Riot Games zwalnia pracowników i zapowiada zmianę podejścia do tworzenia gier singleplayer [Aktualizacja]
Często powtarzający się scenariusz. Studio osiąga sukces, kasa płynie szerokim strumieniem, gwałtowny wzrost, zaczynają kupę nowych projektów równocześnie - spin offy / nowe IP / nowe gatunki / nowe obszary działalności, po jakimś czasie wszystkie ubijają i wracają do "koncentrowania się na rozwoju swoich najważniejszych gier"
Tak uczciwie - jaką sprzedaż odnotowały gry z riot forge? zwróciły się wszystkie koszta?
Ma ktoś jakieś dane? czy to same niewypały?
Jakby ta informacja była dostępna to dawno by o dochodach wspomnieli. Sam się nieco zainteresowałem to trochę poszperałem ale nic nie znalazłem. Nie wygląda więc na to by ta firma udostepniała swoje raporty finansowe do publiki.
Ja myślę, że tworzenie tych gier to bardziej zabieg powiększenia i rozpowszechnienia ich uniwersum, to samo z serialem od Netflixa.
Mam nadzieję, że to taki zabieg/inwestycja w markę przed konkretniejszym ogłoszeniem ich MMO.
Jedyne dostępne dane to SteamDB.
Gry z serii "A League of Legends Story" szału nie zrobiły.
Ruined King: A League of Legends Story
Premiera: 16.11.2021
Max graczy: 16,297
Sprzedanych kopii: ~305.1tyś (VG Insights)
The Mageseeker: A League of Legends Story
Premiera: 18.04.2023
Max graczy: 6,280
Sprzedanych kopii: ~63.7 tyś (VG Insights)
CONVERGENCE: A League of Legends Story
Premiera: 23.05.2023
Max graczy: 1,126
Sprzedanych kopii: ~19.4 tyś (VG Insights)
Song of Nunu: A League of Legends Story
Premiera: 1.11.2023
Max graczy: 1,525
Sprzedanych kopii: ~57.0 tyś (VG Insights)
Ogromna szkoda że nie będzie takich projektów jak Ruined King: A League of Legends Story które było świetne.Riot games przez chwile było nowym Blizzardem z czasów jego świetności szkoda że ten okres tak szybko się skończył
W tej firmie to ogólnie od pewnego czasu podejmowane są debilne decyzje. Ze zlewaniem ich flagowego produktu na czele. W momencie, kiedy mobilka i poboczniak jakim jest TFT dostają w ciągu roku lepszą zawartość i wydarzenia niż główna gra to chyba jest coś nie tak. O traktowaniu społeczności i ich wywyższaniu się jacy to nie są wspaniali i ile wiedzą to szkoda gadać.
W pełni się zgadzam, nie wiem nad czym pracuje tam te 5000 osób bo samych developerów przy tak minimalnych zmianach muszą mieć może z 10.
Głupie decyzje jak uruchamianie jedynie raz na rok fun trybów (np one for all, urf) absolutnie nie przyciągają ludzi (sam loguję tylko jak jest takie wydarzenie).
Do lola wejdzie jakiś champion, przesuną 3 skałki w inne miejsca każdemu bohaterowi losowo zwiększą lub zmniejszą +1 hp na poziom i wielki mi to patch i content.
Co komu przeszkadza żeby naraz wszystko było dostępne i niech się ludzie bawią na czym chcą.
ps. zmienili by tą kradzioną nazwę baronowi Nashorowi wkońcu :D
"We aren’t closing the door entirely on single-player experiences or working with other developers if the right project comes along, but we would want it to look pretty different in the future. "
Dzięki, umknęła nam pierwotnie ta dodatkowa wiadomość. Uzupełniliśmy tekst i zmieniliśmy wydźwięk tytułu.
Ogólnie wcześniejsze podejście było słabe. Miałem wrażenie, że pisali do jakiś indie dev, aby zrobili im grę taką, jak ich poprzednia, ale w świecie LOL'a.
Wiec efektem mamy 4 gry, które są rip-offem poprzednich gier tych studiów. Każdy, kto widział te gry, potwierdzi. Niestety, taki niesmak jest, kiedy patrzy się na to.
Szkoda. song of nunu było świetne. Mageseeker też do czasu (potem stawał się powtarzalny), natomiast ruined king solidne meh.
Szkoda, bo przy każdej grze Forge bawiłem się świetnie, zwłaszcza przy Ruined King i Song of Nunu.
>Riot zapowiada zmianę podejścia do tworzenia gier single player.
>Właśnie się dowiedziałem, że Riot zajmuje się tworzeniem gier single player. Nie znam żadnej.