Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Cyberpunk 2077 otrzyma jeszcze jedną aktualizację. CD Projekt Red zamierza dodać obsługę FSR 3.0

30.05.2024 09:58
IIIIIIIIIIIIII
1
IIIIIIIIIIIIII
70
Generał

No przecież z ostatniego wykresu wynika że nawet 1 os nie pracuje już nad Cyberpunkiem. WIęc kiedy niby mieliby to zrobić? xD

30.05.2024 10:04
2
odpowiedz
4 odpowiedzi
zanonimizowany1291595
39
Legend

Ah to współczesne dziennikarstwo...ziew. Wczoraj zero osób pracowało przy CP. Dzisiaj już nie zero.

post wyedytowany przez zanonimizowany1291595 2024-05-30 10:11:06
30.05.2024 10:32
SpoconaZofia
2.1
SpoconaZofia
80
Legend

Dlatego przytoczę słowa Asmongolda. Recenzencka rzetelność to dziś co najwyżej średnio zabawny oksymoron. Dlatego też nie ma sensu brać pod uwagę żadnych outletów prasowych. Zero zaufania do tekstu wygenerowanego na zasadach, w których opisujesz produkt sprezentowany komuś przez twórców i od oceny zależą dalsze relacje.

30.05.2024 12:39
quark
2.2
5
quark
66
Generał

Przecież to sam CDP udostępnił grafikę, z której wynikało że nad CP 2077 nikt już nie pracuje. Co potwierdzili też w webcaście dla inwestorów. Gdzie tu wina dziennikarza?

30.05.2024 18:41
2.3
TheFrediPL
101
Generał

quark jakby redzi w ulewny dzień powiedzieli że pada, to im nie uwierzę.

30.05.2024 19:44
Dwarx
2.4
2
Dwarx
14
Legionista

Czy wam jest naprawdę aż tak trudno pojąć że prawdopodobnie robią to zewnętrzni partnerzy i żaden deweloper CDPROJEKTU nad tym nie siedzi? Ktoś z zespołu Multiple Projects zrobi review, potestuje i tyle.

30.05.2024 10:27
retruśgejmer
😁
3
odpowiedz
3 odpowiedzi
retruśgejmer
32
Konsul

DLSS i tak jest lepszy, zwłaszcza DLSS 3 :D

30.05.2024 10:52
Rumcykcyk
3.1
Rumcykcyk
120
Głębinowiec

A no lepszy ale do FSR 3.0 można sobie popykać na 3080 i z tego co pamiętam wrzuciłem jakiegoś moda na FSR 3.0 i gra chodziła komfortowo i płynnie z RT właśnie na 3080 tylko dodatek czasem coś chrupał jakby większe spadki fps tam w Downtown.

30.05.2024 12:49
3.2
Benekchlebek
19
Generał

Niby lepszy ale dzieki niemu po wlaczeniu FSR 3.0 na 3090 Ti mozesz zrównać z 4070 Ti i wtedy juz dla niektorych kupno serii 4 traci sens

30.05.2024 22:07
3.3
zanonimizowany1204508
34
Centurion

retruśgejmer Mam RTX 4070 Ti i grałem cały czas z FSR, bo na nim miałem drastycznie mniejszą ilość szumów i artefaktów. Skok wydajności mniejszy, ale jakość obrazu dużo wyższa.

30.05.2024 11:45
👍
4
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
makaronZserem
39
Generał

Zawsze będę uważał, że software’owy FSR jest lepszym rozwiązania niż hardware’owy DLSS, ponieważ dzięki niemu wiele kart, które normalnie nie dawałyby już rady, zyskało drugą młodość. I tak żadna karta Nvidi np. 10xx czy 9xx nie obsłuży najnowszego DLSS, ale za to obsłuży najnowszego FSR3 z frame generation.

Dlatego może i FSR jest te parę procent gorszy, ale ogólnie ma o wile więcej zalet niż DLSS.

post wyedytowany przez makaronZserem 2024-05-30 11:48:01
30.05.2024 19:59
duxdaro
4.1
duxdaro
58
Pretorianin

"ogólnie ma o wile więcej zalet niż DLSS"

Jak ktoś nie ma RTX 40xx do obsługi DLSS 3, to może i tak. Ale jak już się go ma, to DLSS 3 wygrywa pod każdym względem. Co do FSR3 to próbowałem go używać w Avatar: Frontiers of Pandora, który nie ma zaimplementowanej obsługi DLSS w żadnej wersji. Ogólnie spoko, póki nie włączyłem FG. I nie wiem czy to źle zaimplementowany FG w Avatarze, ale gra mimo pokazywania 60fps i tak wyglądała jakby trzymała 30-40... Skończyło się na tym, że wolałem zjechać z detali.

30.05.2024 20:47
4.2
makaronZserem
39
Generał

A co mnie obchodzi te 3-5% osób, które ma 4090, weź czytaj ze zrozumieniem, nie napisałem, że FSR jest lepszy pod względem działania, ale jest lepszy ogólnie, bo nie ogranicza się do jednej czy 2 generacji tylko można go używać nawet na kartach, które oficjalnie go nie wspierają. I sorry ale jeśli masz 4090 i musisz używać DLSS i frame generation to jeden wielki LOL.

Tej technologi nie stworzyli dla partaczy, którzy dzisiaj nie potrafią optymalizować gier, tylko głównie dla słabszych kart graficznych, to był pierwotny zamysł i w tym FSR bije na głowę DLSS.

30.05.2024 14:32
5
4
odpowiedz
rziurziu
29
Centurion

WIADOMOŚĆ GRY 28 maja 2024, 18:15
autor: Marcin Bukowski

Deweloping Cyberpunka 2077 oficjalnie dobiegł końca.

WIADOMOŚĆ GRY 30 maja 2024, 09:21
autor: Marcin Bukowski

Cyberpunk 2077 otrzyma jeszcze jedną aktualizację.

30.05.2024 20:52
UrBan_94
6
odpowiedz
UrBan_94
43
Geralt z Rivii

Wy czasami sprawdzacie co piszecie i co publikujecie?

31.05.2024 08:34
7
odpowiedz
trejangry
81
Pretorianin

Jakaś przybliżona data wydania poprawki?

01.06.2024 12:20
8
odpowiedz
Tupolew
78
Pretorianin

No cóż. Czas się pożegnać

02.06.2024 11:57
9
odpowiedz
Jaya
62
Generał

Bez Ray Reconstruction chyba nie ma co grać z overdrive. Przełączałem w opcjach i zdecydowanei bez niego bardziej wszystko mydli obraz.

Z tym ficzerem światło z emiterów pojawia się tam gdzie wcześniej ich nie było, daje ogromnego tak na prawdę kopa jakości - więcej może w sumie ma sens niż generator klatek.

Ponadto FSR zawsze radził sobie gorzej z odszumianiem rasteryzacji, a już na pewno będzie miał problem z odszumianiem promieni i jest opcja generacji klatek z FSR, a odszumianie z DLSS + RT? Coś jakoś wątpię, ale może.

Generatory klatek mają zbyt dużo wad i wolę stabilne 60fps w hogwardzie z V-Sync niż np 120fps, które przez różne zjawiska powodują, że gra wydaje się chodzić mniej stabilnie. W CP77 można sobie pochodzić na klawiaturze z A i D, żeby się długo zastanawiać czy warto. Na szczęście w CP77 Overdrive nadrabia jakością te 90fps które się wydają z tym A/D jak połowa klatek, pomimo wysokiego/niespadającego licznika klatek i się zapomina, lekcewarzy artefakty graficzne.

post wyedytowany przez Jaya 2024-06-02 11:58:23
07.06.2024 01:21
10
odpowiedz
Rabit86
29
Legionista

FSR 3.0 to nic nadzwyczajnego dopiero 3.1 ma wprowadzi poprawioną jakość obrazu.

Wiadomość Cyberpunk 2077 otrzyma jeszcze jedną aktualizację. CD Projekt Red zamierza dodać obsługę FSR 3.0