Cities: Skylines 2 pozwoli na zwiększanie map do absurdalnych rozmiarów. Barierą będzie tylko Wasz sprzęt
Czyli nie pozwoli, bo gra wymaga sprzętu, który dopiero powstanie za 2 lata :D
Via Tenor
Projektować grę na PC z myślą o 30 FPS. Co za dzbany xD
Barierą będzie tylko Wasz sprzęt
Dobra, to się wam udało. Wyborny żart.
Czyli nie pozwoli, bo gra wymaga sprzętu, który dopiero powstanie za 2 lata :D
Będziesz rozwijać miasto przez 2 lata.
Via Tenor
Projektować grę na PC z myślą o 30 FPS. Co za dzbany xD
Akurat w city builderze to pal licho. Tylko niech te 30 klatek będzie na beton, bez żadnych skoków.
A w city builderze to kamera jest ustawiona na sztywno w jednym miejscu czy o co chodzi? Czemu w tego typu grach niby 30 FPS jest wystarczające?
To nie jakaś strzelanka sieciowa, ani souslike, że gracz ma ułamki sekundy na reakcję, więc osobiście bym z 30 klatek tragedii nie robił. Tylko właśnie, jak tę kamerę obracasz przesuwasz czy do tam jeszcze, żeby się nie okazało, że i z tych 30 klatki lecą na pysk.
"Temu", że rosnące liczby dobrze wyglądają w materiałach marketingowych i pomagają przekonać ludzi, że może i kupili nowy telefon pół roku temu, ale i tak naprawdę potrzebują nowszego modelu na zasadzie 2 lata temu mieliśmy 60 Hz, w zeszłym roku 90 Hz, w tym 120 Hz, a w przyszłym będziemy już mieć 240. Jak widać, to bardzo skuteczne, skoro pytasz "czemu".
Jasne, że w builderze czy turówce 30 od biedy da się znieść, ale jednak przy co płynniejszych - niekoniecznie szybkich! - ruchach kamery też to czuć.
A tutaj obracasz widok we wszystkich osiach...
W takim razie w jakim trybie ta gra ma zamiar działać na konsolach? Grafika ustawiona na Ultra Low?
Założę się, że przełożoną na konsolę wersję chcieli tak czy siak za wszelką cenę przepchnąć z premierą na ten sam termin co PCtową, ale te 10 fpsów w których pewnie na konsolach gra chodziła sprawiło, że z ciężkim bólem serca byli zmuszeni ją przełożyć.
moze zejda z rozdzielczoscia nizej niz lords of the fallen na xbox series s xd tam dropi do 500 ileś x 300 ileś
Barierą będzie tylko Wasz sprzęt
Dobra, to się wam udało. Wyborny żart.
Na razie barierą to jest nawet menu w mniej niż 20 fps.
Jeżeli ktoś tego niezoptymalizowanego alfa szajsu nie zwrócił po pierwszych problemach to jest tak samo winny sytuacji i jest częścią problemu.
Czyli Xbox Series X będzie miał 24FPS na 540p , PS5 za to zrobi GIGANTYCZNE 30fps na 540p. Gratulacje devom ostatnie 5 lat to istne porażki pod względem optymalizacji nie tylko Paradoxu...
No i super, bo zawsze ktoś później narzeka, że gra ograniczona przez wzgląd na innych graczy z gorszym sprzętem, bo jego super hiper komputer by sobie poradził ze wszystkim. No to macie grę bez ograniczeń i nie płaczcie.
Czyli 4090 to jest gorszy sprzęt? Gdzie kupie cos znacznie lepszego i za ile?
Nie wiem co wy macie z tym NASA. Tam nie maja sprzetu aby uciagnac ta gre.
"Docelowym ustawieniem jest 30 klatek" > ta gra to jedna wielka Optymalizacyjna katastrofa i Jeszcze twórcy się tłumaczą, że to tak miało być, w to celowali, gra jest brzydka jak jedynka a działa jeszcze gorzej.
Skąd wy wzięliście to info o nieograniczonej mapie to ja nie wiem. Już dawno devsi podawali wymiary mapy .Poza tym jak wejdziesz do gry to widzisz, że mapa jest boxem podobnie jak w starych citiesach a jej część jest zablokowana.