Anno 117: Pax Romana pozwoli na niesamowite zbliżenia. Ubisoft wyjaśnił, dlaczego zdecydował się na Imperium Rzymskie
Znając Ubi, to podstawka wyjdzie z regionem rzymskim, a w ciągu kolejnych lat rozwoju ( bo na pewno po sukcesie 1800 nie odpuszczą nowych dlc ) dodadzą pewnie regiony, które podbijali w tamtych czasach. Grecja jak piszecie to raczej pewnik. Podejrzewam też Region babilonii/seleucydów, ewentualnie Egiptu. Być może galowie i sasi też się złapią. Pole do popisu mają duże i jak dopracują tą część jak poprzednią z małą ewolucją graficzną jak się zarzekają, to czeka nas kolejny hit z serii, bo Anno to jedyna seria za jaką szanuje Ubi, gdzie naprawdę wydają dobry produkt.
Boję się tylko, że skoro Anno 1800 to był taki hit, to któryś z włodarzy uzna, że pora następną część naszpikować mikrotrnsakcjami
Szkoda, ze przez ten pomysł z dziewiatką w każdej dacie nie ma szans na XXwieczne Anno.
A i tak czekam na tytuł.
W teorii mogliby to obejść zrobić grę z datą, jak 1926, gdzie suma to liczba podzielna przez 9, pytanie, czy będą chcieli tak zrobić.
Niesamowite zbliżenia i 10 FPS. Zastanawia mnie czy ktoś używa w tej serii zbliżeń, 99% czasu gram na maxa oddalonej kamerze. W samym anno 1800 mam 230h.
Niesamowite zbliżenia nie są potrzebne 99% czasu gra się na max oddalonej kamerze.