Recenzja gry RoboCop - filmowa demolka z domieszką drewna
Standardowo od czasu waszej recenzji ostatniego Battlefielda bardziej ufam ocenom na Steamie niż wam, także widać że gra jednak się udała.
Widzę że Robocop i Talos 2 mają takie same problemy z wyświetlaniem sierści kotów (screen na drugiej stronie recki) i nie renderuje się ona na pyszczku i łapach. Nie wiem czy to kwestia niedoświadczonych devów, czy po prostu błędy UE5.
Tiaaaa bo przecież w obu grach najważniejsze są pyszczki i łapki kotów.
Pozostałe elementy w tych grach to dodatek do łapek i pyszczków. Spoko. A tam czemu nie.
PS Nie jesteśmy Jarosławami żeby było jasne...
lol,
*devi wrzucają jakiś tani asset z assetpacków*
*eKsPeRt na GOLu* "UE5 ma problemy z kotami!!!111onejeden".
To jest niesamowite, że w dobie dzisiejszej grafiki oddającej nieraz całkiem dobrze ludzką mimikę (Detroit BH czy Horizon FW) graficy nadal mają problem ze zwykłymi kotami - te najwyraźniej mają w sobie coś nieuchwytnego. Chyba tylko Stray i nowy Baldur dali radę w tym temacie.
24 godziny w tego typu gierce? ładny wynik. Bardziej się spodziewałem, że to gra na max 10h.
A ja liczyłem , że za 230 zł to będzie gra na ok 100h. Zwłaszcza, że gra na elementy rpg. No cóż...
UrBan_94 -> Weź tylko pod uwagę, że jest to czas potrzebny na dość dokładne przejście gry, w zasadzie jej wymaksowanie. Jak wspomniałem w recenzji, ukończenie kampanii na standardowym poziomie trudności powinno zająć ok. 17 godzin.
A ja liczyłem , że za 230 zł to będzie gra na ok 100h
wolisz grę z zapychaczami i wolno się rozkręcającą ciągnącą się niemiłosiernie?
Nie dzięki - jednak skondensowane gry są lepsze.
Zapychacze zostawiamy RPGom i grom Ubisoftu.
"Zapychacze zostawiamy RPGom i grom Ubisoftu."
Składam oficjalny protest przeciwko odsyłaniu zapychaczy do gier RPG. Szanujące się erpegi również powinny ich unikać.
Lumen z Unreal 5 daje tu odbicia prawie jak Path tracing w AW2. A nie ubija GPU.
Gierka śmiga mi ponad 130 klatek w natywnej 1440 z TAA R5800X3D RTX4090. Fajna prosta gierka na odmóżdżenie taka strzelanka w retro stylu. Dla mnie mocne 7 podoba mi sie jak Terminator poprzednia gra od Teyon
Na Reddit mają polewkę z gry. Dużo osób porównuje do Terrorist Takedown. Gra z gazetki za 20 zł.
Z której?
Bo jeśli z tej, no to mają trochę racji. Ale pewnie jednocześnie klaszczą i spuszczają sie nad Codem ;D A jeśli śmieją się z Coda. To w pełni słusznie. Tak dziadowskiej kampanii dawno nie widziałem.
Jak zwykle przeciwko polskiemu gamedevowi. Taka giera i nie dostaje 10/10? Wstyd.
A tak co do ceny, to nawet Alan Wake 2 jest tańszy, co trochę głupie wrażenie robi.
Terminator był naprawdę niezły jednak Robocopa to sobie odpuszczę na premierę. Za dużo innych dobrych gier.
Długo szukałem odpowiedniego porównania – oczywistym wyborem wydawał mi się Starfield, lecz ostatecznie uznałem, że Bethesda należy do innej „kategorii wagowej” niż Teyon.
Poza tym Starfield dostal 8.5 wiec byloby teraz troche niezrecznie wspominac ze jest z domieszką drewna, ktorego w tej „kategorii wagowej” nie powinno juz byc.
Nie ja recenzowałem Starfielda, więc Twój wniosek nie jest zbyt trafny.
Ba, niewiele w niego pograłem, ale to wystarczyło, by dostrzec zdecydowanie więcej drewna niż tylko domieszkę. ;P
To wniosek skierowany do redakcji a nie ad personam (a jesli juz to nie do Ciebie). Zaczalem grac w Robo i widze jak jest ale lepszej gry na podstawie tego filmu nie ma i pewnie nie bedzie. Natomiast o kosmosie byly i beda chocby za chwile Niezwyciężony ktory tez dostal nizsza ocene a w recenzji czytam : "Nie sądzę, bym po Niezwyciężonym był jeszcze w stanie wrócić do Starfielda".
Gdyby to studio było na giełdzie to pewniak inwestycyjny. Nie wiem ile dokładnie zatrudniają osób i jakie są budżety gier ale wydaje się, że jedno i drugie to ułamek jakiegoś większęgo dewelopera a robią coraz to lepsze gry i w tym swoim budżecie świetnie wyglądające. Pewnie, że animacje troszkę drewniane, ogień trochę śmieszny itd. ale co z tego jak gra wygląda świetnie i daje masę frajdy, taki feeling minionych lat arcadowego strzelania. Widać zresztą, że wbrew 7 krytyków od społeczności gra ma średnią prawie 9 na meta i mnóstwo pozytywnych opinii na steamie. Mógłby ich taki CDPR kupić czy wejść w współpracę bo widać, że te kilkanaście osób w Teyon fajnie ogarnia unreal engine, dofinansować, dodać swoich geniuszy od animacji i scenariuszy i wydawać co roku jakieś fpsy na znanych trochę zapomnianych licencjach na te 10 godzin w budżecie lepszego AA a nie tylko te swoje molochy raz na 6 lat.
Tak do re.