Zobacz w akcji Dragon Ball: Sparking! ZERO. Wydawca pokazał długi gameplay
Ogólnie spoko. Coś mi nie pasuje w wyglądzie postaci, ale nie jestem w stanie określić co (dobór kolorów? to jak odbija się światło? nie wiem... ). Ale oprócz tego, to wydaje sie ok. Ataki KI czy aury wyglądają dobrze, w ciosach czuć siłę, wymiany ciosów są dynamiczne. Chyba niczego więcej nie oczekuje od takiej prostej bijatyki w świecie Dragon Balla.
Wszystko spoko, tylko końcowa plansza sugeruje, że znowu warianty poszczególnych wojowników będą traktowane jako osobne postaci, a więc znowu dostaniemy po 15 odmian Goku i Vegety... Nie jestem fanem takiego rozwiązania, ale u nich to niestety standard.
No i z braku Xenoverse 3, fajnie byłoby dostać kreator postaci :).
Ogólnie spoko wygląda. Tylko czy będzie sens kupowania jeśli walki i fabuła będą takie jak w ostatnim Kakarot? Znowu nie rusza super i miliardowy raz będzie seria Z?
Wydaje mi się, że gra graficznie wygląda lepiej niż na poprzednio ukazywanych urywkach gameplayu. Ogólnie gra faktycznie pod względem systemu walki mocno przypomina Budokai Tenkaichi 3, co dla mnie jest bardzo dużym plusem. Ciekawe tylko czy te nowe ruchy okażą się przydatne w walce.
Bardzo spodobało mi się też to, że teraz nawet zwykłe ataki ki, potrafią niszczyć ubrania postaci. Ogólnie zapowiada się nieźle.
Ja jak zwykle może narzekam, ale ile można czekać na dobra destrukcje podłoża terenu, bo to znowu wygląda, jak naniesienie po prostu płaskiej tekstury. Powinien być krater i zależny od siły ataku KI, od siły uderzenia w ziemie postaci, jak i kąta uderzenia itp. I ciągle te znikanie zniszczonych rzeczy mnie wkurza, delikatnie mówiąc. Konsola nie daje rady rozumiem, ale jest też na PC i w ustawieniach znikania elementów otocznia powinno być obowiązkowe.
niestety przerabianie gry całkowicie by było i na PC inaczej i na konsoli to zbyt wielkie koszty !
dlatego są malutkie zmienne w wersjach !
Po prostu konsola jes za słaba i nic z tym nie zrobisz ! Bebechów jej nie wymienisz jak w PC !
Wydawcy chcą żeby gra znalazła jak najwięcej odbiorców i kupujących wiec musza ja zrobić tak by dało się ja odpalić na byle sprzęcie !
dlatego specjalnie tną efekty w grze NP zniszczalne otoczenie i podobne systemy !
to żre sporo mocy której konsola niema i nie będzie miała a na pewno nie w tych ich 30 klatkach !
niestety póki mamy PS i Xbox to gry będą sztucznie dostawać Downgrade (dobrze napisałem :P ?)
W końcu coś nowego...a nie czekaj, po raz enty to samo. Wow. Ja nie wiem, jak można grać ciągle w tak samo wyglądające gry? Te bijatyki tego typu, nie zmieniły się prawie wcale. W sumie z ostatnich, wystarczy Xenoverse, i po jakiego czorta kupować inne tego typu? Może gdyby walka była inna, a nie klepanie non stop tego samego, zniszczalność terenu. To nie, enty raz to samo, żeby cyckać markę, i potem sprzedawać postacie w DLC.
Ty widziałeś w ogóle ten gameplay? Przecież wygląda i działa całkowicie inaczej i dużo lepiej niż Xenoverse. To jest niebo a ziemia. Ta gra ma być połączeniem Budokai Tenkaichi i Raging Blast. Idealnym. Gra wygląda niesamowicie.
Gierka wygląda zajebiście. Połączenie mechanik z Budokai Tenkaichi i Raging Blast da nam Ultimate Tenkaichi - Najlepszą grę w uniwersum DB. Widać pasję u twórców i zrozumienie potrzeb graczy. Grafika wygląda rewelacyjnie. Nie mogę się doczekać.
Wyglada jak kazda w zasadzie "nowoczesna" bijatyka z serii DB. Gdzie power level i skille postaci nie maja żadnego znaczenia, a fajnie by bylo wybierac choc minimalnie móc trafiać kontrami w postacie. Dla mnie to trochę taka Fifa