Kontroler PS2 miał ukrytą funkcję. Następnym razem powinieneś nacisnąć ten przycisk mocniej
Co? Od kiedy ta funkcja była mityczna? Przecież to od pierwszych prezentacji DS2 mówili, że przyciski są analogowe. To był poważny atut tego pada w tamtych czasach, ale żadna ukryta czy mityczna funkcja.
Co to za ukryta funkcja? Nie wiedzieli ci którzy nie chcieli wiedzieć (mając te gry). Za dzieciaka przytrzymałem przycisk lekko by zobaczyć czy auto jedzie wolniej, później mocniej i 15 sekund i po legendzie. Chciałbym wiedzieć przez kogo uważano, że w tych grach to nie ma znaczenia :).
Czego się dziwicie jak piszący artykuły ma około 13 lat to gdzieś coś tam pokątnie źle uslyszal może jakieś tam lekkie pojęcie ma o ps5 ale nie o PS2. Każdy zainteresowany tematem długo przed premierą wiedział że guziki dokładnie będą działać i tak działały.
Spusty w padach do Dreamcasta, Xboxa i GameCube'a były zdecydowanie lepszą opcją. Dlatego w PlayStation 3 zastosowano spusty w DualShock 3 Sixaxis.
A znacie ta ukryta funkcje kontrolera PS2?
spoiler start
jak ruszycie galke to sterowana przez was postac porusza sie
spoiler stop
Proponuje kolejnego newsa wlasnie o tym!
Za dzieciaka trzeba było się tak pada naoglądać i naklikać wszystko by to ogarnąć. Najgorsze, że na CRT kółko z napisem R3 wyglądało strasznie podobnie do kółka z X i się szukało „przycisku”. Co się okazuje te kółko to był obrazek analoga, ale od góry. Za to inne gry zdobyte przeze mnie później miały z boku ładnie narysowane i czytelne.
a wiecie, że jak ja się nie świeci czerwona dioda to analogi nie działają ?!
ja pierdziele, poziom artykułów na poziomie raczkującego "ai"
Ale dało się je wyłączyć tylko w grach które nie wymagały gałek, bo inaczej można było klikać bez końca.
można ale domyślnie zawsze były włączone i bardzo mało kto je wyłączał
To spróbuj je wyłączyć w San Andreas lub God of War tak żeby dioda zgasła, bo nie zgaśnie. Ta opcja pozostała głównie do wstecznej kompatybilności z oryginalnym PlayStation. Oczywiście były gry na PS2 gdzie można było wyłączyć analogi, ale tylko te które tego nie wymagały i były opcją.
Do GRYOnline.pl dołączył w maju 2024 roku, rozpoczynając swoją przygodę z profesjonalnym pisaniem w dziale technologicznym.
Cały czas piszecie tylko o DS2, ale DS3 również był całkowicie analogowym kontrolerem i na dodatek bezprzewodowym z żyroskopem. Jedynie przez pewien czas nie miał wibracji, dlatego na początku nazywał się inaczej.
Heh to było wiadomo od początku źe przyciski są analogowo-cyfrowe z rozdzielczością bodajże 256 poziomňw... Wystarczy takiego pada podpiąć adapterem pod PC. Po rozebranie inacze jeż wygląda sam pad kontaktowy-folia zamiast wytrawionych na laminacie ścieźek.
Precyzja tego roxwiązania a raczej powtarzalność wywieranej siły by uzyskać zamierzoną wartość była żadna.
To nie była ukryta funkcja Andrzejku Krzemiński, Sony chwaliło się tym że DS2 ma przyciski reagujące na siłę nacisku. Jak masz pisać takie clickbaitowe bzdury to nie pisz wcale.