Producent Marvel's Spider-Man 2 ofiarą ataku ransomware. Hakerzy ukradli materiały z Wolverine'a
Przykra sprawa. Szkoda Insomniac. Mam tylko nadzieję, że nikt tam nie ulegnie temu szantażowi, a sprawców spotka zasłużona kara.
Akurat Insomniac szkoda, Sony im powinno studio i domy pracowników zamienić w z złoto, bo żaden producent tak nie ratuje im tej generacji jak oni, Miles Morales, Ratchet Rift Apart, niedawno Spidey 2 a i za rok-dwa Wolverine.
Zwykłe średniaki, gdyby Ubisoft wydał te gry albo EA lub WB to już tak hity by to nie były.
Naczelny narzekacz kran znowu w akcji z komentarzem z tyłka. Gdyby kran miał cycki to byłby kranówą.
Niekoniecznie. W Spidermanach też były sekwencje, gdzie kamera była w takiej odległości i pod takim kątem jak z twojego screenu. Jednak przez większość gry, kamera nie była tak blisko.
No dalej, pokaż gdzie cię prawda boli xD Niby nowość, a znów będzie smakować jak odgrzewany hamburger (bo kotlety to zbyt wykwintne danie) w którego soniarze zagrają z zamkniętymi oczami, bo będzie im się wydawało, że znów chodzi Kratos i bije xDxD
W Horizon, Uncharted i TLoU bywało podobnie, więc to w pewnym sensie taka charakterystyczna "kamera Sony" :). Ale czy to źle? Dopóki się sprawdza, to nie widzę powodu do narzekania.
Nie no, bez przesady. Nie jest jeszcze aż tak tragicznie z Sony. Zawsze mogli stworzyć takie wymiociny jak np. Starfield.
;)
Dopóki się sprawdza, to nie widzę powodu do narzekania.
W God Of War to tak średnio się sprawdzała. Oczywiście dać się grało, ale milion razy bardziej wolałbym "normalną" kamerę - która pozwala widzieć co się dzieje wokół bohatera, a zmiana kierunku ataku to wychylenie drążka, a nie obrót całej postaci - zamiast tej ułomnej przyklejonej do pleców bo jakaś mądra głowa wymyśliła że tak jest bardziej cinematic i immersive.