Nowa gra twórców Command & Conquer Remastered i The Great War: Western Front stawia na oldskulowe podejście do strat...
Bycie twórcą "Command & Conquer REMASTERED" to obecnie jakiś poziom do chwały? SERIO? REMASTERED?!
Do tego to jakieś kwadratowe badziewie, stawiające mechaniki z lat 90, jak rozumiem? W tamtych czasach "rozbudowa" była możliwa tylko w strategiach, które na to pozwalały... SC np NIE pozwalał.
Tak więc: wow, postanowili stworzyć coś NIE remastered i za daleko nie dotargali?
Może nie masz zbyt wiele z grami do czynienia, ale raczej każdy post tu piszesz w stylu rozpieszczonego bachora.
Samo Command & Conquer Remastered wymagało ogromnej ilości pracy i serca, bo to nie było tylko podbicie rozdziałki. Nie mieli nawet pełnego kodu źródłowego i pisali grę na swoim własnym silniku. Udało im się trafić w 10, bo gra zachwyciła fanbase, a o to bardzo trudno.
A dodatkowo zrobili The Great War: Western Front.
Na koniec trailera klasyczne rts'owe zasady- grupka ludków wystrzeliwuje RAZ granaty niszczące od razu jedną salwą budynek HQ i wygrywa grę, tymczasem w śmigłowce którymi przylecieli leci ileś salw z dwóch wieżyczek odpalających rakiety i oczywiście nic. Klasyka, normalnie powiało 2004r i "5x żołnierzyk z karabinem wygrywa z czołgiem"...
Cieszy że rtsy wracają do łask ale mam mam nadzieję że nie dojdzie znów do takiego przesytu jaki był na przełomie wieków gdy masa devów robiła badziewiaste rtsy przez co cały gatunek podupadł bo nikt tego nie kupował. I teraz raz na jakiś czas wychodzi cokolwiek wartego uwagi
dla pełności należy dodać ze 9-Bit Armies to kontynuacja 8-Bit Armies, gry której premierę mieliśmy w 2016 roku ;P razem z 8-Bit Hordes i 8-Bit Invaders - stworzyly niesamowitą serię RTS w retro stylu.
opis Petroglyph Games tez niejako nie oddaje skali i wkładu. Skoro przywołujemy serię Command & Conquer to dajmy temu odpowiednią cześć i chwałę: ekipa Petroglyph Games to w wiekszości załoga Westwood Studios, odpowiedzialna nie tylko za sam remaster Tiberian Dawn 'a I Red Alerta, ale za cały lore Command & Conquer i wszystko z tym związane póki EA nie rozwiązała studia.
Ta ekipa (Petroglyph Games) swtorzyła historę gier od zera, nie wykorzystywała gotowych silników czy patentów - oni je stworzyli gdy nikomu sie jeszcze to nawet nie śniło. zanim powstał Starcraft, zanim powstał Warcraft - był Command & Conquer - było Westwood Strudios (obecna ekipa Petroglyph Games)
Kane lives!
Tiberian Sun Remastered - to na to z miejsca zużyłbym chyba cały urlop :D zasiadł przed kompem i wziął wolne od rodziny :)