W Star Wars: Outlaws bez DLSS-a możemy zapomnieć o graniu w 1080p
I to jest nasza nowa generacja gier. Graficznie bez szału, ale za to optymalizacja zwalona.
Może i gra będzie niezoptymalizowana, ale chociaż grafika będzie jak z 2014 roku.
To jest żenujące.
Kiedy NV stworzy cosco ma pomóc (znaczy sie mam nadzieje że tak miało być) a twórcy wywalają jajca na optymalizacje i zamiast juz dawno pykać w 4k to cofamy sie do 1080p i to 60fps albo jeszcze do 30. Ale spoko, konsole w sumie niewiele lepszej sytuacji, magiczne pif paf (nie pamietam nazwy) od EA upscalowane z 720p (czy tam 900p) i najnowsze Star Warsy od nich także.
PA RO DIA co sie dzieje w grach AAA i jeszcze za to chcą wiecej kasy, niech w końcu ten segment gier padnie na ryj bo potrzebny jest porządny "reset"
I to jest nasza nowa generacja gier. Graficznie bez szału, ale za to optymalizacja zwalona.
Kiedy NV stworzy cosco ma pomóc (znaczy sie mam nadzieje że tak miało być) a twórcy wywalają jajca na optymalizacje i zamiast juz dawno pykać w 4k to cofamy sie do 1080p i to 60fps albo jeszcze do 30. Ale spoko, konsole w sumie niewiele lepszej sytuacji, magiczne pif paf (nie pamietam nazwy) od EA upscalowane z 720p (czy tam 900p) i najnowsze Star Warsy od nich także.
PA RO DIA co sie dzieje w grach AAA i jeszcze za to chcą wiecej kasy, niech w końcu ten segment gier padnie na ryj bo potrzebny jest porządny "reset"
Dokładnie takie samo info jest przy Wukongu, ale tam nie napisaliście newsa w takim tonie i nawet nie wspomnieliście o podanym upscallingu w wymaganiach
No ale informacja o tym, że testowano Wukonga z włączonymi upscallerami jest...
Prawda jest taka że gdyby nie ten DLSS to w wymaganiach zamiast RTX 3060 Ti byłby RTX 3070 albo RTX 3080 i zamiast płaczu, że devsi olali optymalizację i wymagają DLSSa to byłby płacz że olali optymalizację i wymagają RTX 3080 xD
W sumie każdy rozumny posiadacz GeForce i tak powinien włączyć DLSS Quality bo spadek jakości obrazu najczęściej jest niezauważalny albo marginalny, a zawsze lepiej jest mieć więcej klatek niż mniej. Co innego w przypadku FSR, no ale jak pokazują statystyki posiadacze Radeonów to i tak margines.
BTW tytuł newsa to jak zwykle clickbaitowe kłamstwo. O graniu w 1080p bez DLSS możemy zapomnieć na RTX 3060Ti. Na mocniejszych kartach oczywiście będzie można osiągnąć 60 FPS w natywnym Full HD.
prawda jest taka że gdyby nie ten DLSS
Prawda jest taka, że gdyby nie DLSS i RT to Nvidia miałaby problem jak tutaj cały czas psuć optymalizację i zawyżać wymagania sprzętowe przy grafice która stoi niemalże cały czas w miejscu, a o fizyce czy efektach cząsteczkowych w grach to nawet nie wspominam bo te w niejednej grze sprzed 2010 roku były lepsze niż w dzisiejszych tytułach ale dali wam RT przez co mogą teraz zawyżać wymagania o kilkaset %.
Mam 5600x i RTX 3070 i w kazda gre w FullHD gram z właczonym DLSS, po to w koncu jest zeby z niego korzystać
Spokojnie kupicie RTX 5xxx to pogracie komfortowo aby pograć w ten tytuł który wygląda na okolice 2015 roku, ot cały korporacyjny przekręt, najgorsze jest to, że gracze cały czas nic nie rozumieją i zwalają winę na mityczną optymalizację.
Może i gra będzie niezoptymalizowana, ale chociaż grafika będzie jak z 2014 roku.
To jest żenujące.
Czyli co, konsole w 30 klatkach ze spadkami i upscallingiem czyli rozmydlonymi teksturami?
Trudno, moge grać nawet z rozmydlonym obrazem bo nikt mi nie wmówi że DLSS nie pogarsza ostrości ale mam nadzieje że czas który zaoszczędzili na optymalizacji przełoży się na ciekawą fabułe i przyjemny gameplay. W takim wypadku byłaby to moja pierwsza gra Ubisoftu w którą z przyjemnością bym zagrał od czasu Far Cry 4 i AC Black Flag
Szczerze wolę DLSS performance niż brak dlss ale rozmyte TAA. Niestety większość współczesnych gier jest fatalnie rozmyta i wygląda na to, że to będzie kolejna z nich.
Może optymalizacja i grafika będzie taka sobie, ale za to dostaliśmy preview jak będzie wyglądać gameplay i za kolorowo nie jest. Może jak będziemy mieli szczęście to ubisoft usunie grę z naszej biblioteki
Nie 4080 tylko 4070 TI Super. Tworcy nie znają tej pierwszej karty (nigdy nie bylo jej w wymaganiach zadnej gry), stad przeslanka o 4080, a te karty sa zbyt blizniaczo do siebie podpbne, conjest drugim powodem, ze jej nie ma, gdyz 4080 dla juektorych (twórców) lepiej brzmi :)
W sumie mam to w dupie i tak nie mam zamiaru kupować tego gówna.
Jak w biedrze widzisz promocję w gazetce, to też pewnie wychodzisz i oznajmiasz wszystkim że w dupie masz te paszteciki i wcale ich nie kupisz xD
"Bez DLSS-a RTX 3060 Ti pozwoli grać w zaledwie 720p. Upscaling jest wymagany do zabawy w Full HD." A gdzie to jest niby napisane, bo ja w wymaganiach widze, ze upscaller bedzie potrzebny do gry w wysokich ustawieniach na fullHD, a nie do 1080p w ogole..
Wystarczy wejść na stronę w sklepie Ubisoftu:
NVIDIA GeForce GTX 1660 (6 GB), AMD RX 5600XT (6 GB), Intel Arc A750 (8 GB, with ReBAR on) or better
1080P, 30 FPS, LOW graphics preset with upscaler set to Quality
OK, to dla gorszych kart, ale na absolutnym minimum i w 30 kl/s
A co z grą w 2160p? Czy autor artykułu mógłby rzucić nieco światła w tym temacie, czy przerasta to obecne możliwości oceny tego tytułu?
Przecież nowe karty muszą się jakoś sprzedawać bo inaczej Nvidia i AMD by zbankrutowali
zawsze tak gadacie a potem Intel E8400 odpala każdą grę w połączeniu z GTX 1050xdd
I to jest właśnie to, co zawsze powtarzałem: DLSS, FSR itd. będą odpowiedzialne za brak optymalizacji gier. Jak tutaj ktoś zauważył: " Gry bez szału" - dokładnie. Żeby te gry wyglądały jakoś rewelacyjnie, ale nie, ale DLSS musi być, bo optymalizacja zwalona. Potem się czyta, jak to nowe konsole są słabe - nie, nie są, po prostu nie mają DLSS-a. Wyłącznie go w grze na swoim PC i zobaczycie, jaki on jest słaby. A FSR? Można policzyć z łatwością, ile gier na konsolach z niego korzysta. Nie mówiąc o generowaniu klatek na konsolach, bo tu już nie ma co liczyć mimo, że jest FSR 3.X. Oj deweloperzy...
Będzie działać dobrze, na pc jest zwalony port, można powiedzieć, że bardzo zły port bo pewnie nie chciało im się tworzyć bezpośrednio pod pc pewnych instrukcji więc teraz robią obejścia i stąd mamy wydajność jaką mamy.
Jak minimalne wymagania to gtx 1660!ti nie dziwne że gra będzie słabo wyglądać.
Powinni zrobić obraz żyletę u min rtx4800!
Wtedy to dopiero byłby płacz no i mało kto by kupił ;)
...i kto by jeszcze pamiętał, że te technologie były stworzone jako "wspomaganie" działania gier z wykorzystaniem świecidełek rtxowych, dzis jak widać same świecidełka poszły do lamusa, chyba że od czapy zieloni dofinansują jakichś moderów za zrobienie porta 20-letniej gry, aby przypadkiem ludzie nie zapomnieli o tej rewolucyjnej technologi, co do samych wspomagaczy nic do nich nie mam, dla mnie od dłuższego czasu i tak liczy się więcej klatek niz liczenie ilości pikseli na ekranie, oczywiście na początku było widać dużą różnicę względem oryginału, zwłaszcza pod kątem wszędobylskiego rozmydlenia jednak teraz jest o wiele lepiej jeśli chodzi o wydania kolejnych wersji
Już na początku kiedy DLSS powstawał mówiłem, że technologia fajna, ale skończy się lenistwem twórców i brakiem optymalizacji. To mnie wtedy wyśmiewano. Nagle okazuje się, że jak zwykle miałem rację, a ludzie sami odkrywają takie rzeczy. Zabawnie na to patrzeć.
Nie dało się w tym artykule podać wszystkich wymagań do poszczególnych rozdzielczości?