Gracze Hogwarts Legacy chłodno przyjęli zapowiedź letniej aktualizacji. Twórcy przygotowali film wyjaśniający
Nawet nie chce im się poprawić ciągłych stutterów na PC z ukochanego unreal endżyn
Co za patałachy
Nie kumam trochę po co teraz taka aktualizacja. Przecież to aż się prosi o hejt. Taka np. poprawka do revelio to powinna wjechać 1.5 tygodnia po premierze a nie blisko 1.5 roku
Byłem kiedyś fanem Harrego Pottera ale ta gra nawet nie stała koło filmu. Kilka miejsc ma powiązanie z filmem ale 90% contentu to jakieś noname. Szybko się nudzi bo fabuła też jakoś nie porywa. Pchałem to do przodu ale bardziej się skupiałem na eksploracji która też po pewnym czasie zaczęła nużyć.
Mogę powiedzieć podobnie. Kilka pierwszych godzin było spoko, bo można wtedy pozwiedzać zamek i pobliskie miasteczko, które robią wrażenie.
No i na tym zalety to się jednak kończą, bo nic innego ciekawego w tej grze nie ma.
Mam tak samo. Kilka pierwszych godzin to było takie WOW, ale fajne. Po czym okazuje się że zamek jest pięknym domkiem dla lalek i niczym więcej, Hogsmeade to optymalizacyjna pomyłka (ludzi co kot napłakał a FPS odwala sceny). Do tego eksploracja robi się nudna i to dość szybko. Nie pomaga fakt że to jest praktycznie jedyny sposób na nabijanie expa. Część mechanik wydaje się być tylko po to aby była, niektóre to w ogóle jak z gier mobilnych. Immersję psują też takie rzeczy jak np fakt że jesteś uczniem a możesz włamać się do domów obcych ludzi, zjeść ich jedzenie, zabrać kosztowności a oni w ogóle nie reagują. No i gra nie wie czy chce być RPGiem czy przygodówką czy czym.
Pamiętaj, że podstawą są książki a nie filmy i można powiedzieć, że filmy nie stały nawet koło książek ;)
Gra nie musi odwzorowywać filmów, tylko książki i bardzo dobrze, że jest to inna wizja niż w filmach kinowych + są to inne czasy niż te Harrego.
Patch waży 55GB...
Wow dodali FSR 2, gdy od jakiegoś czasu fruwa FSR3 3.0.4 a zaraz wlatuje 3.1, ale DLSS 3.7 i XeSS 1.3 to już nie był problem.
Pomijam resztę poprawek, te powinny być w grze w ciągu maks miesiąca.
Przynajmniej ciekawy quest z konsoli przestanie być exclusive. To lepsze niż nic.
Nawet nie chce im się poprawić ciągłych stutterów na PC z ukochanego unreal endżyn
Stutterów nie ma już od bardzo dawna, tak z miesiąc po premierze już ich nie było ;) jeśli ktoś dalej je widzi to po prostu ma za mało VRAM lub zwykłego RAM, gra jest dość zasobożerna i wymaga przynajmniej 12 GB na karcie i najlepiej 32 GB RAM (16 zapełnia całe).
Bardzo jesteś wyrozumiały. Podaj tytuł jakiejkolwiek gry, czy to AAA, czy niekoniecznie, która potrzebuje więcej niż 16 GB pamięci RAM. Hogwart's Legacy wykorzystuje ok. 20 GB, czyli w praktyce 32 GB, bo mało kto ma konfigurację 24 GB (2x8 GB + 2x4 GB).