Starfield dostanie wydajnościowego kopa, nadciąga wsparcie dla DLSS i FSR3
Ależ mordercze tempo łatania własnej produkcji ma te studio, po prostu WOW.
3 miesiące zajęła im "kradzież" moda dodającego DLSS zrobionego przez fanów?
To nie jest wydajnościowy kop, ani trochę cheesus, to powinno być jako zwykła dodatkowa opcja w opcjach gry, nic wiecej, a zrobili z tego główne gówno przy wymaganaiach. Teraz optymizacja przestanie istnieć, a właściwie już to się dzieje, masakra jakaś.
Ależ mordercze tempo łatania własnej produkcji ma te studio, po prostu WOW.
3 miesiące zajęła im "kradzież" moda dodającego DLSS zrobionego przez fanów?
FSR to nie wydajnościowy kop tylko funkcja obniżenia jakości obrazu. Coś jak by się chwalić że dodaje do gry tekstury sd. Grałem tak w drugiego wiedzina w trybie ziemniaka. Fajnie dla słabszych kompów ale to nie kop wydajnościowy.
Raczej celowo opóźniali wrzucenie tego DLSS przez sponsorowanie gry przez AMD. Microsoft też może był winien tego, bo ta cena na starcie raczej była reklamą dla X-Boxów i gamepassów, dodatkowo na Xbox to też AMD.
Może to być to delikatnie usprawiedliwione tym, że DLSS to nauczanie maszynowe - niewymagane, ale raczej zalecane.
Jak dobrze rozumiem DLSS trzeba trochę nakarmić porcją informacji i lać pasem jak się pomyli, zanim będzie dobrze generowała obraz.
To co zrobili moderzy raczej nie wykorzystuje pełni potencjału "generacji obrazu" i nie będzie raczej olbrzymiej różnicy, w dodatku FSR pójdzie na wszystkim.
Jak kojarzę te mody to nie było jakiejś super przewagi w tym DLSS - bez FG. Główna różnica w tym stanie to mruganie.
DLSS potrafi zwiększać jakość z tym AI, bo likwiduje mruganie "kratek", które było już od dawien dawna problemem, a FSR zazwyczaj odstaje od konkurencji do dzisiaj.
Tylko wersja DLSS poniżej 2.0 wymagała uczenia dla każdej gry z osobna, nowe są uniwersalne ale z każdą wersją douczają trochę AI
DLSS wymaga dostarczenia tzw motion vector czyli ile dany piksel sie przemieścił na ekranie od ostatniej klatki, dlatego gra musi to obsługiwać inaczej moderzy nic nie zrobią, ale jak Starfield obsługiwał już FSR to mogli też dodać polepszacze od nvidii i intela ale to nie to samo co integracja przez programistów na poziomie silnika
W sumie idealnie. Jak kupię grę na promocji za te 2 lata to będzie wstępnie połatana i miała zaplecze modów od graczy :D Nie wiem czy gry Bethesdy opłaca się kupować na premierę, chyba nie.
To nie jest wydajnościowy kop, ani trochę cheesus, to powinno być jako zwykła dodatkowa opcja w opcjach gry, nic wiecej, a zrobili z tego główne gówno przy wymaganaiach. Teraz optymizacja przestanie istnieć, a właściwie już to się dzieje, masakra jakaś.
dokladnie, dwa lata temu zainwestowalem w sprzet fortune. Teraz jest przez NVIDIA i jej manewry wart "kupe" smieci. DLSS zrobil z gamingu na PC dziadostwo a optymalizacja juz nie istnieje. BRAWO.
Przerzucilem sie na handheldy i lepiej na tym wychodze. ;)
DLSS do gry, która nie ma nawet ray tracingu. Nawet śmieszne. Śmieszy zwłaszcza przy grze która na grafikę z poprzedniej generacji a loadingi jak z Obliviona.
Ale po co komus RT, skoro screenspacing robi swietna robotge, a nie tankuje gry o 50% w fps? Mam 4090 i cyberpunk w 4k@MAX@120FPS (bez RT) > all.
Niezły wyczyn 4k i 120 fps w starfield. Jak to jest czuć gdy karta jest zażynana przy grafice z 2013 roku posiadająca masę loadingów jak w 2007 roku?
Ta gra nie ma SSR. W sumie to szczyt osiągnięć technologicznych bethesdy to animacje włosów i niektórych szat (ale tu już chyba fizyka działa).
Śmieję się ze wsparcia DLSS dla tej gry gdyż sprzęty obsługujące dlss i fsr3 powinny nie mieć najmniejszego problemu z udźwignięciem gry na max.
Przetestowaliśmy już beta dlss w tej grze przez mody i działa. Bethesda po prostu powoli robią rzeczy.
Via Tenor
Widzicie, już nie trzeba gier optymalizować, wystarczy dodać DLSS/FSR i wydajność sama się poprawia.
To może przy okazji poprawią optymalizacje, bo po dwóch miesiącach od premiery dalej jest tragikomedia pod tym względem. Chociaż znając Bugthesde i podejście tego studia do graczy, to jest to bardzo mało prawdopodobne.
Moderzy zrobili 5000 modów w tym czasie gra może dostanie wydajnościowego patcha. Bo w ten ich marketing to uwierzę jak zobacze.
Od praktycznie premiery gram z DLSS 3.0, czyli DLSS + generowanie klatek. Mod jest na Nexusie i działa świetnie. Bethesda robi z siebie pośmiewisko.
"Chorągiewkowatość" użytkowników GOL'a mnie rozwala :D Po premierze Starfield sami defenderzy i wychwalacze w komentarzach. Napisał człowiek prawdę o Starfieldzie i dostał 20 minusów. Teraz jest wysyp narzekania i przebudzenie wielkie, że ta gra jest bublem od samego początku. Polski naród jest wyjątkowo zawistnym, zakłamanym i dwulicowym narodem.
dla mnie też pierwsze godziny były super, dopiero potem zobaczyłem jaka to wydmuszka. Ale ze mnie dwulicowiec polak cebulak xD
Ale wiesz, że ci obrońcy to raptem kilka osób spamujacych w tamtym wątku na okrągło?
To nie było kilka osób. Tylko kilkadziesiąt. Teraz zwyczajnie chłopy prawdopodobnie palą się ze wstydu i ich d*pa pęka z bólu, że tyle piniendzy poszło się paść. Dlatego ich posty broniące tego crapa zostały zastąpione przez posty ludzi, którzy od pierwszych 15h wiedzieli, że ta gra to niewypał. Wystarczyło oglądnąć Asmongolda i już było wszystko wiadomo. Optymalizacja = 0, Fizyka postaci, obiektów to samo co w SKYRIM. Wypadające NPC ze statków, itp. Teraz jak już szambo wybiło to defenderzy chowają głowę w piasek a ja mam satysfakcję z tego, że głupi Polak, który się uważa za ura bura znowu dostał po portfelu za swoją głupotę i naiwność.
Tego gówna nikt nie naprawi bo to trzeba budowac od podstaw. Pierwszym krokiem jest wypierdolenie todda oszusta z Bethesda
Jak wyszedł BG3 to co dwa dni jakaś łatka była... tutaj to jakiś śmiech na sali cała ta Bethesda.