Reanimacja Redfall trwa: aktualizacja nr 3 i zapowiedź większych nowości
Pierwsza gra na świecie przy której pracuje więcej developerow łatających grę niż gra w nią graczy. A grze nic nie pomoże, bo to nie błędy są problemem
nie ma to jak robić update do gry która jest bardziej martwa niż Damięcki
Niech łatają, ludzie za to zapłacili, więc lepiej niech próbują coś poprawić, niż mieliby po prostu porzucić.
Niech poprawiają, IMHO miało to potencjał na fajny sanbox w ciekawym settingu, niestety położyli to technicznie i przez nacisk na co-op.
Ale Microsoftowi to chyba akurat forsy na finansowanie naprawiania gry po premierze nie brakuje?!
No, to niech naprawiają nawet jeszcze przez rok albo dwa. Niech się dobry wujek MS, który o niczym nie wie, na nic nie ma wpływu itp. w końcu czymś innym niż GP za 4zł wykaże (tym bardziej, że GP już nie ma, ba! - Windowsy 10 i 11 po darmowym przejściu z siódemki też się już po zmianie sprzętu nie aktywują, i to takie przypisane do konta MS, czyli takie, które zdaniem samego MS powinny działać)...
Windowsy po zmianie sprzętu akurat aktywują się normalnie i bezproblemowo, trzeba tylko umieć je na ten nowy sprzęt przenieść. A gdy się już niechcący ten kardynalny błąd popełniło, to Microsoft i tak pomaga telefonicznie w kilka minut.
Po przypisaniu do konta MS nic nie trzeba było umieć. Aż do teraz.
A teraz jest problem, bo MS w końcu wyłączył aktywację bezpośrednio kluczami z 7 i 8, i przy okazji uwalił też wszystkich, którzy zrobili to oficjalnie (czyli w 2016). :P Dopóki sprzęt jest ten sam, nie przechodzi pewnie pełnej aktywacji, tylko jakieś szybkie porównanie w bazie. W przypadku zmiany hardware'u proces po stronie serwera działać musi inaczej, i choć w teorii klucze z darmowego upgrade'u, dokonanego w dozwolonym oficjalnie czasie, miały być jakoś oflagowane, to pewnie nie były, a teraz dostały bana :D Cały MS, burdel i prowizorka.
https://www.news18.com/tech/microsoft-facing-windows-10-glitch-after-free-activation-key-was-blocked-what-it-means-8664654.html
https://www.neowin.net/news/microsoft-confirms-problems-with-windows-activation-after-blocking-old-keys/
https://www.theverge.com/2023/11/15/23958751/microsoft-windows-activation-issues-windows-7-8-upgrade-keys
Miałem taki problem z licencją cyfrową tylko raz, i to właśnie po zmianie hardware'u. Wystarczyło zalogować się na konto MS i z listy urządzeń wykasować stary komputer, który wciąż tam wisiał, aktywacja przeszła bezproblemowo. Dosłownie wczoraj robiłem przesiadkę na nowy PC i kluczem przypisanym do konta, który był najpierw Windowsem 7, później 8, 8.1, 10 i 11 normalnie aktywowałem 11 Pro.
no, sam bym się skusił gdyby to nie był typowy coop. Immortals of aveum kiedyś wypróbuję, bo przynajmnej jest zwykły single, a do tego oryginalne + strzelanka magią co mi się też podoba. Jedyny problem to chyba optymalizacja. Ocena nizsza niż redfall, domyślam się, że za brak coopa i optymalizacji, a redfall ma 2 razy więcej, bo ma coopa. Eh ludzie, skoro wolą typowe coopy zazwyczaj gorsze niż normalne gry single...
Może nie zauważyłeś, ale to jest obecnie modne dla graczy. Nawet widziałem już jak ludzie pisali, że nie zagrają/nie kupią, bo gra nie ma coopa. Obie gry pod względem oryginalności i potencjalnej jakości rozgrywki (oczywiście jeśli redfall był grą stworzoną do natywnej gry solo) raczej wiele się nie różnią. Oceny zwyczajnie się nie zgadzają, obie mają podobne wady i zalety. Oceny są inne z powodu coopa? Ale, żeby aż tak zaniżyć za brak coopa...
A mi się gra naprawdę fajnie. To nie gra dla boomerów i tyle.
Nie łatają źle, łatają też źle. Ludzie chyba sami nie wiedzą czego chcą. No Man's Sky i Fallout 76 pokazują że można z bubla zrobić świetną grę. Skoro devsi chcą to samo zrobić z Redfallem, to niech to robią. Nie wróże im jednak sukcesu, tamte gry wyróżnia to że od początku aż do dziś każdy nowy content jest w pełni darmowy, tymczasem tutaj jak czytamy chcą za tą zawartość brać kasę.
Grałeś w F76 po tych "łatkach" ? Ta gra jest zepsuta u podstaw i nic tego nie naprawi, a przynajmniej nie Bethesda przy obecnym olewactwie. Gra działa tragicznie nawet na dobrym sprzęcie i nie powinna być traktowana jako przykład naprawionej gry. W zasadzie w kwestii stanu technicznego może konkurować co najwyżej z Atlasem. On też na public serwerach działa patologicznie.
Teraz nie ma jeszcze takiej tragedii, jest tylko gigantyczny input lag (jakbyś grał na badziewnej chmurze) i FPSy uzależnione od serwera nie od komputera(ale przeciętnie jest to 72 nie 48), ale bywa tak, że Microsoft oszczędza na serwerach to odczucia są jak z grania w 5-10klatkach przy strzelaniu.
Redfall zdaje się nie miał tak fatalnej sprzedaży przez problemy techniczne, tylko przez to, że mało kogo obchodziło to uniwersum. Bethesda marketingiem próbowała napędzić hype ale coś nie pykło.
Grałem dużo w F76 jeszcze na starym komputerze z GTX970, ostatni raz jakoś po dodatku z wątkiem Bractwa Stali czyli już kawałek czasu temu. Nie miałem żadnych problemów z wydajnością. Gra działała dobrze, jedynie irytowały mnie lagi które czasami atakowały nie z mojej winy.