Polskie wydanie Gothic Classic na Switcha znowu w sprzedaży [Aktualizacja]
Sprzedawali to czego nie mieli bo nie spodziewali się, że tak starą grę na taką konsolę kupi tyle osób.
Zamówiłem w sierpniu i od piątku na stronie THQ status zlecenia jest oznaczony na "Completed", jednak nie dostałem żadnej wiadomości z danymi przesyłki. Support THQ nie odpisuje na maile.
No i z czym masz problem? Zamówienie zostało skompletowane i nie ma statusu "dispatched" ani "delivered".
Status "Completed" (w dodatku na stronie oznaczony na zielono) powinien oznaczać wysłanie paczki. Te statusy, o których piszesz typu "dispatched", "delivered" zawsze znajdują się na stronie przewoźnika, gdzie śledzi się przesyłki. W tym przypadku Deutsche Post S.
Co innego, że THQ dało ciała z terminowością. Kiepsko z ich strony, ale lepiej dostać towar późno niż wcale.
So what does it mean when an order is processed? It means that your order has been received and is now in the queue to be shipped out.
As soon as the courier has picked up for order from the warehouse, the order status will change to "Complete". In another word, this simply means the order is now with the courier and is on the way to you.
Umiesz czytać ze zrozumieniem? Właśnie tym cytatem po angielsku potwierdziłeś, że jak moje zamówienie ma status "completed" to powinno być odebrane przez kuriera i powinienem też otrzymać dane do śledzenia paczki, a żadnych danych nie dostałem do tej pory. Proszę już nie komentuj nic, bo sam się kompromitujesz.
Heh zamówiłem 29września z tego gameware.at. Opłaciłem dziś i już mi wysłali i to ta wersja z limitowaną polską okładką którą wrzucili do ultimy i gameinfinity w 30 kopiach. No to jakiś żart, że prościej zamówić polską wersje z Austrii niż z Polski :P.
Ja właśnie dzisiaj dostałem. Kupiłem 18 sierpnia.
Paczkę nadano 25 września.28 pisałem do supportu, dlaczego stan mojego zamówienia wciąż figuruje jako "Processing". W piątek wieczorem było już "Completed".
Zeldę dostałem dwa dni przed premierą, Gothica kilka dni po...
Niestety, załoga THQ nie popisała się tym razem.
To był mój pierwszy zakup w ich sklepie.
Zamówiłem 23 września. 29 napisałem z zapytaniem czy wysłane bo nadal było processing na stronie. Wieczorem było complete ale nadal nie dostałem ani gry ani żadnego maila z odpowiedzią lub numerem przesyłki do lokalizowania jej.
raczej ludzie wykupili BO nie dlatego, że gra nie wiadomo jaka, tylko, że skoro nakład jest ograniczony = mała ilość = spora szansa, że wzrośnie wartość gry w przyszłości dla kolekcjonerów
U mnie wciąż "skompletowane" Gdzie przez dwa dni nawet nie mogłem się zalogować, a na pytania faktycznie nie odpowiadają.
Zamówienie złożone chwilkę po ogłoszeniu :P
Ja też ciągle czekam jak głupi i tak jak Ty zamówiłem gdy pre-order ruszył. Oczywiście żadnych informacji zwrotnych.
Kupowanie przez internet jest czasami skrajnie frustrujące. RTX 3080 zamówiłem w pre-orderze i karta doszła do mnie równy rok po premierze. Teraz iPhone 15 Pro Max też nie wiem kiedy przyjdzie. Z drugiej strony kupiłem mieszkanie w 2019 roku z odbiorem na 2020 i deweloper ciągle nie oddał mi kluczy. Ponad cztery lata po zakupie.
Kiedyś jak nie miałem kasy to było główną przyczyną dlaczego nie miałem fajnych rzeczy. Teraz okazuje się, że mając wszystkie pieniądze świata i tak sprzedawcy mogą wystawiać towar, którego fizycznie nie posiadają i Cię kompletnie zlewać w nieskończoność. Ech.
Jeśli dobrze rozumiem, to zamówienie z strony THQ są dla Polski w specjalnej wersji z polską okładką pudełka ale limit się już wyczerpał tak? Czy zrobili dodruk dla tych co już zamówili albo jest nadal do kupienia? Czy jednak to jest losowe jaka będzie okładka?
Ja kupiłem 15.08 w piątek 29.09 zmieniał się status na completed i do dziś zero odzewu
Złożyłem zamówienie 8 sierpnia, od 28 września w statusie Ready for shipping. No jak jest Ready to wyślijcie w końcu ?? chyba że macie inną definicję słowa ready. Dziwi mnie, że inni dostali już swoje gry, a ja zamówiłem tak wcześnie i wciąż muszę czekać
Zamówione 5 sierpnia... i od dnia premiery do teraz "Ready for shipping" a support ma zapytania w pupie XD
To moje pierwsze i prawdopodobnie ostatnie zamówienie z ich strony. Abstrahuję od żenującej obsługi klienta, a w zasadzie jej braku - choć tu też się warto zatrzymać na chwilę. Kiedy dzwonicie na hotline, to każe Wam skontaktować się przez formularz kontaktowy, co uczyniłem dwukrotnie (w tym raz w ubiegłym tygodniu) i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi po dziś dzień, choć zarzekają się, że zwyczajowo odpowiadają w przeciągu jednego dnia roboczego.
Co zaś samego zamówienia się tyczy - zamówiłem 19 sierpnia z ich oficjalnego sklepu. Od ubiegłego tygodnia w zakładce "zamówienia" widnieje status "completed", a dziś otrzymałem maila, który informuje dokładnie o tym samym statusie. Paczki nie otrzymałem po dziś dzień. Jakby tego było mało, to nie zaopatrzyli nawet w żaden list przewozowy, przez co nie mam możliwości zlokalizowania paczki czy w ogóle jakkolwiek sprawdzenia czy ta paczka "nie zaginęła gdzieś w akcji".
E: Dodam, że z tego co widziałem na grupach gothicowych na FB, to gra przychodzi zwykłym ekonomicznym w jakiejś "kopercie" i po prostu wrzucają do skrzynki pocztowej. Przyjanuszyli jak to się mówi.
Duży niesmak pozostał, mam tylko nadzieję, że paczka finalnie do mnie trafi, bo nie chcę mi się bawić w jakieś chargebacki.