Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Wiedźmin 4 może przyczynić się do rozwiązania największego problemu Unreal Engine 5, twierdzą eksperci z Digital Fou...

24.07.2024 15:19
kęsik
😂
4
10
odpowiedz
kęsik
152
Legend

CDPR, który swojego silnika technicznie nie ogarniał ma naprawić jakiś zewnętrzny silnik? Może razem z Bethesdą?

24.07.2024 15:30
Sebo1020
5
10
odpowiedz
Sebo1020
175
Generał

Oprócz naprawy silnika dodadzą także wsparcie modów

24.07.2024 15:07
Strażnik
1
1
Strażnik
0
Pretorianin

Mogą sobie chcieć i tak nic z tym nie zrobią bo tutaj pałeczka jest po stronie Epica.

post wyedytowany przez Strażnik 2024-07-24 15:08:16
24.07.2024 15:11
Szefoxxx
2
1
odpowiedz
4 odpowiedzi
Szefoxxx
79
Doradca

Co za kompletne bzdury, pełno już gier na ue5 i jakoś problemu nie mają, to nie silnik to wina devsów, którzy robią grę na odwal się albo po prostu zapomnieli co trzeba zrobić.

I znowu kreowanie cdpr jako wybawców, to jest wręcz komicznie żałosne, goście którzy przeszli do historii jako najwięksi partacze teraz są jedynymi, którzy mogą wyeliminować nieistniejącą (bo DF też bredzi, to żadni eksperci i nie mają pojęcia o niczym) wadę silnika... HA HA beka na maksa...xD

Jak już to epic im wszystko powie co i jak, bo nie wzięli tylko silnika, a cały pakiet wraz ze wsparciem.

Dodam jeszcze dla kontrastu, że jakoś TLOU PC nie działał na UE5, a na premierą gra była tak żałośnie zoptymalizowana, że niegrywalna, gorzej jak Batman arkham knight na PC swego czasu, gorzej jak multum gier na ue5, jak widać silnik to nie wszystko.

24.07.2024 17:28
ElderPhoenix
2.1
ElderPhoenix
1
Chorąży

Lubią przekoloryzowywać wszystko!

24.07.2024 19:06
2.2
Akuzativ1994
12
Pretorianin

Powiedział co wiedział xD

post wyedytowany przez Akuzativ1994 2024-07-24 19:07:03
24.07.2024 21:09
Szefoxxx
2.3
1
Szefoxxx
79
Doradca

Wiem więcej niż ci partacze z DF, tyle lat się niby zajmują tematem, a nie mają nadal zielonego pojęcia jak się robi gry czy działają silniki gier.

Oni są ekspertami od patrzenia na gry pod lupą i opowiadania bzdur, nic więcej nie potrafią.

24.07.2024 21:17
Strażnik
2.4
Strażnik
0
Pretorianin
Wideo

Od czas plandemii ekspert to ktoś taki kogo nie warto słuchać

Ghost of Tsushima na PS4 w 4K brednie
h ttps://www.youtube.com/watch?v=TpmRz7v7QzQ

Returnal na PS5 w 4K brednie
h ttps://www.youtube.com/watch?v=8gXNem1Vyz4

Jednak nie ma 4K na PS5
h ttps://www.youtube.com/watch?v=3sNsMxrDEdc

24.07.2024 15:18
😁
3
odpowiedz
robertoV
6
Pretorianin

Cd-projekt red ? to ta firma co wydała cyberpunka na ps4 ? No to czapki z głów.

24.07.2024 15:19
kęsik
😂
4
10
odpowiedz
kęsik
152
Legend

CDPR, który swojego silnika technicznie nie ogarniał ma naprawić jakiś zewnętrzny silnik? Może razem z Bethesdą?

24.07.2024 15:30
Sebo1020
5
10
odpowiedz
Sebo1020
175
Generał

Oprócz naprawy silnika dodadzą także wsparcie modów

24.07.2024 15:45
Kerdevstesa
😂
6
3
odpowiedz
Kerdevstesa
21
Konsul

Do premiery Wiedźmina 4 będziemy mieć już Unreal 6. Rok 2030 to optymistyczna data premiery.

24.07.2024 15:51
😁
7
odpowiedz
lee32147
66
Konsul

Do czasu premiery Wiedźmina 4 pewnie już wyjdzie RTX 7090, który w pełni ogarnie ten ciężki i beznadziejny silnik i wtedy będzie można powiedzieć, że to zasługa CDP.

post wyedytowany przez lee32147 2024-07-24 15:52:47
24.07.2024 15:59
8
odpowiedz
Gholume
79
Generał

Marketing się powoli rozkręca. 400 złotych za akcje na giełdzie to było mało. Ta bańka poleci następnym razem do tysiaczka, jak nie wyżej.

Sky is the limit!

24.07.2024 17:01
9
odpowiedz
jacek007g
18
Legionista

„Tworzenie wysokiej jakości fotorealistycznych tekstur" to jest hasło przy każdym ogłoszeniu o pracę dla grafika.

Ponadto w obecnej generacji używa się ray tracingu, a nie path tracingu. Path tracing jest zdecydowanie bardziej wymagającą techniką, która jest dostępna np. w Unreal Engine jako podgląd technogiczny, nie nadający się do renderowania w wysokim klatkażu.

24.07.2024 17:01
Asasyn363
10
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
Asasyn363
164
Senator

Dobrze, że w Cyberpunku ogarnęli swój silnik. Auta nadal potrafią pojawiać się metr przed graczem.

24.07.2024 18:19
10.1
Terefere85
44
Pretorianin

Problem ich silnika, to odejście (po premierze Wiedźmina 3) sporej grupy ludzi, którzy to tworzyli. Nowi nie mieli pojęcia na czym pracują i jak to ogarnąć by działało, no i efekty są takie jakie są.
Inna sprawa, że ten ich silnik wygląda rewelacyjnie a sam Cyberpunk po tych trzech latach patchowania, to jedna z najlepszych gier w swoim gatunku.

24.07.2024 23:37
10.2
MisQ95
9
Legionista

REDengine to dobry silnik, ale problemem było to, że każda nowa gra na nim powstająca wymagała jego gruntownej przebudowy. A także to, że gra była tworzona równolegle z silnikiem. CDP Red musiałoby poświęcić najpierw sporo czasu na dopracowanie silnika, a potem na robieniu na nim gier. Bo sam silnik ma spory potencjał. Może kiedyś do niego powrócą. Trochę szkoda byłoby całkiem z niego zrezygnować, gdyż sporo pracy w niego włożyli. Począwszy od jego pierwszej wersji na której działał Wiedźmin 2 na PC. Potem wersja druga silnika też w Wiedźminie 2 ale na Xboxie 360. Wiedźmin 3 działał na trzeciej wersji, a Cyberpunk na czwartej.

24.07.2024 18:18
11
odpowiedz
zanonimizowany1204508
34
Centurion

Strażnik Epic publicznie poinformował, że współpraca z CDP pozwoli rozwinąć silnik. Do CDP Epic też oddelegował swoich inżynierów. Mają m. im. pomóc przystosować silnik do dużych open worldów.

24.07.2024 19:43
[Gammorin]
12
odpowiedz
[Gammorin]
85
Konsul

Całe szczęście do premiery jeszcze długie lata. Założyłem się z moim siostrzeńcem, że premiery nie będzie przed jego 30stką, a ma teraz 26lat.

24.07.2024 20:25
13
odpowiedz
dbq
13
Chorąży
Wideo

Dobra to teraz wchodze na białym koniu
256 AI na na ekranie na planszy 49km^2 (7k landscape)
i7-8700k x32gb ram x rtx4070ti super. to jescze nie jest spakowane i playtest z silnika.
Mialem ten sam problem i go rozwiązałem.

https://www.youtube.com/watch?v=4d82OiOpW0w

24.07.2024 22:41
14
odpowiedz
2 odpowiedzi
wcogram
156
Generał

Sweet Baby INc. odpowiada za fabułę, narracje i questy więc mogą się skupić na technologii. Gra będzie wyglądać jak 99% gier na UE5 z wykorzystaniem gotowych assetów.

25.07.2024 07:54
14.1
2
pawel1812
59
Generał

Ta 1 na ponad 1000 zatrudnionych co miała cos wspolnego z dywersyfikacja wczesniej w wypowiedziach to zostala przyjeta do roboty przy Cyberpunku a nie przy Wiedzminie. Nawet gdyby miała cokolwiek do gadania, to nie przy Wiedzminie.

25.07.2024 11:02
SpoconaZofia
14.2
SpoconaZofia
78
Legend

Microsoft już podziękował DEI za współprace, które przynosiła same straty. Może Redzi też się zreflektują i zwrócą uwagę. Że większe znaczenie biznesowe ma zadowolenie klientów i płynąca z tego kasa, a nie wściekłość i zajadłość tęczowych ludzi. Którzy na siłę starają się nam wcisnąć własną politykę.

post wyedytowany przez SpoconaZofia 2024-07-25 11:03:10
25.07.2024 13:49
15
odpowiedz
Gojangi
14
Chorąży

Pewnie zrobia widok pierwszej osoby jak w cyberpunk i bedziemy machali mieczykiem po ekranie zastanawiajac sie czy gramy Geraltem czy jakim wsiokiem i beda super uniformy ...których nie zobaczymy

29.07.2024 21:57
16
odpowiedz
1 odpowiedź
dbq
13
Chorąży
Wideo

https://www.youtube.com/watch?v=U_DVFR2NTOU zwiększona ilość i poprawiona optymalka ;)

30.07.2024 09:11
16.1
robertoV
6
Pretorianin

Wyeliminuj jeszcze nachodzenie się postaci na siebie to będzie to jakoś wyglądać, narazi wygląda jak każdy indie low cost assets mesh game.

Wiadomość Wiedźmin 4 może przyczynić się do rozwiązania największego problemu Unreal Engine 5, twierdzą eksperci z Digital Fou...