„Gwiazdy i miecze” - zobacz pierwsze trailery gier na podstawie Thorgala i Pana Lodowego Ogrodu
Trzeba studzić oczekiwania (bo lepiej się pozytywnie zaskoczyć niż negatywnie rozczarować), ale gdzieś tam w serduszku tli się nadzieja na porządne produkcje.
No to jest nadzieja na 2 dobre gry. Nocny wędrowiec - jak dla mnie - odpada ze względu na sposób rozgrywki, w Thorgalu jednak moja nadzieja. Uważam jednak ze twórcy powinni skupić się na jednej grze - tak jak robi to cdpr lub rockstar. BTW - cos jest nie tak z animacją twarzy Thorgala.
To jest tylko trailer. Na razie nie ma co czepiać się na siłę. Na animacje czy grafikę. To może być całkiem inna gra. Od tego co prezentuje zwiastun. Ile razy było sytuacji. Że zwiastun mocno różnił się od samej gry. Zwiastun ma tylko nas poinformować, że pracujemy. Pojawimy się w określonym czasie. Oraz śledź nas i każdą informację. Pomoże nam to w opinii czy warto kupić dany produkt. A Redzi obecnie nie skupiają się na jednej grze. Obecnie podzielili się na mniejsze zespoły i tworzą kilka projektów naraz.
Masz racje, niemniej nie czepiałam się - jedynie zwróciłem uwagę. Jakby nie patrzeć zajawka podobała mi się, a tego węża morskiego zawsze sobie tak wyobrażałem. Co do redów - mówisz „obecnie”, ale jak robili swoją najlepsza grę (TW3) to skupiali się tylko na niej. Chciałbym aby thorgal był tak udany jak TW3 lub RDR2.
Jesteśmy debiutującym niewielkim studiem, więc wydajmy DWIE mega-ambitne gry na raz, obydwie na podstawie kultowych pierwowzorów, obydwie dotyczące przybysza "z gwiazd", obydwie osadzone w realiach magii i miecza.
Dajmy jako zajawkę dwa generyczne zwiastuny, okraśmy kilkoma grafikami koncepcyjnymi stworzonymi przez AI.
Co może pójść nie tak?
Nie wiem, może za stary i zgorzkniały jestem, ale ja nie widzę zjadliwego chleba z takiej mąki. Pewnie aż tak tragicznie nie będzie, ale przeczuwam, że rezultat będzie zbliżony poziomem do "Ja, Inkwizytor" na podstawie książek Piekary.
grafikami koncepcyjnymi stworzonymi przez AI. A skąd to wiesz? Concept art z Thorgala jest w spocie video przecież.
Przecież sami twórcy chwalą się używaniem przy tworzeniu tych gier "generatywnego AI", cokolwiek by to znaczyło a grafiki koncepcyjne wręcz krzyczą "AI" jeśli choć trochę się znasz na tworzonych przez np Stable Diffusion "dziełach".
Niemniej wszystkie motywy z grafik koncepcyjnych - poza postacią która tutaj zamieściłeś - znalazły się w trailerze. Równie dobrze mógł je stworzyć człowiek i ew. obrobić przy wykorzystaniu AI. Wiec tailer tez wygenerowało AI? I niekoniecznie krzyczą AI - na tym forum masz seryjny wątek w odcinkach gdzie ludzie generują obrazy za pomocą AI wiec nie do końca rozumiem na czym mam się znać. Grafikę która prezentujesz równie dobrze mógł stworzyć człowiek przy wykorzystaniu programów 2D i 3D jeśli masz o tym pojęcie. Na stronie producenta jest napisane „see what we create” a nie co tworzy AI.
h ttps://www.mighty-koi.com/thorgal
Nie wiem czemu ludzie powielają informacje o małym studiu ,dla mnie takiego określenia można użyć do studia, które ma powiedzmy do 30 pracowników.
Mighty Koi ma tych pracowników ponad 100 i powiększają zespół.
Te zwiastuny to bardziej zajawki, cgi concepty. Pewnie z użyciem AI ;)
Gdy pojawiło się logo, i wleciało "He was but a soldier, who fell from the stars", to aż ciary mnie przeszły. Mega się napaliłem i wezmę w preorderze choćby wyszedł z tego drugi Inkwizytor.
Trailery takie sobie, ten do Thorgala wygląda jakby naprawdę zrobiono go za pomocą AI, bo wygląda jak taka tam zajawka o niczym.
Obie marki bardzo mnie interesują ale martwi mnie fakt, że jedno studio, bez dorobku, bierze się za nie równolegle.
Rozumiem, że są w nim doświadczeni twórcy ale to nie jest gwarancja udanego projektu.
Najbardziej liczę na Thorgala ale gdzieś tam, z tyłu głowy, przebija się silny pesymizm wobec obu projektów.
Książki z serii ''Pan Lodowego Ogrodu'' trochę mnie wynudziły, ale uważam, świat i historia napisane przez Grzędowicza są bardzo 'gamingowe', więc byłoby dobrze, gdyby nie zmarnowano tego potencjału.
Nawet średnio-dobre książki (a tak je oceniam) stanowią ciekawą bazę dla gier, bo w nich jednak historie (szczególnie w tych bardziej AA projektach) często są bardzo przeciętne.
Niech wydają zwłaszcza Thorgala.
Należy przedstawić młodzieży, czy ogólnie graczom, którzy nie znają to wspaniałe uniwersum, a to jest bardzo dobra droga również do zapoznania się z genialnymi komiksami.