maskami.
Łowca Bestii (DPS) to elitarna klasa, łącząca cechy łowcy dzikich zwierząt i niebezpiecznych istot magicznych. Wywodzi się z tajemnych szkół, gdzie szkolono go w polowaniu na najgroźniejsze stworzenia Azeroth, od demonicznych po przeklęte monstra. Używa zaawansowanych technik tropienia, magicznych eliksirów i mutacji, które czynią go nadludzkim wojownikiem. Specjalizuje się w eliminowaniu magicznych i demonicznych istot za pomocą broni dystansowej, jak kusze i łuki, oraz mieczy do zabijania przeklętych wrogów. Rzuca bomby z magicznymi substancjami, które zadają obrażenia i nakładają efekty jak trucizna czy ogłuszenie.
Spellbreakers - wojownicy specjalizujący się w przeciwdziałaniu i manipulowaniu magią. Pierwotnie wywodzili się z szeregów krwawych elfów, gdzie służyli jako elitarni żołnierze antymagiczni w czasie wojny z plagą. Ich techniki rozsprzestrzeniły się na inne rasy. Wyszkoleni w zakłócaniu absorbowaniu a nawet zwracaniu magii przeciwko jej rzucającemu.
Specjalizacje:
Arcane Vanguard : Tank który koncentrowałby się na absorbowaniu i odbijaniu obrażeń. Tworzyli by tarczę która się ładuje w czasie tankowania, a gdy dojdzie do danego % by eksplodowała zadając obrażenia przeciwnikowi. Mieli by dwie postawy - Aegis of the arcane która specjalizowała by się w odbijaniu magicznych zaklęć oraz Bulwark of the Titans która by powiększyła armor i redukowała obrażenia fizyczne. Ich ataki były by miksem magicznych i fizycznych obrażeń, może nawet jeden lub dwa czary.
Arcane Striker : DPS do walki wręcz, nie jestem do końca pewien jeszcze jakby to można było zrobić ale mogliby wzmacniać swoje ataki poprzez kradnięcie many przeciwnika. Uzywali by magii na usprawnieniu swojej bronii w zależności od typu przeciwnika z którym walczą, pozwalały by im zadawać dodatkowe obrażenia lub wyzwalać specjalne efekty podczas ataku. Na przykład, Arcane Slash mogłoby zadawać obrażenia fizyczne oraz dawać debuff na przeciwniku który by eksplodował po czasie.
Mystic Warden: Heaaler który tworzyłby bariery, które mogą np pochłaniać zaklęcia lub rozpraszać szkodliwą magię, albo zamienić debuffy na buffy, np na jakiegoś HOTa który by leczył kogoś. Mogliby mieć dodatkowe czary które dają im dodatkową odporność na zaklęcia oraz obrażenia fizyczne, w zależności od tego co rzucą.
Specjalną mechaniką byłaby absorpcja czarów, czyli mogli by absorbować część czarów przeciwnika (lub np poprzez to, że przeciwnik rzucił dany czar lub coś w tym rodzaju, do wymyślenia/zrobienia ogółem by miało to sens), przez co mogliby ją przechowywać do późniejszego użycia, w zależności od specjalizacji którą się gra, mystical warden mógłby np zamieniać to na buffy, Arcane Striker na jakieś czary/ataki które zadają dodatkowe obrażenia a arcane vanguard na różne tarcze.
Klasa: Pradawny Stróż
Opis: Pradawny Stróż to mistyczna klasa inspirowana duchami przodków Azeroth. Jest to hybryda Druida i Rycerza Śmierci, która czerpie moc z przeszłości, łącząc naturę z nekromancją.
Specjalizacja:
Cień Przeszłości (DPS/Healer): Manipuluje cieniem i duszami przodków, by zadawać obrażenia, wykorzystując mroczne zaklęcia i przyzywając zjawy. Używa starożytnych rytuałów, by przywoływać duchy lecznicze, które regenerują życie i zdejmują klątwy.
Pradawny Stróż stanowi idealne połączenie magii życia i śmierci, będąc unikalnym dodatkiem do Azeroth.
Klasa: Najemnik (eng. Mercenary)
Opis: Najemnicy są mistrzami pojedynków, sztuki wojennej i taktyki. Swoje doświadczenie zdobyli wykonując kontrakty dla obu stron - Przymierza oraz Hordy. Biegle posługują się każdą bronią oraz pancerzem. Dzięki temu mogą dostosować się bardzo szybko do każdej sytuacji oraz przeciwnika. Znajomość słabych punktów w orężu przeciwnika pozwala im na szybkie osłabienie i pokonanie wroga.
Wygląd: ich specjalistyczne pancerze posiadają wiele kieszeni oraz elementów do których można przypiąć broń. Stonowana paleta barw pozawala lepiej im się wtopić w otoczenie. Pancerz jest doskonale wyważony pod względem użycia ciężkich płyt pancerza i lekkich skórzanych lub materiałowych elementów.
Mechanika: Najemnicy w zależności od używanego rodzaju pancerza oraz broni otrzymują dodatkowe efekty do swoich umiejętności. Dzięki temu mogą szybko dostosować swoją taktykę i styl walki do przeciwnika. Umiejętności możemy łączyć ze sobą poprzez użycie ich w odpowiedniej kolejności - dzięki temu możemy nałożyć na przeciwnika negatywne efekty i wykorzystać jego słabe strony.
Najemnicy dostają na swoją skrzynkę pocztową kontrakty do wykonania - zabicie określonego rzadkiego moba w danym czasie.
Astralny Wędrowiec
Klasa czerpiąca moc z gwiazd i wymiarów. Wędrowcy potrafią manipulować energią kosmosu, balansując między życiem a śmiercią.
Specjalizacje:
Astromant (Healer): Leczy sojuszników za pomocą energii gwiazd. Przywołuje konstelacje, które regenerują zdrowie i wzmacniają obronę.
Gwiezdny Obrońca (Tank): Wzmacnia się kosmicznym pyłem, absorbując obrażenia i odwracając je na przeciwników.
Eteryczny Zabójca (DPS): Duża mobilność. Teleportuje się między wymiarami, przy użyciu wormholi, atakując z nieprzewidywalnych miejsc, raniąc wrogów energią astralną.
Unikalna mechanika: "Przebudzenie Gwiazd" – zmienia kształt, dostosowując się do potrzeb grupy. Forma supernovy(healer), gwiazdy neutronowej(tank) i pulsara (dps)
Poszukiwacz byłaby to nowa unikalna klasa której głównym celem byłoby wyszukiwanie i przywrócenie na swoje pierwotne miejsce starych elementów które zostały usunięte lub ocenzurowane przez najmroczniejsze pseudo-tęczowe siły które zniszczyły i cały czas niszą świat Azeroth.
https://www.gry-online.pl/newsroom/wow-zmienil-kobiete-w-owoce-dziwna-cenzura-w-patchu-915/z22077b
https://www.gry-online.pl/newsroom/wow-shadowlands-blizzard-w-tajemnicy-usunal-questy/zc20b17
Strażnik Prawa - jak wiadomo każdy świat potrzebuje zasad, czy to w skali lokalnej jak i globalnych. Stąd w Azeroth pojawili się Strażnicy Prawa którzy za zadanie mają wprowadzić te prawa i ograniczyć chaos oraz ukarać tych którzy występują przeciwko prawu. Są jednocześnie sędziami, adwokatami jak egzekutorami mającymi utrzymać świat w ryzach. Profesja ta jest odmianą healera dużą ilością suportu oraz debuffów dla wroga i posiada następujące specjalizacje:
Siła prawa - wzmacnia sojuszników przez poznanie wszystkich kruczków prawa czy słabości przeciwników
Ochrona prawna - specjalizuje się w glyphach, podnoszącymi obronę zarówno swoją jak i sojuszników.
Osąd - debufy dla wrogów prawa. Najpotężniejsze osłabiają przeciwnika z każdym obrażeniem jakie zada.
ALCHEMIK
Każdy może się zająć warzeniem mikstur czy transmutacją prostych składników i nazywać się profesjanalistą lecz czy każdy może nazwać się ALCHEMIKIEM?!
Aptekarz (Healer):
Odkąd Osamotniona Rada przejęła władzę po Królowej Sylvanie badania nad Plagą przyjęły zupełny przeciwny zwrot. Zamiast skupiać się tylko na śmiertelnych żniwach, nowa wersja Plagi została zmodyfikowana o życiodajny aspekt.
Odmieniec (Tank):
Za pomocą różnorakich odczynników i substancji zmienia swoje ciało w żywą broń. Tylko dla entuzjastów macek!
Bomber (Ranged DPS):
Gnomy i gobliny prześcigają się w technikach anihilacji - ta specjalizacja łączy obie szkoły aby przy pomocy zmyślnych reagentów zmienić proste przepisy alchemiczne w potężną broń. Wybuchy i eksplozje - któż tego nie kocha?!
Dziękujemy bardzo za Wasze prace! Czytało się je wyśmienicie, jednak jedna z nich zrobiła na nas największe wrażenie!
Serdecznie gratulujemy wygranej
Karollo niedługo się z Tobą skontaktujemy, prosimy o szybką odpowiedź na naszą wiadomość e-mail, żebyś mógł jeszcze w ten weekend wejść do gry! : )
Gratulacje dla zwycięzcy, fajnie że wygrał ktoś kto regularnie siedzi na forum i ma jakąś historię z grami Blizzarda (może kolekcjonerka nie wyląduje za chwilę na Allegro :D).
W kontekście przyszłych konkursów rozważyłbym znaczne przedłużenie zezwolonej ilości znaków, rozumiem, mnie też nie chciałoby się czytać 500 stron marnego fanfic napisanego na kolanie, ale 800 znaków gdzie każda klasa ma 3 specjalizacje to już hardkor, piszesz wstęp, później po jednym zdaniu per specjalizacja i kończy się miejsce. Miałem dużo pomysłów (i na pewno inni też) ale przy takich restrykcjach po prostu nie było szans się zmieścić.
Klasa Tinkerer. Odnajdując zaginione zwoje zwoje z podziemi Kaz’algar krasnoludy, gnomy, gobliny wyszkolili swoich inżynierów tworząc nową klasę w trzech specjalizacjach
Support/dps Serviceman
Za pomocą ulepszeń bojowych wspiera swoich kompanów w boju
Range DPS Shooter
Używając ulepszonych przez siebie pocisków imo broni dystansowych sieje spustoszeniu na polu bitwy
Tank Armed Bodyguard
Umiejętnie korzystając z zasobów inżynierii i stosowania ciężkich narzędzi potrafi stanąć na straży innych mieszkańców Azertoh
Przeczytałem, że do 23:59 trwa konkurs... Co ślepemu po oczach.