W Titan Quest 2 wrogowie będą doskonale współpracować i nie wystarczy „zaklikiwać” ich na śmierć. Tona nowych informacji o wyczekiwanym RPG akcji z otwartym światem
Ja tam na to nie czekam, z tego co czaje to inne studio kompletnie robi titan questa 2, a co czyni tą grę titan questem oprócz nazwy? Podejrzewam że wyjdzie z tego kolejny zwykły hack and Slash którego się zapomni.
No po gameplayu widać zlepek assetów z animacjami które zawstydzają gry indie. Na razie wygląda to na robiony na szybko i bez żadnego pomysłu scam na UE5.
Zlepek assetow? Pod wzgledem artystycznym wyglada lepiej i bardziej kreatywnie niz Diablo 4, ktorego open world wyglada wlasnie jak "zlepek assetow" wypluty przez generator.
Doslownie kazde ujecie ma jakies fajne unikalne modele, posagi i inne takie. Sama topografia terenu wyglada wszedzie unikalnie i widze na tym trailerze inspiracje designem mapy z TQ1.
Jak to jest ze ludzie, ktorzy sobie dopisuja "PL" przy nicku (lol) maja zawsze najgorsze opinie?
a co czyni tą grę titan questem oprócz nazwy?
A co czyni pierwowzór Titan Qestem, oprócz nazwy?
z tego co czaje to inne studio kompletnie robi titan questa 2
Nie wiem o czym mówisz? Jakie inne studio i inny TQ II? To jest kontynuacja gry z 2006 roku i jeśli w to grałeś to wiadomo czego można oczekiwać. "Jedynka" jest zaliczana do grona najlepszych H&S na rynku i jeśli tutaj wszystko poszło zgodnie z planem to mamy kolejną dobrą grę z tego gatunku.
Jakie inne studio i inny TQ II? No pewnie dosłownie chodzi mu o inne studio... oczywiście to samo nie mogłoby robić, bo w końcu Iron Lore Entertainment zamknięto, no ale rzekomo studio odpowiedzialne za Grim Dawn składa się z jego byłych twórców, chociaż ciekawi mnie w jakim stopniu. Może w sumie szkoda, THQ dali tego Titan Questa ludziom od Spellforce 3 zamiast tym od nowych dodatków do pierwszego Titan Questa, bo już jakieś doświadczenie w gatunku i w tej serii jest, no ale pewnie przez terminy nie mogli, bo tworzyli Alone in the Dark.
To prawda ale po tylu latach to w żadnej grze już nie ma starej ekipy twórców. Mało kiedy udaje się zebrać kilku członków a co dopiero wszystkich. Ale miejmy nadzieję że utrzymali poziom z TQ I.
To że jak twórcy są inni, to tej gry, która bądź co bądź dużo fabuły nie miała, jedyne co ma wspólnego ze starym titan questem to nazwa, znając życie wyjdzie kolejny hack and Slash który zostanie zapomniany jak większość tego typu gier z ostatnich lat, co zresztą już napisałem.
Ta gra miala najwiecej fabuly ze wszystkich HnS'ow, z wyjatkiem moze Sacred 1/2.
Do tego minelo prawie 20 lat. Ludzie maja swoje zycia, jak mozna oczekiwac ze po 20 latach sequel beda robic ci sami ludzie. No kur... piwnica is strong in you.
Nawet Grim Dawn nie robili "ci sami ludzie", bo tych ludzi w Crate pamietajacych Iron Lore jest 3ech na krzyz.
Okej, to niech zrobią grę o podobnej mitologicznej tematyce, ale z inną nazwą, bo póki co chcą sprzedać grę na nostalgii a nie na byciu dobrym sequelem.
Po tylu latach od jedynki nawet ta sama ekipa nie gwarantuje tej samej gry bo pracownicy się starzeją i tracą kreatywność albo odchodzą, zmienia sie też technologia i sama nauka też pochłania czas
Większość zespołów muzycznych najlepsze hity robi zaraz na początku, jak są jeszcze młodzi i świeży a potem gra to samo w kółko aż do emerytury, albo jeszcze dużo dłużej jak Maryla
Słuszna uwaga. Największą kreatywność mają ludzie młodzi bo myślą nieszablonowo i próbują rzeczy których starsi nie dostrzegają. W filmie to samo. Taki Ridley Scott. Zrobił kiedyś Obcego a po latach za cholerę nie może się nawet zbliżyć do swojego pierwowzoru nie mówiąc już o wymyśleniu czegoś całkiem nowatorskiego i zaskakującego.
Wyglada fajnie. Zwlaszcza jak sie wczytasz i ogarniesz ze maja skonczone 4/8 masteries, czyli to wcale nie jest jakas koncowa wersja gry, wiec animacje itd... beda tylko lepsze.
Może będzie, czym niezbyt udane No Rest chciało być - takim diablo eldenem. Oby.