AC Mirage to optymalizacyjny cud, gra „pójdzie” też na starszych sprzętach
Jak w końcu pierwszy raz im się udało dobrze zoptymalizować Assasyna, to polegli z samą grą.
Ja jakość nigdy nie narzekałem na optymalizację w grach od UBI. Wszystkie far craje, assasyny i inne gry od nich zawsze ładnie u mnie śmigały. Porównując do takiej bethesdy lub CP 2077 na premierę, to w grach ubi praktycznie jest bardzo niewiele bugów, a krytycznego nigdy nie miałem. Można jechać po Ubi , ale akurat pod względem jakości ich gier nie ma za dużo do zarzucenia.
Optymalizacyjny cud od Ubiszaftu? Na tym syfiastym silniku? Nie może być. Musieliby zjechać z grafiką do poziomu Black Flaga.
Gra sie bardzo nie odróżnia na tle poprzednich cześci. Skąd więc miałyby być wyższe wymagania sprzętowe. Zobaczcie sobie porównanie Mirage z Originsem... Różnice w wymaganiach są znaczne. W grafice już nie jest to aż tak widoczne. Troche oczywiście modele sa dokładniejsze.Assasiny zawsze były ładną grą.
Silnik Ubisoftu zawsze dawał radę pod względem wydajności. Czasem komputery były w czasie premiery trochę zbyt słabe.
Problemem gier Ubisoftu jest ciutkę nudny gameplay i podobny model rozgrywki oparty o trochę nijakie misje. Nie można powiedzieć, żeby te gry były złe, są akceptowalne.
Nie widzę jednak powodu, by kupowac je na premierę. Ja odczekam, jak będą w promocji przynajmniej za te 60-80zł, kupie. Te gry dosyć szybko tanieją w porównaniu do konkurencji. Dla mnie ta część jest wyraźnie słabsza niż poprzedniczki, bo wraca do korzeni, czyli jeszcze biedniejszego(dla mnie) sposobu rozgrywki jako skrytobójca(przynajmniej tak zrozumiałem z wcześniejszych obwieszczeń).
Taa cud, średnio 70 fps w 4k na 4090 z strasznym sttuteringiem
w natywnym 4k bez żadnych wspomagaczy typu dlss 70 klatek na ful detalach to nie jest tak źle, większość tytułów nie osiągnęłaby zapewne nawet 30 klatek
z tego wykresu to wynika że albo w czasie tego benchmarka osoba defragmentowała dysk lub kopiowała milion plików albo to optymalizacyjne g.... co 2-3 sekundy dropy do 8-10 fps ?
Nie "gonię maniakalnie za klatkami", ale muszę mieć minimum 60 klatek w 1% low, żeby mieć poczucie, że jest płynnie.
Dlatego trzeba ją zgnoić słabymi recenzjami, żeby perły takie jak Starfield i Forspoken błyszczały jaśniej.
Na starfield czekałem odkąd ogłoszono. Na szczęście te czekanie było bez hype. Nie liczyłem na cuda i to okazało się właściwe. Zagrałem z 4h i sobie darowałem. Dobrze że wypróbowałem w GP. Może kiedyś wrócę, Lepiej być mile zaskoczonym niż się zawieść.
oooo cudowna optymalizacja i to w dodatku z nasranymi wszelkiej maści zabezpieczeniami włącznie ze złowrogim denuvo, oczywiście nikt nie wspomina ze gra nie posiada żadnych rtxowych świecidełek czy cieni ciekawe
Fajnie? Będę grał na moim laptopie I7 7700HQ 16GB RAM GTX 1050 Ti 4GB VRAM na niskich ustawieniach graficznych. Będzie granie.
Nie napalajcie się, u ubi to raczej przez przypadek jak już.
Tylko, że to bzdury, bo optymalizacja jest gorsza, wygląda jak Valhalla, nic się nie zmieniło, a klatek jakieś 15% mniej na tych samych gpu.
De facto optymalizacja jest GORSZA niż Valhalli.
Ten wasz test nie porównuje dosłownie nic.
Jak niby gorsza optymalizacja to techniczny krok w dobrą stronę, lol...
Cud to byłby gdyby ruszył na moim lapku Dell z 2014 roku...
Albo na pc z Core 2 Duo z 2008 roku.
Bedzie aktualizacja po patchu z Denuvo? Ciekaw hestem rezultatow. Dzieki z gory.
Optymalizacja to jest w Metro Exodus EE u mnie na RTX 4090 często ponad 200 klatek extreme settings RT Ultra ,advanced physx, hairworks w natywne 1440p bez mydła dlss obraz ostry jak zyleta. przynajmniej gra wyfgląda a nie Assasyn od 15 ten sam silnik przestarzały
Day1 patch dodał Denuvo. Może jeszcze raz przetestujecie grę pod względem technicznym?
Ubi to frajerzy za to co zrobili.