Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość W nowej grze twórców No Man's Sky polatamy na smokach po ogromnym, proceduralnym świecie

08.12.2023 04:59
Eluveitien
1
Eluveitien
93
Konsul

Powiem szczerze, zaciekawiło mnie to. Z chęcią będę wyczekiwać kolejnych informacji :D

08.12.2023 05:31
2
odpowiedz
5 odpowiedzi
GARON
38
Pretorianin

W skali 1:1 czego? Jakiej planety? Ziemi? Marsa? Wenus? Jowisza?

08.12.2023 07:38
2.1
3
Samaritan
19
Konsul

W skali gdzie kilometr jest kilometrem, a nie setką pustych metrów, a cała planeta będzie zachowywała naturalne przejścia między biomami zamiast uproszczonych przeskoków. Tyle można wywnioskować z tekstu, jeśli nie być złośliwym.

08.12.2023 07:58
2.2
1
Child of Pain
186
Legend

Moze w skali planety z Starfielda haha.

08.12.2023 11:17
2.3
xSikorX
9
Legionista

Najgłupsze pytanie jakie widziałem ostatnio w internecie XD

08.12.2023 14:39
2.4
GARON
38
Pretorianin

Samaritan Dziękuję za odpowiedź. xSikorX No nie wiem. Mnie uczono na przyrodzie i geografii, że skala to jest 1: i pomniejszenie lub powiększenie względem czegoś. Np. Mapa w skali 1:500000. I skala 1:1 to jest skala rzeczywista ale względem czego 1:1? Jak masz model samochodu do klejenia to on jest w skali też 1: iluś ale z pewnością nie 1:1 bo by musiał być wielkości normalnego samochodu. Dlatego zapytałem 1:1 czego. Nie wiem co w tym głupiego. Może jestem faktycznie głupi.

post wyedytowany przez GARON 2023-12-08 14:40:42
08.12.2023 18:12
bmwbmw2
2.5
bmwbmw2
68
PAPIEŻ GIER IV

sikor nie połapał w czym tkwi tu błąd tłumaczenia ;D

08.12.2023 08:25
cycu2003
3
odpowiedz
cycu2003
243
Legend

Jeśli coś oddają w skali 1:1 to wtedy latanie na smoku miałoby sens. W innych grach pokonanie terenu na czymś latającym zmniejsza drastycznie całą mapę.

08.12.2023 09:08
Patinsonka
4
odpowiedz
Patinsonka
21
Chorąży

Po jeżdżeniu i lataniu na stworach w NMS mam lekkie obawy, ale trzymam kciuki. Nauczyli się na swoich błędach to chyba gorzej niż na premierę NMS być nie może :)

08.12.2023 11:17
5
odpowiedz
Perwol
19
Pretorianin

Jak zwykle na papierze zapowiada się cudownie. Ale już sam zwiastun od minuty 1:00 wygląda średnio. Widać pustki, generujące się cienie, kiepskie tekstury. Bardzo podobnie jak NMS.

08.12.2023 13:08
6
odpowiedz
kilotrzy
36
Centurion

Deja vu

08.12.2023 16:46
7
odpowiedz
1 odpowiedź
radek1982
26
Konsul

To co było na trailerze będzie 5 lat po kilkunastu dlc i flc teraz myśle hello games pójdzie monetyzacje dlc.

08.12.2023 17:58
Asasyn363
7.1
Asasyn363
164
Senator

Myślę, że nie popełnią znów takiego błędu. Przy NMS pokazali, że skutecznie potrafią uratować grę. Gdyby mieli podejście jak inni w tej branży, to dawno porzuciliby projekt. Dodali updejtami masę nowej zawartości i mechanik, za które konkurencja kazałaby sobie płacić.
Bardziej zastanawia mnie czy poprawią największą bolączkę NMS, którą nadal gra posiada - brak głębi i sensu dalszej, dłuższej gry innego niż zbieractwo czy odwiedzanie planet dla samego odwiedzenia.

post wyedytowany przez Asasyn363 2023-12-08 18:01:47
08.12.2023 18:18
8
odpowiedz
sabaru
19
Generał

Ta gra wygląda jak mod do No Man’s Sky. Podobna stylistyka, fizyka i wszystko inne. Nawet filmik w podobnym stylu zrobiony. Swoją drogą nawet w owej grze są bardzo wielkie planety. Może nie w skali 1:1 ale przejście dookoła planety zajęło by trochę czasu.

post wyedytowany przez sabaru 2023-12-08 18:20:22
09.12.2023 10:26
HETRIX22
9
odpowiedz
1 odpowiedź
HETRIX22
203
PLEBS

Czuję potencjał. Podróże w klasycznym świecie fantasy gdzie nagle i niespodziewanie możemy natrafić na jakąś gospodę pośrodku lasu to może być fajny klimacik. Akurat latanie smokiem to najgorszy element wypaczający idę podróżowania i odkrywania wielkiego świata fantasy, ale marketingowo dobrze się sprzeda. Oby tylko faktycznie dopracowali szczegóły bo w NMS wszystko było po prostu pustawe i nie trzymało się kupy.

post wyedytowany przez HETRIX22 2023-12-09 10:26:53
09.12.2023 16:36
9.1
sabaru
19
Generał

Może i masz racje ale jak to będzie planeta 1:1 to jakikolwiek środek transportu się przyda. Jak ci przyjdzie iść na nogach 3 godziny z punktu a do b to zawsze będzie jakieś ułatwienie.

Wiadomość W nowej grze twórców No Man's Sky polatamy na smokach po ogromnym, proceduralnym świecie