Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość „Oni uczą się od nas, my uczymy się od nich”. Rod Fergusson tłumaczy źródła sukcesu serii Diablo

11.06.2024 12:09
Smoke
😂
1
5
Smoke
58
Konsul

Uczą się od was, jak nie robić hack and slashy.

11.06.2024 12:12
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
WokeSra
0
Chorąży

Ciekawe czy koleś rozumie, że rozwijanie Diablo IV ma już tylko sens ale dla tych co zostali i grają "hardkorowo" gdyż plebs już kupił na premierę, ograj parę godzin i już nigdy nie wróci chociaż patrząc na całą branżę oni nawet tego nie rozumieją.

11.06.2024 12:24
😂
2.1
gamerX
101
Pretorianin

Plebs gra, plebs wrócił. A najgorszy jest taki plebs, który myśli, że coś rozumie, ale szkoda, że jest zupełnie inaczej.

post wyedytowany przez gamerX 2024-06-11 12:24:23
11.06.2024 22:22
Kowalus20
2.2
Kowalus20
147
Generał

plebs to się pieni i ma ból dupy ;)

11.06.2024 12:29
3
odpowiedz
zanonimizowany1379145
23
Centurion

Gdyby ta gra miała choć połowę jakości jej cinematiców, to byłoby dobrze.

11.06.2024 13:12
Kwisatz_Haderach
4
4
odpowiedz
Kwisatz_Haderach
13
GIT GUD or die trying

Od trojki w gore (3, 4 i mobilka) to wlasnie seria Diablo jest "diablo-like".

Zas sam Fergusson, jego pycha i brak zrozumienia gatunku jest glowna przyczyna tego jak mialka i plytka gra jest D4. Zabawne jest ze w trojka bylo identycznie, tylko tam byl Jay Wilson. Do piatki pewnie zatrudnia projektanta z Simsow.

A nie czekaj, to juz zrobilo EA i Dragon Age 4 robi babka (koles? nie wiem jak sie dzis identyfikuje bo usuniete z twittera) z doswiadczeniem - Sims 4.

Uwielbiam jak wlasciwi ludzie sa na wlasciwym miejscu, zas caly jego slowotok (i to jest bardzo czeste w segmencie AAA, lacznie z tym jak zawsze probuja to zamaskowac pieknymi okresleniami zeby docelowy nabywce nie poczuj sie obrazony, a wrecz polechtac jego ego) mozna podsumowac "robimy gry dla debili".

post wyedytowany przez Kwisatz_Haderach 2024-06-11 13:21:53
11.06.2024 15:02
5
odpowiedz
zanonimizowany507776
65
Pretorianin

Zrodlem sukcesu bylo Diablo 1 i Diablo 2 pozniej to zrodlo wyschlo. Jeszcze te ***** sa tak bezczelne i chcą pieniądze za dlc choć za ten wysryw ktory wypuscili na premierę rok temu powinni dac to za darmo bo to nie DLC tylko naprawianie podstawki. Cokolwiek bedzie w tym dodatku powinno byc zawarte w podstawce.

11.06.2024 18:09
6
odpowiedz
wwad
122
Generał

Diablo 4 to gra typowa nie dla hardcorów oni się tam zanudzą i dawno już pewno uciekli. Jak blizzard będzie tak dalej leciał z tą marką w dół to za 10 lat będą musieli gonić konkurencję i świetny motyw piekło-niebo już im nie wystarczy.
Firmy które robią gry dla wszystkich robią te gry puste, pozbawione smaczków wolę gry dla konkretnego odbiorcy przynajmniej jak się wstrzelę to radość jest niesamowita.
Ja w nowym sezonie pograłem 4 dni wbiłem lvl 100 liznąłem dołów i mi się znudziło tak szybko to leciało a po dodatku i tak te buildy są nic nie warte szkoda tracić czasu na grind.

11.06.2024 19:36
HumanGhost
😂
7
odpowiedz
HumanGhost
129
Senator

Diablo IV to sukces i jakbyście nie zaklinali rzeczywistości to tego nie zmienicie. Jakby w czasach D1 i D2 internet był w takiej skali jak dzisiaj to idę o zakład, że mielibyśmy równie dużo hejtu na te gry jak dziś na DIV.
Psy szczekają, karawana jedzie dalej.

11.06.2024 19:52
8
1
odpowiedz
lo.enilno-yrg.www
0
Pretorianin

dobry żart

11.06.2024 20:19
9
3
odpowiedz
Gosen
162
Generał

Ale to hardcorowcy budują społeczność. Reszta skacze z tytułu na tytuł, co modne na topie, pogra chwile i pójdzie dalej grać w coś innego. Trzeba przyznać, że Blizzard mistrzowsko to rozegrał. Ukrył większość wad, a dla mas, które pograły kilkadziesiąt godzin, przeszły kampanie i chwile się pobawiły, wyszło fajnie.

Problem w tym, że w Blizzardzie są kompletnie odklejeni od rzeczywistości jeśli chodzi o projektowanie tej gry i bez podpowiedzi od społeczności są jak dzieci we mgle. Większość nie oczekuje, ani nawet nie chce skomplikowania na poziomie Path of Exile, ale oni poszli w drugą stronę - stworzyli miałki, jednowymiarowy, niezbalansowany, wybrakowany, płytki system dla ameb umysłowych, bez żadnej organiczności, z mnóstwem luk, które istnieją już od fundamentów całego systemu, przez co tak trudno to odratować. Produkt korporacyjny dzisiejszych czasów dla plebsu.

Na szczęście istnieją jeszcze takie perełki jak Project Diablo, które bawią do dziś.

post wyedytowany przez Gosen 2024-06-11 20:19:42
11.06.2024 23:37
10
odpowiedz
Andrzej Strzelba
8
Legionista

mój ulubiony „Diablo-like” to Hollow Knight

12.06.2024 20:09
11
odpowiedz
Ash42
6
Junior

Podaję prawdziwe przyczyny:
1. Dwojka była dobra.
2. Nic więcej.

Wiadomość „Oni uczą się od nas, my uczymy się od nich”. Rod Fergusson tłumaczy źródła sukcesu serii Diablo