Jeden element grafiki AC: Mirage krytykowany jest najgłośniej [Aktualizacja: zapowiedź patcha]
Wszelkiego rodzaju aberracje chromatyczne, rozmycia w ruchu i głębie ostrości powinno się móc w każdej grze wyłączyć. : <
Po uj w ogóle aberracja chromatyczna? Kilka lat temu optyk spieprzył robotę i w okularach miałem aberrację chromatyczną, nie dość że nie dało się normalnie w nich patrzeć to jeszcze głowa cały czas bolała.
Dla mnie równie żałosne jest ziarno filmowe. Jakby śnieżyca na ekranie.
Wszelkiego rodzaju aberracje chromatyczne, rozmycia w ruchu i głębie ostrości powinno się móc w każdej grze wyłączyć. : <
Po uj w ogóle aberracja chromatyczna? Kilka lat temu optyk spieprzył robotę i w okularach miałem aberrację chromatyczną, nie dość że nie dało się normalnie w nich patrzeć to jeszcze głowa cały czas bolała.
Ja w tym roku miałem to samo a okularami - nadal przy krawędziach szkieł jest ale ujdzie (mocniejsze szkła to już może być nie do uniknięcia).
Dzięki grom wiedziałem co to za "defekt" ;)
Zwykle w grach jest na tyle dyskretna, że nie przeszkadza i może trochę zwiększa "realizm kamery", ale na przykład w Plague Tale Requiuem była tak przesadzona, że bardzo mi to przeszkadzało - na szczęście tam dało się zmniejszyć w opcjach.
Dla mnie równie żałosne jest ziarno filmowe. Jakby śnieżyca na ekranie.
a naprawili dzwiek, czy dalej jest popsuty jak we wszystkich czesciach od Unity?
cutscenki widze ze tragicznie wygladaja, drewniane ludziki jak ze starfielda xd i z tragicznym aktorstwem (wlasciwie z brakiem aktorstwa bo nie widze tu motion capu) https://youtu.be/zm_DlIS85ks?t=7102 co to ma byc
dalej nie potrafia dorownac ac brotherhoodowi z 2010 roku https://youtu.be/FAjfVcl2L74
Chcieliście "dobrze" działająca grę od ubikacji z Denuvo na premierę to macie więc o co ten płacz ?
Denuvo czy nie, bez DLSS mam ok 120 fps na ustawieniach ultra w 1440p, więc optymalizacja jest dobra i gra chodzi lepiej od Valhalli i jeszcze mi się nie wywaliła do pulpitu a Valhalla potrafi to robić np. 5 razy na ok. 4 h gry.
Cały ten mirage wygląda jak by był robiony przez letnią szkołę kandydatów na pracownika. rozczarowanie roku jak dla mnie. nie wspomnę już o dziwnym zachowaniu strojów. fizyka leży w tej grze. ta gra wygląda jak by przez 90 procent czasu była szykowana na androida a w ostatniej chwili ktoś powiedział sprzedajmy to też na PC.
Nie rozumiem, czego to niektórzy oczekiwali po Mirage, skoro to miał być dodatek DLC do Valhalli?
Nikt nigdy nie obiecywał, ze od strony technicznej to będzie coś innego niż Valhalla właśnie, bo to jest ten sam silnik, nie ma tu żadnych, nowych elementów.
Teraz sie obudzili z aberracją chromatyczną, ludzie grający w For Honor od premiery proszą, żeby dało sie to gówno wyłączyć... nadal sie nie doczekali. Może nareszcie ktoś zauważy te raki pakowane do gier (dof, film grain, motion blur, chromatic aberration, vignette), które niby je upiększają, jeszcze jakby sie zastanowili nad opcją wyłączania TAA, bo nie każdy lubi artefakty graficzne i "mdły" wygląd gry, ale z tym to już raczej łatwo nie pójdzie, za daleko to wszystko poszło trochę jak z mtx.
Te opcje nigdy nie miały gry upiększać, a maskować niedoskonałości i problemy techniczne.
Trzeba czekać na oficjalnego patcha, bo ten uzywajacy cheatengine powoduje crash gry po kilku minitach lub natychmiast. Jest tez nowa wersja 500 mb podmienia plik DataPC_Baghdad_patch_01.forg z tym zmodowanym. Niebawem sprawdze.
Z CA jest cos nie tak, ogolnie az tak mocno mi nie przeszkadza, ale widac,ze nagle tekstury sie podmieniaja na wyrazne i o wiele lepsze gdy robimy synchronizacje na wiezy (w nocy za bardzo nie widac tylko w dzien). Ustawcie kamere aby bylo widac bliskie tekstury budynku, skal w zaleznosci gdzie robicie synchronizacje, tak samo dalekie cienie i tekstury. Warto zrobic kilka razy bez skaku wiary aby przyjrzec sie blizej, to widac! Cos mocno skiepscili z tym...
Z Terminator: Resistance też były jaja aby osiągnąć lepszą grafikę wystarczyło w Engine.ini dodać kilka ustawień tekstowych
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1917182692
Zwykle wyłączam w grach "upiększenia" w postaci wszelkich ziaren, aberracji czy rozmycia w ruchu. Te dwa pierwsze efekty bardziej pasują do fotografii albo filmu niż do gry. Bez nich obraz jest dużo ładniejszy. Owszem, są gry w których filmowe ziarno robi klimat, ale nie wszędzie to pasuje.