Pierwszy zwiastun remake'u Silent Hill 2 z fragmentami rozgrywki. Niestety bez daty premiery
IMO - wygląda to mocno drewnianie. W porównaniu do odświeżonych Residentow chociażby. Animacje mocno drewniane, strzały z broni nie maja żadnego odrzutu ani żadnej mocy. Jakiś tak nie przekonuje mnie ten trailer.
Dla mnie taki resident ale duzo osob twierdzi ze silent hill to jest sztos. Ja nie gralem nigdy wiec na pewno sprawdze. Tym bardziej ze jestem fanem residentow.
no cóż, wygląda jak SH2 na sterydach. Tyle i aż tyle.
Ale faktycznie te strzały to mogliby zmienić. Wygląda jakby strzelał ze śrutu. pciu, pciu!
Remake kultowej gry robiony przez bandę, która nie ma pojęcia o robieniu dobrych gier... co mogło pójść nie tak
Przeciez to wygląda koszmarnie, animacje ruchu postaci, walki są ciosane z najgorszego drewna.
Dramat
Im dalej to coraz bardziej się boję o ten remake.
Ten zwiastun był... kiepski jak dla mnie. Za dużo tu strzelania, które na pierwszy rzut oka wygląda jak biedna i tania wersja Residenta.
No i klimat, o ile miejscówki na zewnątrz wyglądają całkiem dobrze to w środku to wszystko wyglądało trochę nijako.
No ale cóż, to tylko krótki trailer. Może z czasem będzie lepiej, ale wątpię. Nie wierzę, że Bloober dowiezie.
No nie wiem, nawet nie dobrali muzyki, która by oddała klimat "dwójki". Do "Promise (Reprise)" powinien być przygotowany trailer, aby zbudować hype - przynajmniej dla weteranów serii. A tu tego nie ma. Myślałem, że chociaż w drugim zwiastunie to będzie, skoro nie w pierwszym miesiące temu, bo nie wyobrażałem sobie niczego innego prezentując REMAKE genialnej odsłony serii.
Robi wrażenie zrobionego na szybko. Kiepsko to widzę...
Po tym co pokazał CAPCOM z remasterami Resident Evil, Silent Hill w takiej formie, to z lekka śmiech na sali. Chyba że biedota w oprawie graficznej ma w jakiś sposób składać hołd oryginalnej grze.
To ma być Silent Hill czy Resident Evil? Te scenki QTE to chyba żywcem wyciągniete. Co za idiota pomyślał, by do gry, której największą siłą i tym czym zaskarbiła serca graczy była fabuła, symbolika i psychologiczne aspekty, w trailerze pokazać słabą walkę zamiast postaci i skrawków fabuły? W oryginale unika się walki, a nie prze się na przód niczym Rambo.
kiepsko to wygląda .. na dodatek nie widać wogole aby ta gra jakoś korzystała z Unreal engine5 .. wygląda to biednie :(
Walka zawsze była kiepska w SH. Ważne żeby oddali klimat. To jest przedewszystkim ta ponóra psychologiczna tragedia głównego bohatera. Jak oprawa audio-wizualna podoła to będzie i tak fajnie przypomnieć sobie tą perełkę.
Boże jaki wstyd...
Przepaść pomiędzy tym zwiastunem, a wcześniejszym jest gigantyczna.
Dla mnie zawód życia.
Do remaków Residentów to nie ma nawet startu. Ludzie się śmiali, że remake Alone in the Dark wygląda tanio w porównaniu do RE i AW2 no to Silent Hill 2 wygląda niemal jak jakiś crap.
Mam nadzieję, że ludzie z Bloober wezmą sobie krytykę do serca i poprawią to, co wygląda źle. Chyba lepiej, że nie ma jeszcze oficjalnej daty premiery. Gdyby finalnie miałoby wyjść coś takiego, byłoby kiepsko.
UP.
Co zrobią? Oni nie są w stanie zrobić nic lepiej.
Niektórzy dalej wierzą...
Idiotów nie brakuje.
Wygląda jak mój ryj... niby nie jest brzydko, niby wszystko na swoim miejscu, ale ładnym to trudno to nazwać, jest dość topornie.
No nie wygląda to za dobrze, zwłaszcza model strzelania, a znając Bloober Team będzie to chodziło 15-60 fps.
Drewno trochę ale w przypadku Silent Hill to dobrze, może wyjść z tego całkiem dobra gra jeśli nie zepsują kilku rzeczy
Myślałem na początku że pokazują starego Silenta i zaraz przeskoczą na nową wersję. A potem zorientowałem się że to już jest nowa wersja.... To już lepiej by 1 cześć zrobili bo też była niesamowita a graficznie na pewno była by większa różnica i więcej osób poznało by tę świetną historię z PSXa.
Pamiętajcie też, że wcześniej Bloober Team zapowiedział że będą też zmiany w historii...
Na początku myślałem, że bohater porusza się jak kołek, bo jest w depresji i w bardzo słabym nastroju ale potem zobaczyłem resztę animacji i koniec czarów. To nie celowy zabieg, mający na celu pokazać chorobę psychiczną bohatera ale zwykłe drewniane animacje i prawdopodobnie niski budżet ma grę. Ale czego ja się spodziewałem? To jest Bloober a nie Naughty Dog i wydawcą jest Konami a nie Sony czy Nintendo. Dajcie sobie spokój i odpuście tej serii.
Takie trochę The Medium, ale ze sztywną kamerą zza pleców i systemem walki. O fabułę i klimat się nie martwię, tylko właśnie ta walka może być problemem, bo Bloober nie ma na tym polu doświadczenia i to niestety widać.
Z tym remakem to jest śmieszna sprawa, bo z jednej strony jakby dali dynamiczny system walki to by było zesranko, że resident evil i akcyjniak i w ogóle nie ma tej surowości oryginalnego SH2. Już jest zresztą zesranko, że RE, bo kamerę trochę obniżyli xD Z drugiej strony zostawili drewno i jest narzekanie, że drewno. Silent Hill zawsze miało tragiczny i drewniany system walki.
Nie wnikam na razie czy to wynika z koncepcji czy braku umiejętności. Hejt na Blooberów jest często bezzasadny, więc może być. Trailer jest mocno taki sobie, ale no to też nie robili Blooberzy, a obstawiam, ze i twórców tegoż wybrało Konami, które nie bardzo umie w gry od lat.
A dopieprzanie się, że dużo kiepskiego strzelania? No cóż. Witamy w Silent Hill. Cała seria się tym charakteryzuje.
Tu nie chodzi o drewno w postaci walki czy ruchów ale samej animacji bohatera czy przeciwników. Walki na pałki z zarażonymi w serii TLoU są świetnie animowane i nie sprawiają wrażenia drewna. Są pięknie animowane i satysfakcjonujące. Bloober nie umie w animacje i tyle, co tu się oszukiwać. Jakby Konami mocno zależało, to by dali do zrobienia Remake Capcomowi, bo ci mają świetne narzędzia do animacji i potrafią ożywić stare na nowo. Widać tu niski budżet i mimo wszystko, co by nie napisać o Polakach, nie jest to pierwsza liga światowego gamedevu.
Oczywiście oryginał nie stał walką ale klimatem, fabułą, eksploracją i zgadkami… ale mimo wszystko w trailerze pokazali drewniane animacje i słabo wyglądającą walkę. Ciężko wobec tego przejść obojętnie. Sama gra sama w sobie pewnie będzie dobra i wciągnie nie jednego ale technicznie Bloober raczej znowu zawiedzie i rozczaruje.
Mój ojciec grał w to i w RE3 gdy byłem chyba jeszcze w przedszkolu albo już w podstawówce. Co prawda nie pozwalał mi patrzeć, ale ja sposób znalazłem i zapewniłem sobie nocne koszmary aż do czasów technikum. W residenty normalnie sobie gram od premiery czwórki, ale SH ma taki klimat, że do dziś nie odważyłem się podchodzić. Cholera, już od samej muzyki potrafiłem dostać dreszczy. Pamiętam, że kiedyś w telewizji Hyper było coś o SH2. Mogłem źle coś zapamiętać, ale zobaczyłem krótki fragment z obskurną klatką schodową i tą upiorną muzyką w tle. Natychmiast przełączyłem, ale tyle wystarczyło abym później czuł się niekomfortowo schodząc klatką schodową.
Jeśli ta gra okaże się spoko to może do niej podejdę. Myślę, że się uodporniłem, bo nie wydaje się już tak przerażające jak kiedyś, mimo nowoczesnej grafiki.
moze przerazajace nie, ale niepokoj wzbudza :)
tylko trzeba sobie zrobic nastroj, sluchawki, ciemno, bez towarzystwa.
Muza podczas filmu psuje nastrój i robi z tego akcję jak w RE. Oby jej nie było ostatecznie bo cisza i creepy odgłosy otoczenia i maszkar to główne zalety oryginału.
wychodzi na to, że trailer był okropnie zmontowany, na wczesnej fazie
konami wrzuciło dwa filmiki jak to wygląda w rzeczywistości,
dla mnie mega klimat
https://twitter.com/KONAMIUK/status/1753085968079528182
https://twitter.com/KONAMIUK/status/1753418126946185350