Fani Heroes 3 mogą się radować, duchowy następca kultowej strategii wreszcie opuści wczesny dostęp. Songs of Conques...
Songs Of Conquest spoko gierka, ale odejdę komentarzem od tematu.
Miałbym pytanie, a raczej prośbę - czy jest możliwość aby powrócił stary układ strony? Tzn. aby pod artykułem była sekcja komentarzy jak dawniej, a nie od razu scroll do następnego artykułu? Jest to strasznie irytujące.
Nie jestem wielkim fanem tego modelu rozgrywki, ale gierka jest naprawdę fajnie zrobiona i ma swój klimat.
Niestety mi też się to nie podoba. Wołałbym wysokiej jakości modele 2D a dla entuzjastów piskelozy wprowadzić odpowiednie filtry.
Dokładnie. Styl stylem, ale jeśli gra jest bardziej rozpikselozowana niż właśnie 25 letni Homm 3, to dla mnie jakaś groteskowa kpina.
Songs Of Conquest spoko gierka, ale odejdę komentarzem od tematu.
Miałbym pytanie, a raczej prośbę - czy jest możliwość aby powrócił stary układ strony? Tzn. aby pod artykułem była sekcja komentarzy jak dawniej, a nie od razu scroll do następnego artykułu? Jest to strasznie irytujące.
Pytałem już się o to na forum. Dostałem odpowiedź od admina, a brzmiała ona: nie
do układu jeszcze się przyzwyczajam i mam mieszane odczucia... A ponieważ UATy robimy tutaj na "produkcji" to:
- Powinny się przede wszystkim te komentarze ładować szybciej. a przynajmniej szybciej niż następny artykuł bo tak to trzeba odczekać by się pojawiły.
- Druga rzecz to często mi też blokuje przycisk "dodaj swój komentarz" jak już wpisze swój komentarz i jak jest załadowany następny artykuł. Wtedy tylko odświeżenie strony działa ale stronę odświeża już na następnym artykule jako pierwszym. Wtedy muszę się cofnąc i poszukać na nowo gdzie chciałem dodać pierwotnie komentarz. To wam negatywnie wpłynie na społeczność, szczególnie jak ktoś nie skopiuje sobie tego co wpisał wcześniej... tak jak mi teraz...
W adblocku ktorego uzywasz musisz zablokowac xhr requests z linku www.gry-online.pl/ajax/S013.asp
Przyklad z uBlock Origin w "My fIlters" dodaj "||www.gry-online.pl/ajax/S013.asp$xhr,domain=www.gry-online.pl"
Via Tenor
Wow - ten dzien w koncu nadchodzi. Troche musielismy poczekac ale zdecydowanie bylo warto. To teraz jeszcze Death Trash i No rest for the Wicked poprosze. :D
I jak zawsze pod kazdym newsem na temat SoC pierwsze komentarze zarezerwowane sa dla (wciaz powtarzajacych sie) uzytkownikow, ktorzy po raz kolejny musza obwiescic wszystkim, ze nie podoba im sie styl graficzny. Jakze niesamowicie mi przykro. ;)
Smutne, że po tylu latach nie potrafią zrobić gry 1:1 z H3. Grafikę mogli zrobić jak w H3, a tak to wygląda na jakiś H1, a wymagania 10x większe od H3. Gdzie tu logika.
Skoro lubisz H3 to dlaczego w niego nie grasz? Przeciez jest HotA z dwoma nowymi, zbalansowanymi frakcjami i wymagajacymi kampaniami. Do tego w VCMI masz z kilkanascie kolejnych miast. Masa nowych jednostek, budynkow i map. Watpie zebys to wszystko ogral nawet zakladajac, ze jestes turbo fanem. :P
Bardzo dobrze, ze tworcy mieli ambicje by zrobic to troche inaczej zamiast odtwarzac cos co juz istnieje. O wlasnie i jest jeszcze H5 jezeli szukasz czegos w duchu "krola gatunku". ^^
Skoro lubisz H3 to dlaczego w niego nie grasz?
Chciałbym żeby chociaż w całości został H3 z dodatkami zremasterowany, a nawet tego nie mogę doczekać.
Grałem z rodzinką i mnie to nie przekonuje. Graficznie jest tylko ok, nie mam nic przeciwko pikselom ale nie wszystko jest odpowiednio czytelne. Nie przekonuje mnie też taki podział frakcji bo jest miszmasz a wydaje mi się, że można było przy odpowiednim podziale niewielkim kosztem zwyczajnie wypełnić grę większą ilością stron konfliktu. Ograniczenia w rozbudowie zamków i wielkości armii też na minus bo bardzo spowalniają grę. Walki mocno schematyczne i raczej trudne a magia w walce mam wrażenie że ma za mały wpływ.
Kurcze dawno nie gralem ale jak wypuszczali poprzedni update z nowa kampania to magia byla wrecz OP - szczegolnie vs. AI. A tak to imho same potyczki sa duzo bardziej zlozone niz te w Heroes 3 - tam to dopiero bylo schematycznie. :) Wiem bo niedawno sobie odswiezalem kampanie przy okazji wyjscia nowej frakcji w HotA.
A co do reszty zarzutow czy raczej preferencji to jak najbardziej sa na miejscu. Zgadzam sie, ze frakcji jest za malo, tak samo slotow w armii. Chociaz to tez ma wplyw na taktyczna strone gry - nie da sie miec herosa "od wszystkiego". Zawsze musisz stanac przed decyzja - czego aktualnie brakuje mojemu herosowi? ktora jednostka lepiej uzupelni jego armie i styl gry?
Bracie, zawsze może być tak, że czegoś nie ogarnąłem z tą magią ;)
Co do złożoności walki to w Heroes każdą frakcją sam z siebie grałem inaczej, różna magia (przy jasno określonych jej zasobach) i jednostki pozwalały na stosunkowo odmienne prowadzenie potyczek - na wtedy nie nazwał bym jej schematyczną. Natomiast tutaj, owszem mamy mnóstwo różnych "plusów i minusów" które przynajmniej teoretycznie wpływają na przebieg starć ale w trakcie miałem wrażenie, że niezależnie od frakcji mam znikomy wpływ na to jak znacząco wpływać na prowadzone działania. Każda walka to straty, które ciężko uzupełnić. W moim odczuciu bez głębszego wgryzania się większy wpływ na zwycięstwa miała mimo wszystko ilość armii niż jej jakościowe wykorzystanie :/
No ale to są tylko moje odczucia a i nie grałem nie wiadomo ile więc nie będę się z nikim o to kłócić bo i co ja się znam ;)
Mam do tej gry 1 zarzut: jest jedna rzecz, która mnie wk**wia ostro. Mianowicie te ruchy typu góra-dół jednostek gdy te stoją w miejscu. Wygląda to spoko przy niektórych bestiach, ale ruszający się w ten sposób łucznik czy rycerz wygląda jak sebix po dyskoteką. Tak samo refleksy światła na sztandarach wyglądają przez to nienaturalnie i zamiast dodawać uroku mnie osobiście drażnią. Rozumiem, że twórcy chcieli dodać trochę życia do krainy ale zrobiono to bez pomyślunku. Inny model ruchu powinna mieć jakaś bestia czy zwierze a inny przykładowo ludzki przeciwnik, jednak tutaj wszystkie jednostki ruszają się tak samo, co nie wiem czy jest bardziej irytujące czy śmieszne.