Cyberpunk 2077 otrzyma jeszcze jedną aktualizację. CD Projekt Red zamierza dodać obsługę FSR 3.0
No przecież z ostatniego wykresu wynika że nawet 1 os nie pracuje już nad Cyberpunkiem. WIęc kiedy niby mieliby to zrobić? xD
Ah to współczesne dziennikarstwo...ziew. Wczoraj zero osób pracowało przy CP. Dzisiaj już nie zero.
Dlatego przytoczę słowa Asmongolda. Recenzencka rzetelność to dziś co najwyżej średnio zabawny oksymoron. Dlatego też nie ma sensu brać pod uwagę żadnych outletów prasowych. Zero zaufania do tekstu wygenerowanego na zasadach, w których opisujesz produkt sprezentowany komuś przez twórców i od oceny zależą dalsze relacje.
Przecież to sam CDP udostępnił grafikę, z której wynikało że nad CP 2077 nikt już nie pracuje. Co potwierdzili też w webcaście dla inwestorów. Gdzie tu wina dziennikarza?
A no lepszy ale do FSR 3.0 można sobie popykać na 3080 i z tego co pamiętam wrzuciłem jakiegoś moda na FSR 3.0 i gra chodziła komfortowo i płynnie z RT właśnie na 3080 tylko dodatek czasem coś chrupał jakby większe spadki fps tam w Downtown.
Niby lepszy ale dzieki niemu po wlaczeniu FSR 3.0 na 3090 Ti mozesz zrównać z 4070 Ti i wtedy juz dla niektorych kupno serii 4 traci sens
Zawsze będę uważał, że software’owy FSR jest lepszym rozwiązania niż hardware’owy DLSS, ponieważ dzięki niemu wiele kart, które normalnie nie dawałyby już rady, zyskało drugą młodość. I tak żadna karta Nvidi np. 10xx czy 9xx nie obsłuży najnowszego DLSS, ale za to obsłuży najnowszego FSR3 z frame generation.
Dlatego może i FSR jest te parę procent gorszy, ale ogólnie ma o wile więcej zalet niż DLSS.
"ogólnie ma o wile więcej zalet niż DLSS"
Jak ktoś nie ma RTX 40xx do obsługi DLSS 3, to może i tak. Ale jak już się go ma, to DLSS 3 wygrywa pod każdym względem. Co do FSR3 to próbowałem go używać w Avatar: Frontiers of Pandora, który nie ma zaimplementowanej obsługi DLSS w żadnej wersji. Ogólnie spoko, póki nie włączyłem FG. I nie wiem czy to źle zaimplementowany FG w Avatarze, ale gra mimo pokazywania 60fps i tak wyglądała jakby trzymała 30-40... Skończyło się na tym, że wolałem zjechać z detali.
A co mnie obchodzi te 3-5% osób, które ma 4090, weź czytaj ze zrozumieniem, nie napisałem, że FSR jest lepszy pod względem działania, ale jest lepszy ogólnie, bo nie ogranicza się do jednej czy 2 generacji tylko można go używać nawet na kartach, które oficjalnie go nie wspierają. I sorry ale jeśli masz 4090 i musisz używać DLSS i frame generation to jeden wielki LOL.
Tej technologi nie stworzyli dla partaczy, którzy dzisiaj nie potrafią optymalizować gier, tylko głównie dla słabszych kart graficznych, to był pierwotny zamysł i w tym FSR bije na głowę DLSS.
WIADOMOŚĆ GRY 28 maja 2024, 18:15
autor: Marcin Bukowski
Deweloping Cyberpunka 2077 oficjalnie dobiegł końca.
WIADOMOŚĆ GRY 30 maja 2024, 09:21
autor: Marcin Bukowski
Cyberpunk 2077 otrzyma jeszcze jedną aktualizację.
Bez Ray Reconstruction chyba nie ma co grać z overdrive. Przełączałem w opcjach i zdecydowanei bez niego bardziej wszystko mydli obraz.
Z tym ficzerem światło z emiterów pojawia się tam gdzie wcześniej ich nie było, daje ogromnego tak na prawdę kopa jakości - więcej może w sumie ma sens niż generator klatek.
Ponadto FSR zawsze radził sobie gorzej z odszumianiem rasteryzacji, a już na pewno będzie miał problem z odszumianiem promieni i jest opcja generacji klatek z FSR, a odszumianie z DLSS + RT? Coś jakoś wątpię, ale może.
Generatory klatek mają zbyt dużo wad i wolę stabilne 60fps w hogwardzie z V-Sync niż np 120fps, które przez różne zjawiska powodują, że gra wydaje się chodzić mniej stabilnie. W CP77 można sobie pochodzić na klawiaturze z A i D, żeby się długo zastanawiać czy warto. Na szczęście w CP77 Overdrive nadrabia jakością te 90fps które się wydają z tym A/D jak połowa klatek, pomimo wysokiego/niespadającego licznika klatek i się zapomina, lekcewarzy artefakty graficzne.
FSR 3.0 to nic nadzwyczajnego dopiero 3.1 ma wprowadzi poprawioną jakość obrazu.