Wiedźmin 4 może przyczynić się do rozwiązania największego problemu Unreal Engine 5, twierdzą eksperci z Digital Fou...
CDPR, który swojego silnika technicznie nie ogarniał ma naprawić jakiś zewnętrzny silnik? Może razem z Bethesdą?
Mogą sobie chcieć i tak nic z tym nie zrobią bo tutaj pałeczka jest po stronie Epica.
Co za kompletne bzdury, pełno już gier na ue5 i jakoś problemu nie mają, to nie silnik to wina devsów, którzy robią grę na odwal się albo po prostu zapomnieli co trzeba zrobić.
I znowu kreowanie cdpr jako wybawców, to jest wręcz komicznie żałosne, goście którzy przeszli do historii jako najwięksi partacze teraz są jedynymi, którzy mogą wyeliminować nieistniejącą (bo DF też bredzi, to żadni eksperci i nie mają pojęcia o niczym) wadę silnika... HA HA beka na maksa...xD
Jak już to epic im wszystko powie co i jak, bo nie wzięli tylko silnika, a cały pakiet wraz ze wsparciem.
Dodam jeszcze dla kontrastu, że jakoś TLOU PC nie działał na UE5, a na premierą gra była tak żałośnie zoptymalizowana, że niegrywalna, gorzej jak Batman arkham knight na PC swego czasu, gorzej jak multum gier na ue5, jak widać silnik to nie wszystko.
Lubią przekoloryzowywać wszystko!
Powiedział co wiedział xD
Wiem więcej niż ci partacze z DF, tyle lat się niby zajmują tematem, a nie mają nadal zielonego pojęcia jak się robi gry czy działają silniki gier.
Oni są ekspertami od patrzenia na gry pod lupą i opowiadania bzdur, nic więcej nie potrafią.
Od czas plandemii ekspert to ktoś taki kogo nie warto słuchać
Ghost of Tsushima na PS4 w 4K brednie
h ttps://www.youtube.com/watch?v=TpmRz7v7QzQ
Returnal na PS5 w 4K brednie
h ttps://www.youtube.com/watch?v=8gXNem1Vyz4
Jednak nie ma 4K na PS5
h ttps://www.youtube.com/watch?v=3sNsMxrDEdc
Cd-projekt red ? to ta firma co wydała cyberpunka na ps4 ? No to czapki z głów.
CDPR, który swojego silnika technicznie nie ogarniał ma naprawić jakiś zewnętrzny silnik? Może razem z Bethesdą?
Do premiery Wiedźmina 4 będziemy mieć już Unreal 6. Rok 2030 to optymistyczna data premiery.
Do czasu premiery Wiedźmina 4 pewnie już wyjdzie RTX 7090, który w pełni ogarnie ten ciężki i beznadziejny silnik i wtedy będzie można powiedzieć, że to zasługa CDP.
Marketing się powoli rozkręca. 400 złotych za akcje na giełdzie to było mało. Ta bańka poleci następnym razem do tysiaczka, jak nie wyżej.
Sky is the limit!
„Tworzenie wysokiej jakości fotorealistycznych tekstur" to jest hasło przy każdym ogłoszeniu o pracę dla grafika.
Ponadto w obecnej generacji używa się ray tracingu, a nie path tracingu. Path tracing jest zdecydowanie bardziej wymagającą techniką, która jest dostępna np. w Unreal Engine jako podgląd technogiczny, nie nadający się do renderowania w wysokim klatkażu.
Dobrze, że w Cyberpunku ogarnęli swój silnik. Auta nadal potrafią pojawiać się metr przed graczem.
Problem ich silnika, to odejście (po premierze Wiedźmina 3) sporej grupy ludzi, którzy to tworzyli. Nowi nie mieli pojęcia na czym pracują i jak to ogarnąć by działało, no i efekty są takie jakie są.
Inna sprawa, że ten ich silnik wygląda rewelacyjnie a sam Cyberpunk po tych trzech latach patchowania, to jedna z najlepszych gier w swoim gatunku.
REDengine to dobry silnik, ale problemem było to, że każda nowa gra na nim powstająca wymagała jego gruntownej przebudowy. A także to, że gra była tworzona równolegle z silnikiem. CDP Red musiałoby poświęcić najpierw sporo czasu na dopracowanie silnika, a potem na robieniu na nim gier. Bo sam silnik ma spory potencjał. Może kiedyś do niego powrócą. Trochę szkoda byłoby całkiem z niego zrezygnować, gdyż sporo pracy w niego włożyli. Począwszy od jego pierwszej wersji na której działał Wiedźmin 2 na PC. Potem wersja druga silnika też w Wiedźminie 2 ale na Xboxie 360. Wiedźmin 3 działał na trzeciej wersji, a Cyberpunk na czwartej.
Całe szczęście do premiery jeszcze długie lata. Założyłem się z moim siostrzeńcem, że premiery nie będzie przed jego 30stką, a ma teraz 26lat.
Dobra to teraz wchodze na białym koniu
256 AI na na ekranie na planszy 49km^2 (7k landscape)
i7-8700k x32gb ram x rtx4070ti super. to jescze nie jest spakowane i playtest z silnika.
Mialem ten sam problem i go rozwiązałem.
https://www.youtube.com/watch?v=4d82OiOpW0w
Sweet Baby INc. odpowiada za fabułę, narracje i questy więc mogą się skupić na technologii. Gra będzie wyglądać jak 99% gier na UE5 z wykorzystaniem gotowych assetów.
Ta 1 na ponad 1000 zatrudnionych co miała cos wspolnego z dywersyfikacja wczesniej w wypowiedziach to zostala przyjeta do roboty przy Cyberpunku a nie przy Wiedzminie. Nawet gdyby miała cokolwiek do gadania, to nie przy Wiedzminie.
Microsoft już podziękował DEI za współprace, które przynosiła same straty. Może Redzi też się zreflektują i zwrócą uwagę. Że większe znaczenie biznesowe ma zadowolenie klientów i płynąca z tego kasa, a nie wściekłość i zajadłość tęczowych ludzi. Którzy na siłę starają się nam wcisnąć własną politykę.
Pewnie zrobia widok pierwszej osoby jak w cyberpunk i bedziemy machali mieczykiem po ekranie zastanawiajac sie czy gramy Geraltem czy jakim wsiokiem i beda super uniformy ...których nie zobaczymy
Wyeliminuj jeszcze nachodzenie się postaci na siebie to będzie to jakoś wyglądać, narazi wygląda jak każdy indie low cost assets mesh game.