Twórcy Cyberpunka 2077 podziękowali społeczności graczy za 3 lata wsparcia
Gra z technicznego gruza przeobraziła się w przyjemną pozycję do ogrania. Dobrze, że doprowadzili tą grę do stanu w jakim powinna być na premierę i oby ich następna gra wyszła już pod uważniejszym okiem w temacie dopracowania. Współczułem ludziom, którzy kupili w dniu premiery, ale teraz z czystym sumieniem można grę polecać. Nadal nie jest to cyberpunkowe GTA, ale fajnie rozwinęli grę o wiele różnych rzeczy i rozwiązań. No i przede wszystkim rzadko już zdarzają się bugi i glitche. Przynajmniej u mnie.
Wolałbym, by twórcy pozwolili mi w końcu zagrać, bo po patchu 2.0 load albo nowa gra wywalają do pulpitu.
W niektórych przypadkach było zalecenie aby nie patchować tylko pobrać grę od nowa. Ja tak zrobiłem i nie mam żadnych problemów.
Dobry zwyczaj - nie kontynuować gry po zmianie numerka. Zwłaszcza przy przeskoku 1.63 na 2.0. Przy Wiedźminie było podobnie, lubił się krzaczyć. Gry Paradoksu to samo.
W grze wymieniono mnóstwo elementów, nie dziwi mnie, że stary save może być niekompatybilny z nową wersją gry.
Ja miałem to samo. Bodajże od patcha 2.0 gra crashowała po wczytywaniu najnowszych ~20 zapisów a stary save z przed 3 lat działał :D
Koniec końców i tak zacząłem grać od nowa, teraz gra tylko crashuje się w losowych momentach... Problem występuje tak po 30-90minutach. Na premierze mi się ta gra nie wywalała tak często jak teraz.
Pewnie grasz na klawiaturze.
Na padzie jest bardzo dobrze. Tzn. różne modele samochodów bardzo różnią się od siebie i np. Caliburn prowadzi się świetnie a limuzyna Delamaina beznadziejnie. Sadzę, że każdy znajdzie samochody, które pasują do jego preferencji.
A motor (polecam Kusanagi) obecnie to już poezja.
Tgolik, wątpię, żeby tego Pana obchodziły zalety Cyberpunka, model jazdy wg niego ssie i musiał podzielić się tym pod newsem o Cyberpunku :D
Gra z technicznego gruza przeobraziła się w przyjemną pozycję do ogrania. Dobrze, że doprowadzili tą grę do stanu w jakim powinna być na premierę i oby ich następna gra wyszła już pod uważniejszym okiem w temacie dopracowania. Współczułem ludziom, którzy kupili w dniu premiery, ale teraz z czystym sumieniem można grę polecać. Nadal nie jest to cyberpunkowe GTA, ale fajnie rozwinęli grę o wiele różnych rzeczy i rozwiązań. No i przede wszystkim rzadko już zdarzają się bugi i glitche. Przynajmniej u mnie.
Jakbym przytulił kilkanaście baniek premii to też bym dziękował społeczności graczy.
W trzeciego Wieśka zagrałem dopiero jak wyszła edycja kompletna i tutaj zrobię podobnie. Połatane, z dodatkiem, przecenione, można w końcu kupić.
Szkoda że bugi nadal są, odpaliłem grę po tym patchu, i jadąc autostradą natrafiłem na dwójkę lewitujących kosiarzy, zabiłem ich i dosłownie kawałek dalej była kolejna dwójka, nadal też martwe postacie lądują gdzieś w teksturze i mimo że wystają nie da się ich zlootować. W sumie nie poszedłem jeszcze na wysypisko gdzie od premiery większość śmieci sobie lewitowało tam xd.
No i co w związku z tym, że coś tam sobie lewituje? Twoja immersja legła w gruzach? Tyłek Panam okazał się tylko zlepkiem pikseli? To się nie dzieje na prawdę?
Ej, ale dopiero przecież wydali wersje która powinna być wydawana 3 lata temu XD
chyba nie skończą patchowania co?
.
Tytuł powinien brzmieć : Twórcy Cyberpunka 2077 podziękowali społeczności graczy za 3 lata beta testów gry w early access
Miło.