FSR 3.1 od AMD jest już dostępny. Jako pierwsze z technologii skorzystają gry Sony
"Być może w pewien sposób AMD zdradza, iż wkrótce nowa przygoda Kratosa i Atreusa zostanie udostępniona także posiadaczom blaszaków, skoro przy produkcji jest dopisek „coming soon”. Serio? Kolega chyba przysnął albo nie sprawdził newsów https://store.steampowered.com/app/2322010/God_of_War_Ragnark/
Oprócz tego nowe generowanie klatek ma działać z innymi technologiami upscalingu, co brzmi ciekawie, ale pozostaje pytanie, jak to działa w praktyce.
Nie wiem jak bedzie dzialac ale za to Wy jako ponoc najwiekszy portal branzowy w Polsce moglibyscie to sprawdzic. Wiem, ze to wymaga poswiecenia wiecej niz 5 min czasu na napisanie artykulu ale przynajmniej by bylo widac jakiekolwiek zainteresowanie z Waszej strony
I fajno. Nvidia teraz musi wymyślić jakiegoś DLSS 4.0 tylko dla kart 50xx.
Bardzo chwalę FSR 3.0 bo z RT na 3080 ograłem CP2077 gdzie z DLSS 2.0 mogłem zapomnieć.
Panowie, ale on mówił o otwartości technologii, dostępności na kartach konkurencji. Takim sposobem Freesync pozamiatał GSYNC'a.
A poza tym w pełni się z Wami zgadzam moc jest po stronie NVIDII, za to wydajność/cena po stronie AMD.
Ja to nie rozumiem czego gracze się cieszą z tych technologii biorąc pod uwagę jakość grafiki w dzisiejszych grach względem gier sprzed np. 5 lat, a ceną/wydajnością obecnych podzespołów zwłaszcza kart graficznych, trzeba być ślepcem aby nie widzieć, że to wszystko jest ustawionym przekrętem no ale lepiej zwalać winę na mityczną optymalizację.
FSR świetnie się sprawdza w 4K na TV
Dzięki temu nie trzeba mieć karty za 6000zł
Oczywiście to nie jest super technologia i
jak ktoś stoi 30-40 cm od monitora to wyłapie błędy
Niestety z optymalizacją to wina deweloperów którzy wpisują FSR i DLSS
w wymagania co uważam za błąd.
FSR I DLSS to techniki upscalingu.
Po za tym dzięki FSR stare karty dostają właśnie drugie życie.
Z tą optymalizacją nie jest tak do końca. Wiele tytułów powstało i powstaje teraz na UE5. W procesie twórczym pewnie ułatwia i przyspiesza pewne kwestie, dodaje nowe mechaniki. Niestety często bez poprawy grafiki rośnie zapotrzebowanie na moc by to obsłużyć.
Chwała AMD za FSR i generator klatek, dzięki czemu jeszcze na GTX mogę grać w nowe tytuły, przy lekkiej utracie ostrości tekstur, o czym pisze Twoja Stara. AMD podało rękę starym sprzętom, co w obecnych czasach jest niespotykane.