Wymagania sprzętowe Star Wars: Outlaws na PC są dość wysokie. Otwarty świat w gwiezdnowojennej grze Ubisoftu potrzebuje mocnego sprzętu
GOL jak zwykle totalna żenada, wy nawet nie potrafić najprostszej rzeczy skopiować, WSZYSTKIE te wymagania są dla UPSCALERA NA QUALITY
Tak, nie podali w ogóle wymagań do ustawień natywnych.
--
h ttps://www.youtube.com/watch?v=MGyaR2sSBkA
A grafika gorsza niż w Origins, Wildlands, Breakpoint etc. Nihil novi sub sole. Patologie giereczkowa, nowe RTX-y muszą schodzić z półek.
Dla przypomnienia, DLSS Quality w 1080p, to faktycznie 720p przemielone do fake 1080p.
Ubilol i optymalizacja, to nigdy się nie łączyło.
dokładnie tak działa DLSS i FSR :
1080p ----> 720 p 67% Quality
1080p ----> 640 p 59% Balanced
1080p ----> 540 p 50% Performance
1080p ----> 360 p 33% Ultra performance
To jest nic innego jak obniżenie rozdzielczości ,pozostawienie interfejsu w natywnej,i nałożenie filtra wyostrzającego ,ten cały upscaling to jeden wielki wał na który większość społeczeństwa daje się nabierać
ten cały upscaling to jeden wielki wał na który większość społeczeństwa daje się nabierać
Nie, to developerzy zaczęli korzystać z dlss/fsr jak docelową technologię na której gra ma wyciągać 60kl/s, pierwotne założenia wynikały w celu pomocy słabszym kartom osiągnąc 60fps przy troszkę gorszej jakości. Założenia były szlachetne, developerzy to splugawili.
Tak to wyglada na papierze, pomijajac fakt, ze DLSS-Q wyglada lepiej niz natywna rozdzialka, to masz rację
Za każdym razem gdy podajecie wymagania jest to samo - dośc wysokie, za wysokie, potrzeba mocnego pc itd.
A się okazuje, że do grania wystarczy przeciętny piecyk nawet nie ze średniej półki.
Żyjemy w najlepszych jak dotąd czasach jeżeli chodzi o wymagania, bo te wcale nie rosną jakoś mocno. Tak jak to miało miejsce na początku XXIw czy nawet w okolicach 2010.
Do grania w FULL HD i 60 klatkach wystarczy od dawna po prostu przeciętny PC.
Przecież 3060Ti i 5 600X, to budżetowa wersja. Trochę lepiej do mega budżetowego sprzętu.
Przecież od dawna składając PC i5 i karty serii xx60 to były podzespoły, które wkładało się do PC budżetowego.
Przy GTX 960 wybierało się zazwyczaj 5 generacji Intela, później kolejne. Przy
GTX 1060 7, a potem 8. Przy RTX 2060 11, a przy 3060 12 i dalej.
Te zestawy zawsze były takim minimum do sensownego grania, tak by wystarczyły na jakiś czas.
Gdyby ktoś w 2000 czy nawet 2010 powiedział, że za 5 lat mój przeciętny tani PC odpali gry na wysokich detalach w 60 klatkach, to bym był przeszczęśliwy.
Gdyby ktoś w 2000 czy nawet 2010 powiedział, że za 5 lat mój przeciętny tani PC odpali gry na wysokich detalach w 60 klatkach, to bym był przeszczęśliwy.
Zapomniałeś o jednym jak wyglądy gry w 2000 roku, a jak już w 2005 i później 2010
Natomiast jak wyglądały i wyglądają gry biorąc pod uwagę lata 2014-2019-2024
h ttps://youtu.be/iocRbdvUgJ4
Nie chcę mówić, ale nie żeby, jednak te gry miały raczej zupełnie inny budżet i zdecydowanie duża różnica w doświadczeniu między zespołami deweloperów. Nie chcę bronić i nie zamierzam, ale tylko zauważam na pewne fakty. Np. jednak tlotr gollum był zrobiony przez studio, które chyba w ogóle nie miało do czynienia z tworzeniem w tej lub co dopiero lepszej grafice. I chyba nie mieli dużego budżetu. No to więc, no ale jednak oni po prostu dosłownie rzucili się z motyką na słońce. Natomiast shadow of mordor nie dość, że było wykonane przez studio, które już zrobiło kilka świetnych gier i już miało na koncie sporo gier z solidną grafiką, a ponadto mieli lepszy budżet patrząc na to kto był wydawcą.
A jeśli chodzi o batman arkham z 2015 (czyli knight) i suicide squad (dobrze zrozumiałem, że chodzi o te gry?) to akurat jest spory regres. No niestety coś tu poszło bardzo nie tak i rzeczywiście nie ma czego specjalnie bronić. Jedynie co zauważyłem to, że ostatnio kiedy grę zrobili to było 9 lat temu, a ponadto chyba wszystko głównie singleplayery. A tu nagle po 9 latach wydają grę do koopa, pewnie zbyt dużo czasu minęło i realizowali projekt zbytnio odmienną od ich poprzednich projektów (uprzedzam, gry multiplayer i singleplayer rządzą się swoimi własnymi zasadami, zupełnie inne prawa, bardzo się różnią i fundamenty często mają zupełnie inne).
Wtedy zawsze musiałeś mieć kompa z najwyższej półki, żeby te gry jakoś działały. Jak miałeś średniaka, to w gry z danego roku nie było za bardzo sensu grać.
Dlatego dziś są najlepsze czasy pod tym względem, bo każdy ogarnięty, może sobie na takiego PC pozwolić. Wydając niewielkie pieniądze, masz kompa, który spokojnie kilka lat uciągnie gry w bardzo dobrych parametrach ustawień.
Nie masz tego klasycznego pytania peetowca lat 2000-2010 "czy mi pójdzie".
Tutaj wymagane RTX 3060 Ti i 5600X jest do 720p, przeskalowane do 1080p, czyli nie jest to nawet 1080p, do tego obraz będzie brzydki.
Czyli mam taki niby za słaby na Ultra 4K 60fps, ale za mocny na Wysokie w 1440p 60fps.
Nie ma podanych wymagań na Ultra w 1440p 60fps- to pewnie mój tak odpali jak wszystkie dotychczas z tych najbardziej wymagających (AlanWake2 i inne)
i7 11700KF
64 RAM
4070Ti Super z 16GB
To po prostu znaczy że pograsz w 4K Ultra ale z włączonym DLSS Quality.
Edit - a nie, sorry, to jednak już są wymagania z DLSS Quality, to pewnie trzeba będzie włączyć Balanced ;)
Via Tenor
Żeby napisać że Origins wygląda lepiej to chyba trzeba nosić okulary jak Stępień.
Może artystycznie Origins lepiej, bo to top topów pod tym względem, ale litości
Origins to może przesada :)... ale Odyssey, Valhalla? OK, w SW nieco lepsze GI i światło wolumetryczne, tyle że nie jest to żadna rewolucja. Niewiele to lepsze od Wildlands czy Breakpoint albo od... Division :) A tam nie potrzeba było DLSS do wysokich. Na kartach generację/dwie do tyłu.
Udajesz ? Serio sie pytam. Czy ty człowieku udajesz? Przeciez detale w Origins i Odyssey są wyśmienite. Tutaj wszystko jest płaskie, tekstury są zamazane a kurz wygląda jak 2d. Japierdole prosze przestan sie wypowiadac na jakikolwiek temat
To w końcu gameplay jest paskudny, czy przepiękny?
Czyli ten paskudny gameplay od IGN był zapewne z Series X.
Ach tak, to tylko na konsoli..
A kto pisał że przepiękny
Grałem w tym miesiącu w Odyssey i widać że ząb czasu zaczyna mocno nadgryzać i twierdzenie że Outlaws wygląda gorzej to niezła beka, bo w tych najgorszych momentach wyglądał właśnie jak Odyssey (ta brzydka jaskinia z nagrania IGN), które ma no... 6 lat :D
Grałem w tym miesiącu w Odyssey i widać że ząb czasu zaczyna mocno nadgryzać i twierdzenie że Outlaws wygląda gorzej to niezła beka, bo w tych najgorszych momentach wyglądał właśnie jak Odyssey - kompletna bzdura, chyba w ogóle nie grałeś w odyseję. Jak Outlaws na PC będzie wyglądać, to się zobaczy gdy się gra ukaże. Teraz to tylko gdybania.
GOL jak zwykle totalna żenada, wy nawet nie potrafić najprostszej rzeczy skopiować, WSZYSTKIE te wymagania są dla UPSCALERA NA QUALITY
Tak, nie podali w ogóle wymagań do ustawień natywnych.
Do tych co piszą, że grafika i wygląd są do du..y. Większość video z gameplayów w necie to są nagrania z konsoli, a z tego co mi wiadomo, gra na PC'tach prezentuje się o niebo lepiej.
Ta? To interesujące, bo Mirage wygląda tak samo dobrze na PS5 jak i na PC. Co jeszcze wymyslicie obroncy Ubigówna?
Varg hejterku, po pierwsze. Co ma Mirage do Outlaws? Po drugie. Czytałem i oglądałem wczoraj pierwsze recenzje, i ci którzy testowali grę na obydwóch platformach, wyraźnie zaznaczali, że gra na kompach wygląda dużo lepiej. Zresztą, poczekajmy z oceną na premierę, bo ja sam jestem ciekawy co z tego wyjdzie, więc nie strzęp mordy przed premierą.
P.S. Bardzo rzadko gra na konsoli wygląda tak samo jak wymaksowana na PC. Przykładowo teraz gram w GOW 2018 na moim kompie, a kilka lat temu ogrywałem to na konsoli i powiem ci, że różnica jest bardzo duża.
Ale to przecież standard, że do grania w 2k trzeba 4070 a do grania w 4k trzeba 4080. 95% innych gier też tak ma. No ale ubi... trzeba pohejtować nawet z tego powodu, że wymagania jak u wszystkich innych. ^^
Bo gra wygląda niewiele lepiej albo tak samo jak gry UBI, które wymagały kart o generację lub dwie starszych. A te generacje funkcjonowały na rynku ładnych parę lat.
I to wszystko działało bez DLSS -
w Odyssey czy Breakpoint nikt nie grał w 720p.
Pietrus, bo wymagania gier często są zawyżane celowo, po to by nakręcać rynek zbytu producentom sprzętu. Pisałem już o tym wiele razy. Nowy sprzęt Nvidii musi schodzić. Kasa musi się zgadzać, a co niektóry mniej obeznany w temacie użytkownik to łyknie i kupi sobie nowy sprzęt. Przykładowo w takiego Avatara grałem na mojej poczciwej 3060ti OC DDR6X z prawie wymaksowaną grafiką(tylko odbicia w wodzie dałem na średnie), a reszta była na maksa, i grało się wyśmienicie i tak gładziutko, jak już od dawna nie miałem. Jednym słowem: Nie przejmowałbym się zbytnio tymi wymaganiami.
Nie ma takiej hry, która w identycznych detalach na 4070 TI Super (na Ti bez Super już tak) nie starczylo do czegos, do czego potrzeba 4080. Po prostu tworcy gier nie znają tej karty.
Dlatego w przyszłym roku jak wyjdą RTX'y 50XX, a ceny serii 40XX polecą w dół, to kupię właśnie RTX 4070 ti Super, bo napalam się na nią od momentu jak wyszła. Zresztą..., tak naprawdę to takie parametry jakie ma RTX 4070 ti Super, to powinna mieć zwykła RTX 4070 na premierę. Ale jak każdy wie, na premierę wszystkie RTX'y z serii 40XX poza modelami 4080 i 4090, były okrojone jak się tylko dało, i dlatego wypuścili te wszystkie Super w późniejszym czasie, żeby ratować sytuację.
Te idiotyczne wymagania ubikacji są podawane pod warunkiem bezwzględnego włączenia DLSS w trybie quality z blokadą na 60 FPS na PC. Ubikacja wchodzi na wyższy poziom spi.... Poniżej prawdziwe wymagania:
Star Wars Outlaws PC system requirements:
Minimum Requirements
Operating System – Windows 10, Windows 11 (64-bit versions), DirectX 12
CPU – AMD Ryzen 5 3600 @ 3.6 GHz, Intel Core i7-8700K @ 3.70 GHz, or better
Graphics – NVIDIA GeForce GTX 1660 (6 GB), AMD RX 5600XT (6 GB), Intel Arc A750 (8 GB, with ReBAR on) or better
RAM Memory – 16 GB (dual-channel mode)
Storage – 65 GB SSD
Details – 1080P, 30 FPS, LOW graphics preset with upscaler set to Quality
Recommended Requirements
Operating System – Windows 10, Windows 11 (64-bit versions), DirectX 12
CPU – AMD Ryzen 5 5600X @ 3.7 GHz, Intel Core i5-10400 @ 2.9 GHz, or better
Graphics – NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti (8 GB), AMD Radeon RX 6700 XT (12 GB) or better
RAM Memory – 16 GB (dual-channel mode)
Storage – 65 GB SSD
Details – 1080P, 60 FPS, HIGH graphics preset with upscaler set to Quality
High Requirements
Operating System – Windows 10, Windows 11 (64-bit versions), DirectX 12
CPU – AMD Ryzen 7 5800X @ 3.8 GHz or Intel Core i5-11600K @ 3.9 GHz
Graphics – NVIDIA GeForce RTX 3080 (10 GB)/NVidia GeForce RTX 4070 (12GB), AMD Radeon RX 6800 XT (16 GB) or better
RAM Memory – 16 GB (dual-channel mode)
Storage – 65 GB SSD
Details – 1440P, 60 FPS, HIGH graphics preset with upscaler set to Quality
Ultra Requirements
Operating System – Windows 10, Windows 11 (64-bit versions), DirectX 12
CPU – AMD Ryzen 7 5800X3D @ 3.4 GHz or Intel Core i7-12700K @ 3.8 GHz
Graphics – NVIDIA GeForce RTX 4080 (16 GB), AMD Radeon RX 7900 XTX (24 GB) or better
RAM Memory – 16 GB (dual-channel mode)
Storage – 65 GB SSD
Details – 2160p, 60 FPS, ULTRA graphics preset with upscaler set to Quality
Grafika z poprzedniej generacji wymagania z kosmosu.
Nie wierzę, że to nie jest jakiś przekręt, na pewno producenci sprzętu płacą firmom za nieoptymalizowanie gier na starszych podzespołach.
Myślę jednak, że to sprawka Żydów!
Masz rację, sprawdź sobie prezesów tych korporacji na Wikipedii tak większość to żydzi z NY.
Cwaniactwo jest raczej na kosztach - produkują (tanio) tandetę i sprzedają w cenie premium (przy mikrotranzakcjach praktycznie nielimitowanej).
Ps. Wiem, że napisałem tanio, a koszta produkcji idą w setki milionów - powiem tyle, jeśli chciałeś uczyć się w Hogwardsie ale nie masz takiej możliwości, zawsze możesz spróbować na jakimś kierunku związanym z księgowością korporacyjną, czary są na podobnym poziomie ale pod względem kreatywności biją Hogwards na głowę! Do tego uczelnia dużo lepiej prezentuje się w CV xD
PPs. A co do odpowiedzi które dostałeś: osobiście nie wierze w magiczność żydów, co ułatwia odsiewanie wszelakich mącicieli i oszołomów na podstawie krótkich nawet wypowiedzi bo tyle wystarczy żeby stwierdzić że oni akurat w coś takiego wierzą...
PPPs. Zanim ktoś szukając żeby się czegoś uczepić zarzuci antysemityzm sugerując, że magiczność oznaczała religie - chodzi oczywiście o dosłowną magiczność. Bo która religia ma w założeniach, że to jakaś inna religia ma racje...?
Czy to są wymagania jakieś super wysokie? Masa gier takie ma aby pograć w 4K. Dużo ludzi hejtuje grafikę ale spokojnie poczekajmy i zobaczymy co dowiozą. Chcę przypomnieć że mimo sztamponowej fabuły grafika w Avatarze prezentuje się fenomenalnie, jedna z najładniejszych EVER. Pandora wygląda zachwycająco, jest przepiękna a ilość detali, roślinności i innych smaczków poraża. Oczywiście wszystko to wygląda przepięknie na odpowiednim sprzęcie, czyli od RTX 4080 w górę. Mam nadzieję że tutaj będzie podobnie. Rozumiem po części hejterów gdyż pewnie wielu z nich nie jest w stanie doświadczyć takiej grafiki ze względu na swój sprzęt i stąd pewnie biorą się pełne nienawiści komentarze.
Szczerze mówiąc to na jakąś wyśmienitą fabułę nie liczę ale mam nadzieje że przynajmniej światy i planety mnie zachwycą grafiką i różnymi smaczkami. A przecież kto nie chce to nie musi kupować.
Przechodziłem jakiś czas temu Avatar na 55" Oledzie HDR ustawienia ultra 4k i tak dalej. Gra jest przepiękna. Tylko problem w tym, że większość tu komentujących ocenia gry ubi na podstawie gameplayow z YT bo sami mają za słabego kompa na granie, albo grają w jakichś średnich ustawieniach na monitorach za 5stow. Gry od ubisoftu potrafią być przepiękne, jak się ma odpowiedni sprzęt i wyciśnie z tych gier wszystko wizualnie to co przygotował deweloper. A jak ktoś się z tym nie zgadza, to znaczy że nie widział takiego Avatara w jakości, w jakiej ja go przechodziłem parę miesięcy temu. HDR urywał zadek. Tak będzie wyglądać coraz więcej gier, technika idzie do przodu. Tylko zeby to docenić to trzeba mieć odpowiedniego peceta, a nie skompresowany gameplay na YouTube
Macie obydwaj jakieś problemy psychiczne? Bo nie rozumiem waszego idiotyzmu, to jakieś samo oszukiwanie siebie dla głupiej gierki?
Mowa jest o Outlaws, a wy wyskakujecie z Awatarem który od samego początku do premiery cały czas wyglądał bardzo dobrze i nikt nigdy go nie atakował za grafikę, a tutaj wychodzą gameplaye Outlaws kilka tygodni przed premierą, są już zapowiedzi ludzi których grali i mówią o problemach technicznych, a wy nawijacie o Awatarze.
technika idzie do przodu
Tylko ci się wydaje, dostałeś w ostatnich latach same świecidełka i nic innego czyli korporacje z darmowego ReShade który ma 10 lat popierdoliły patent, zmodyfikowały go i zrobiły z tego super technologię ale, że większość graczy to tacy ślepcy jak ty więc jest jak jest.
Szkoda tylko, że Avatar poza wyglądem nie ma absolutnie nic. Typowy Ubi średniak także zachęcam do oceny gry nie tylko na podstawie wizualiów ale też: mechanik, fabuły i jako całokształu.
Nie chodzi o same wymagania, tylko o to że użytkownik ma dostarczyć sprzęt z najwyższej półki a w zamian dostaje pod względem graficznym ziemniaka...
Widzę, że DLSS zabija współczesne gry. W sumie te są w większości nudne wiec coraz mniej mi żal.
DLSS nic nie zabija, co najwyżej leniwi deweloperzy, którym nie chce się dopracować kodu. DLSS, to świetna technika, która pozwala uzyskać większą płynność, bez znaczącej utraty jakości obrazu, i sama w sobie nie jest niczemu winna.
Gra wyglada - przynajmniej tymczasem - dużo gorzej jak rdr2, ale wymagania ma jak cyberpunk77. Gdyby nie było dlss to producenci musieliby się postarać, a tak maja to gdzieś - w tym sensie narzekam, nie na samą w sobie technologie.
Na procesorze I5 12450HX 16GB RAM RTX 4050 6GB VRAM powinno uciągnąć w 1080p ustawienia wysokie w nie więcej 45 klatek na sekundę, wpatrując w zalecane wymagania.
Niepopularna opinia - ta gra będzie po prostu spoko i pewnie będzie miała ciekawe dodatki fabularne, ale zostanie zjedzona przez antyfanów Ubisoftu. Naturalnie będą jakieś błędy na premierę, ale Ubi je załata tak jak w przypadku Avatara.
Sorry, ale jak ktoś z 1060 GTX narzeka że nie zagra w 60 fps w grę z otwartym światem w 2024 roku to powinien po prostu wyjść z jaskini. 1060 to karta z 2016 roku (!!!). Dobrze, że nie graliście na początku XXI wieku, gdy tak naprawdę żywot kart kończył się po 2-3 latach bo Nvidia co roku wypuszczała nowe serie. Fani Geforce i nazwy "Titanium" wiedzą o co chodzi :)
ta gra będzie po prostu spoko i pewnie będzie miała ciekawe dodatki fabularne,
Tak jak każda dzisiejsza korporacyjna gra AAA która dostaje w recenzjach minimum 8 lub 9.
1060 to karta z 2016 roku (!!!)
Gry nie wyglądają lepiej niż te sprzed 8 lat. RDR2 śmiga na gtx1060 w 60 klatkach i do dzisiaj jest to jedna z najładniejszych gier.
Tu idzie po prostu o chciwość i tyle, niektórzy dali się wytresować i wierzą w zakup nowej karty co roku bo ta stara już się nie nadaje.
Poza tym te wszystkie korporacje podobno dbają o ekologie więc skąd to wymuszanie zakupu nowej karty? Zrozumiałbym gdyby widoczny był jakiś przeskok jak to było podczas przesiadki z ps3 na ps4.
Gry nie wyglądają lepiej niż te sprzed 8 lat. RDR2 śmiga na gtx1060 w 60 klatkach i do dzisiaj jest to jedna z najładniejszych gier.
W 1080p i najniższych ustawieniach może, ale to tyle. Wybacz, ale ta karta, to już muzeum, w najlepszym razie przedsionek muzeum i liczenie na to, że zagrasz we wszystkie nowości jest niepoważne.
https://www.purepc.pl/test-wydajnosci-red-dead-redemption-2-pc-dzikie-wymagania?page=0,4
Dobrze, że nie graliście na początku XXI wieku, gdy tak naprawdę żywot kart kończył się po 2-3 latach bo Nvidia co roku wypuszczała nowe serie. Fani Geforce i nazwy "Titanium" wiedzą o co chodzi :)
Wtedy się grało w 20 klatkach i człowiek się cieszył, a dzisiaj? Bez 60 ani rusz.
No widać zrypaną po całości optymalizację, widać partactwo i niedoróbstwo. Najśmieszniejsze jest to, że wymagania nie są do natywnej rozdzielczości ale do skalowania na Quality... żenada i partactwo jeszcze raz powtarzam.
Wymagania sprzętowe Star Wars: Outlaws na PC są dość wysokie. Otwarty świat w gwiezdnowojennej grze Ubisoftu potrzebuje mocnego sprzętu
Ubisoft ujawnił dokładne wymagania sprzętowe nadciągającego Star Wars: Outlaws. Do optymalnej zabawy potrzebny będzie sprzęt z najwyższej półki.
Sprzęt z najwyższej półki... żeby wyświetlać to... :
https://www.youtube.com/watch?v=NO5h8uFj9DA
Ps. Link jest do Asmongolda, ale ostatnio coś się z z facetem dzieje, bo dał się wciągnąć w narracje chroniących przestępców pseudo-liberałow*: że jak ktoś podejdzie do ciebie (klienta) w restauracji z wyciągnięta spluwą i zażąda żebyś wyskakiwał z kasy - to to jest "kradzież" a problem ma restaurator i to on jest tu poszkodowanym...
*chociaż osobiście to co robią mocno zalatuje przygotowaniami pod neo-komune czy zniewolenie pospólstwa / neofeudalizm.
Wciąż narzekacie na optymalizacje a zapominacie że zmieniają się silniki gier.
Taki Terminator ma większe wymagania niż wszystkie gry z PlayStation na PC. Czemu? Przez UE5
Przydałby się właśnie o silnikach artykuł na golu i ich wpływie na obciążenie cpu i gpu
Skoro 4080 jest do 4K 60, to 4070 ti Super tez starczy, bo raz, że ta karta jest zawsze ponojana, a dwa jest DLSS, więc o 4K 60 jestem spokojny , zwlaszcza, ze 16Gb Vram robi swoje :)
zwlaszcza, ze 16Gb Vram robi swoje :)
Nic nie robi bo to zmyślone cyferki które kompletnie nic nie znaczą.
W 7600xt czy radeonsch do 1440p owszem, ale ta karta (szczegolnie po mocnym OC) to zupelnie inna półka i tu 16 gb to juz nie tylko cyferki w stosunku do undervoltowanej 4080-tki. Szczególnie z DLSS-em
Oczywiście ubiisyf a nie steam i oczywiście nigdy nie wiadomo czy wam gry nie wywalą biblioteki
Zalecane: (60 fps / 1080p) Intel Core i5-10400 2.9 GHz / AMD Ryzen 5 5600X 3.7 GHz 16 GB RAM karta graficzna 8 GB GeForce RTX 3060 Ti / 12 GB Radeon RX 6700 XT 65 GB SSD Windows 10/11 64-bit a kartaa posiada DLSS wiec nie bardzo rozumiem o co chodzi?Moze ktos mi objasnic lopatologicznie bo akurat taka karte mam.