The Crew Motorfest dostanie coś, czego Forza Horizon nigdy nie miała. Świat gry stanie się prawie dwa razy większy po aktualizacji
Jak pierwszy raz próbowałem popłynąć na inną wyspę i się nie dało, to byłem trochę zawiedziony. Ale tego się nie spodziewałem. W końcu można będzie zwiedzić inną wyspę. W porównaniu do 2 poprzednich części Motorfest jest naprawdę małe, więc jest to bardzo dobra wiadomość. Może za rok powiększą mapę o tę wyspę na północy.
Dla mnie ta cześć to solidny krok wstecz. Wydali grę gdzie obszar jest niewielki do tego względem poprzednich części bardzo zubożały. Większość to tereny poza miejskie, które szczegółowością nie zachwycają tak jak i miasta. A teraz łaskawcy dodają drugą wyspę gdzie na filmiku widać że też są to głównie tereny poza miejskie, gdzie też prawie nic nie ma.
Moim zdaniem 2 jest najlepsza. Aż 18 różnych rodzajów pojazdów! Uwielbiałem wyścigi poduszkowców, rally na torze, F1, dedykowane tory dla motocrossów i demolotion royale, bagienne wyścigi mniejszymi łodziami i wyścigi uliczne po miastach. Motorfest jest faktycznie uboższe i mniej urozmaicone, ale niektóre rzeczy robi lepiej. Mam nadzieję, że kontynuacja postawi na różnorodność 2 i dopracowanie Motorfest.
Myślę że mapy niema się co czepiać, może i jest mała ale na pewno dużo bardziej dopracowana. Dla mnie sporo większym problemem jest to, że nie możemy jeździć wyścigów swoimi samochodami. Dopiero po przejściu danej playlisty możemy powtarzać ją już własnym pojazdem. No i w dalszym ciągu braki w QoL które ciągną sie od TC2. Zapewne do tej pory nie dali możliwości szybkiego złomowania części, tylko dla każdej jednej musimy dusić guzik?
Jak grałem w pierwszą część to byłem zachwycony skalą tego wszystkiego. Podobnie w drugą choć i tu mi się wydaje że też trochę to okroili ale tutaj to już całkiem pojechali.
Zapewne do tej pory nie dali możliwości szybkiego złomowania części, tylko dla każdej jednej musimy dusić guzik?
W ostatniej aktualizacji dodano opcję złomowania części hurtem (wszystkich na danym poziomie rzadkości naraz).
No to mnie właśnie porządnie zaskoczyłeś. Szkoda że kilka lat zajęło im dodanie tej opcji. Jak ktoś grał dłużej w TC2 to zapewne zgodzi się ze mną, że konieczność ciągłego złomowania części pojedynczo była mocno irytująca.
Rozumiem. Na ten temat się nie wypowiem bo jakoś podczas ogrywania triala zbytnio nie zwracałem na to uwagi, ale wierzę na słowo.
Po co? Firma będzie miała ochotę wyciągnąć więcej kasy, arbitralnie pstrykną palcami a czas i pieniądze zainwestowane w ich tytuł znikną wraz z zawartością...
Ps. Zanim ktoś bezmyślnie stwierdzi ze gra się dla dobrej zabawy - od razu odpowiem, tak można sobie gadać o tytule który jest za darmo a nie 300~500 pln + mikrotranzakcje...
filmik był opublikowany rano ok fajnie wyglada ale gra jest słaba naprawde zawartosc dodatek ok sezon kolejny nudny wole nfs hp 2020 wiecej klimatu. EH szkoda słow mało atrakcyjnych rzeczy
Czy 2 i Motorfest również są jak 1? Chodzi mi o to czy Ubisyf w każdej chwili może sobie ot tak usunąć?
Motorfest to gra w 100% online.
Cała seria The Crew wymaga połączenia online. Tak, mogą sobie usunąć, jak obie części "dożyją" 10 lat po swoich premierach.
Tylko teraz kluczowe pytanie... czy ta nowa wyspa jest zintegrowana z poprzednią, czy jest to oddzielny byt który trzeba od nowa wczytać jakimś loadingiem. Jeśli ten drugi to o kant tyłka rozbić takie rozwiązanie. Po czymś takim nikomu się nie chce specjalnie zmieniać mapy, czekać loadingi i w dodatku jesteśmy automatycznie podzieleni na graczy którzy są na jednej mapie z graczami co są na drugiej. To jest najgorsze rozwiązanie stosowane przez FORZA którego niecierpię. Skończy się na tym, że na którejś z tych map będzie jeździć garstka graczy bo mało komu będzie się po prostu mape zmieniać.
Na trailerze jest most łączący obie wyspy więc raczej nie powinno być loadingów. Zwłaszcza że w grze masz swobodne latanie i łodzie, byłoby to mega dziwne rozwiązanie gdyby zastosowali wczytywanie.
Żebyś się nie zdziwił. Mogą zawsze zrobić, że podczas przelotu gra pyta czy chcesz się udać na tą nową wyspie, a po zgodzie pyk... loading :D Jeden długi most łączący wyspy też moim zdaniem może wskazywać na rozwiązanie z loadingiem.
Zakładam że to ten sam silnik co w jedynce a tam mapa była gigantyczna i bez loadingów. Przekonamy się już w październiku :)
Zobaczymy. W sumie trzymam kciuki, że jednak faktycznie wszystko będzie otwarte ;)
To istotnie jest bardzo dobre pytanie. Ja też liczę na brak ekranów wczytywania - długie loadingi całkowicie zniechęcają mnie do powrotów na mapy z dodatków w Forzach Horizon (i liczę, że Playground Games upora się z tym ograniczeniem w FH6). Przydałaby się możliwość przepłynięcia lub przelecenia między wyspami w The Crew - nawet kosztem geograficznej wiarygodności :)
Sądzę że możemy być spokojni o brak loading screenów. Byłbym mocno zaskoczony gdyby było inaczej. Tak jak wyżej kolega zauważył, loadingi między wyspami w grze w której mamy swobodne latanie i pływanie byłyby całkowicie bez sensu. No i poprzednie gry które miały wręcz ogromne mapy bez żadnych ekranów wczytywania.
Dodali do forcy Horizon 5 nową wyspę rally Adventure się to nazywa wprowadza pan w błąd
Tak robią przy kazdym dodatku, ale to jest osobna mapa a nie powiekszenie głównej. Nie da sie tam dojechac, mozna sie tylko przenieść za pomoca menu.
Tak jak napisał Mutant z Krainy OZ, bardzo istotna różnica polega na tym, że mówimy o świecie podstawowej wersji gry, a nie osobnej płatnej zawartości. No i obszary z dodatków do Forzy nigdy nie miały nawet połowy rozmiaru głównej mapy, w przeciwieństwie do Maui.
Tym niemniej doprecyzowałem tytuł newsa, masz troszkę racji :)
Sporo czasu spędziłem w FH4 i 5, i nigdy przez głowę mi nie przyszła myśl kupna DLC. A głównym tego powodem były właśnie te osobne mapy. Najgorsze z możliwych rozwiązań.