Digital Foundry testuje Starfielda z nową aktualizacją, notuje „imponujący skok wydajności”
Powinni to zooptymalizować a nie dać dlss po takim czasie i wywalone. To jest plaster na problem.
Powinni to zooptymalizować a nie dać dlss po takim czasie i wywalone. To jest plaster na problem.
Ja pograłem tylko z godzine moze i również powiem, że przy takiej grafice to powinno każdemu chodzić na kompie z przed 7 lat a gadanie w przypadku tej gry o dlss to w normalnym świecie odnosiło by sie do wspomagania działania na jakichś handheldach a nie Pc'tach.. no ale wiadomo jak jest. Dlss zamiast stać sie technologią wspomagającą działanie gier na starszych lub slabszych pctach stał sie narzędziem wspomagającym twórców w kichaniu na optymalizacje wydawanych przez nich gier.
Dlss zamiast stać sie technologią wspomagającą działanie gier na starszych lub slabszych pctach
Tak powinno być.
stał sie narzędziem wspomagającym twórców w kichaniu na optymalizacje wydawanych przez nich gier.
Ale nie jest i to nie wina twórców gier tylko korporacyjnej mafii która nazywa się Nvidia.
Od 15 października czekam na tą łatkę i chyba w tym roku nie zagram. Dobrze, że grę mam za darmo, bo bym nieźle się wkurzył za wywalenie 350zł na wadliwy produkt, i nie mógł już tego zwrócić.
Czekam na ten patch, bo zakończenie jednej z misji Ryujin industries nie chce mi aktywować kolejnej z cyklu tych misji i mam nadzieję, że patch to poprawi. Poza tym gra jest naprawdę udana i prócz tego jednego zgrzytu mało miałem momentów, by myśleć, że gra potrzebuje jakiegoś patcha, a przegrałem w niej już ponad 50h (gram na Xboxie).
Udana może i jest. Nie licząc całkowicie wypranych z emocji dialogów, braku cutscenek, setek ekranów ładowania, brzydkiej grafiki w porównaniu do wymagań, okropnie wyglądających NPC, czy absolutnie nudnej i wtórnej eksploracji. Ale ogólnie to jest okej :D
Ja mam ponad 300 godz. i od ponad 2.5 miesiąca gram tylko w Starfielda. Rozumiem zarzuty do tej gry ale pomimo tego ma ona w sobie coś takiego, że nie mogę się oderwać. Mam w tym momencie 90 poziom i dalej chce mi się grać :)
Jeżeli chodzi o Ryujin to cały wątek skończyłem i na szczęście nie natrafiłem na żadne problemy, a warto go skończyć bo dostajemy na końcu ubranie AGENTA, które zmniejsza naszą wykrywalność o 25% - przydatny gadżecik :)
Czyli jednak można? Czyli mieliśmy racje, że gra z tak prymitywną grafiką powinna śmigać na full w 1440p na maksymalnie 2080? Czyli Todd kłamał, że to masterpiece optymalizacji?
Narzekają na tą grafikę, jednak ostatnio porównałem tą grę z NMS i co? Nie mogłem się patrzeć na ekran. Poza tym mimo, że było 60fps to strasznie szarpał obraz, AI tylko głównie latało bo po co pisać chodzenie, walka słaba, detale pomieszczeń po wejściu i światło bardzo słabe. Czuć było wszechobecne połączenie online.
Ludzie chcieli CP77, Fallouta 4 i nie dostali przynajmniej dobrego budowania zamiast tego, albo w inną stronę fabuły na miarę Mass Effecta.
Jest zdecydowana jak wywali ci auto w kosmos w CP77 i widzisz jak skopana jest grafika (same fasady, okropne szczegóły dużo gorsze niż w nawet NMS).
Star Citizen graficznie jest bardziej porównywalny, ale też mam wrażenie, że to wszystko fasady i ograniczenia, dużo większe spadki wydajności, przy dużo mniej dokładnej fizyce i AI, pomieszczeń czy POI'ów jest dużo mniej w jednym miejscu.
Głównym błędem Bethesdy, jest to, że nie umieją dbać o pozory, podsumowując ograne ostatnio gry. Zamiast dać New Diamond city i dokładne NPC dali "metropolię" z postaciami jak z jakiegoś Planet Coastera bo obszar dookoła tej nowej atlantydy jest wielkości mapy w Far Cry 5 i może w przyszłości nawet ta Atlantyda jeszcze urośnie o twórczość graczy, będzie strzelam 1000x większa.
Inwestują w przyszłość i nie szkoda mi było 350zł (za premium nawet w ramach podziękowań za lata z Fallout 4), bo nie ma alternatyw do tego za bardzo. CP77 to nie jest też sandbox na 10 lat jak Skyrim czy Fallout 4.
Dajcie tej grze parę lat aż wyjdzie wersja kompletna ze wszystkimi dodatkami (oraz zmodowana), chyba że macie mocarnego kompa... i nie macie w co grać :]
Niestety to nie jest żaden Skyrim w kosmosie.
Na steamie peak z 24h jest prawie taki sam jak ten ze skyrim. A na moment pisania komentarza w starfielda gra 2k osob mniej. xD
Starfield podobnie jak Skyrim to są gry w które ludzie będą grali dekadami.
Skyrim jest już w sprzedaży 12 lat, przez większość tego czasu nie był dostępny w Game Pass, zdążył się rewelacyjnie sprzedać. Jeśli Starfield z premierą w Game Pass, bez wielu lat sprzedaży, praktycznie bez wsparcia dla modów już dziś ma porównywane wyniki na Steam to znaczy że przyszłość gry jest świetlana.
Nikt nie moduje skyrima na gamepassie, bo nie ma tam skse.
Minelo 2,5 miesiaca, a cyferki graczy na steam regularnie ida w dol. Do tego, skyrim ma cos czego starfield nie ma, pomimo faktu ze te gry sa bardzo podobne. A mianowicie faktyczna eksploracje. No i jak zauwazyles skyrim jest juz 12 lat. Przez 12 lat zebral graczy, przyciagnal ludzi bo byl dobry. Starfield ma problem zeby przyciagnac nowych.
Nikt nie moduje skyrima na gamepassie, bo nie ma tam skse.
Ale rozmawiamy o statystykach Steam bo o takich pisałeś w pierwszym poście. No i nie wiem jak jest na PC ale na Xbox wersja GP daje dostęp do ogromnej biblioteki modów.
Minelo 2,5 miesiaca, a cyferki graczy na steam regularnie ida w dol.
To jest oczywiste dla każdej gry single player, nie ma w tym nic dziwnego.
Do tego, skyrim ma cos czego starfield nie ma, pomimo faktu ze te gry sa bardzo podobne. A mianowicie faktyczna eksploracje.
Bzdura.
No i jak zauwazyles skyrim jest juz 12 lat. Przez 12 lat zebral graczy, przyciagnal ludzi bo byl dobry. Starfield ma problem zeby przyciagnac nowych.
Starfield jest najlepszym debiutem w historii Bethesdy ever. Największa ilość graczy na premierę, największa ilość graczy po 2 tygodniach na rynku. Oczywiście nie są tutaj kluczowe liczby na Steam bo zwyczajnie nie jest on główną dla tej gry platformą.
Tak, rozmawiamy o statystykach skyrima. A ty u zaczales pisac o gamepass. Dlatego i ja sie odnioslem do tego tematu.
Powtorze, poza steamem i bodajże poza gogiem nie ma skse. Super ze masz mody ktore udostepinaja na bethseda net, tyle ze to nadal nie to samo. I doslownie nikt komu zalezy na modowaniu nie bedzie gral w skyrima na gamepasie, bo nie ma zadnego sensu. A z tego co widze to sfse rowniez nie dziala przez microsoft.
"To jest oczywiste dla każdej gry single player, nie ma w tym nic dziwnego."
Pewnie, spadek jest normalny. Czasami wolniejszy, a czasami szybki jak w tym przypadku, a jak dodac do tego fakt ze gra miala zyc, bo mody to wniosek nasuwa sie jeden.
Tak, najlepszym debiutem, bo gry sa znacznie popularniejsze niz 13 lat temu, a balonik byl nadmuchany. (Swoja droga zabawnie ze musisz o najlepszym debiucie w tylko kontekscie gier bethesdy.)
W porownaniu ze skyrimem, starfield jest zwyczajnie przestarzaly jak na swoje czasy, a slaba gra nie przyciagnie nowych ludzi. Mowie nowych, bo fani bethesdy pewnie beda sie cieszyc.
Na steamie ma 70% ocen pozytywnych i 48% z ostatnich 30 dni. Gdzie skyrim i skyrim se maja po ok 95%.
Nawet na xbox com 3/5 gwiazdek.
Tak, rozmawiamy o statystykach skyrima. A ty u zaczales pisac o gamepass. Dlatego i ja sie odnioslem do tego tematu.
No tak, w kontekście tego że gra która startuje od premiery w GP z automatu ma mniejsze zainteresowanie na Steam.
Pewnie, spadek jest normalny. Czasami wolniejszy, a czasami szybki jak w tym przypadku, a jak dodac do tego fakt ze gra miala zyc, bo mody to wniosek nasuwa sie jeden.
Wyciąganie wniosków specjalnie ci nie wychodzi więc odpuść. Wpływ modów na popularność Starfielda praktycznie nie istnieje bo nie udostępniono jeszcze narzędzi moderskich... to wszystko dopiero przed nami.
Tak, najlepszym debiutem, bo gry sa znacznie popularniejsze niz 13 lat temu, a balonik byl nadmuchany.
A co to ma do rzeczy? Najlepszy debiut to najlepszy debiut.
(Swoja droga zabawnie ze musisz o najlepszym debiucie w tylko kontekscie gier bethesdy.)
No rozmawiamy o grze Bethesdy i porównujemy z inną grą Bethesdy jeśli nie zauważyłeś.
I mowi to osoba ktora zrównala mody z bethseda net do modow z chociazby nexusa ktore wykorzystuja skse.
Skyrim tez na poczatku, nie mial miliona modow, tam jednak gra bronila sie sama. Tutaj tak nie jest. Potrafisz to pojąć?
"A co to ma do rzeczy? Najlepszy debiut to najlepszy debiut. No rozmawiamy o grze Bethesdy i porównujemy z inną grą Bethesdy jeśli nie zauważyłeś."
Serio? To powazne pytanie?
A takie ma to znaczenie ze te twoje haslo "najlepszy debiut" kompletnie nic nie mowi.
Jezeli chcesz pisac o ilosci graczy w kontekscie ich najwiekszej ilosci na starcie to porownuj to do gier ktore wychodza w podobnym czasie, bo inaczej nie ma to zadnego sensu.
Wracajac do poprzedniego posta
"Jeśli Starfield z premierą w Game Pass, bez wielu lat sprzedaży, praktycznie bez wsparcia dla modów już dziś ma porównywane wyniki na Steam to znaczy że przyszłość gry jest świetlana."
Innymi slowy starfield gra z 2023, ma ilosc graczy jak gra z 2011.
Zabawne jest to jak bardzo starasz sie ignorowac fakt ze skyrim byl juz dobra gra juz bez modow, starfield nie jest.
Patch dostępny jedynie na Steamie z tym wbudowanym DLSS w wersji beta? Bo na Game Pass nie mam opcji włączenia DLSS.