Gothic Remake z immersyjnymi detalami, których próżno szukać w oryginale
Niech lepiej w końcu pokażą gameplay i jedną z misji pobocznych.
Obecny marketing tej gry mnie nie przekonuje.
Skoro wyrzucili całe stare Teaser Demo do kosza, to niech pokażą, czy nowy gameplay jest lepszy i czy warto w ogóle na Remake czekać.
przekonamy się w 2024 roku, kiedy to Gothic Remake ma trafić na PC, PS5 i XSX/S.
Tak się przekonacie jak to, że na Gothic Remake można było głosować w waszym plebiscycie na najbardziej oczekiwaną grę 2023 roku.
W klasycznym Gothicu też możemy doświadczyć różnych "losowych sytuacji" dzięki bugom, np. łomot sprawiony Wrzodowi może doprowadzić do bójki w całym obozie i nagle, jak na jakiejś ustawce kibiców wszyscy leją się ze wszystkimi. Ubaw na całego, przynajmniej dopóki strażnicy nie zaczną dożynać powalonych.
no to panie, to musiała być wczesna wersja. Bug pewnie też dosyć rzadki. Nigdy o tym nie słyszałem, bo nigdzie o tym nie było, a taki bug o takiej skali to musiałby być wszędzie rozgłaszany, że nie ma szans by ktokolwiek grający w gothica nie dowiedział się o tym.
Ten krytyczny bug jest dość popularny (też raz go miałem i musiałem wczytać poprzedni zapis), ale chyba najczęściej występował po zainstalowaniu modów rozszerzających podstawę Mroczne tajemnice bądź Edycja Rozszerzona.
No to w takim razie w standardowym gothicu bug jest raczej rzadki, chyba, że są mody zainstalowane. W tym przypadku trudno po prostu mówić o tym, że gothic ma tego buga, skoro jest to powodowane przez zainstalowane mody.
"W Gothic Remake ma być jeszcze więcej drabin niż w oryginale. Pollice zapewnił jednak, że z wchodzeniem na nie nie będzie żadnego problemu (część tych z oryginału była strasznie „zabugowana”)" Tylko, że drabiny nie były zbugowane, a niedokończone. Przecież problem z drabinami polegał przede wszystkim na długości niektórych drabin, były po prostu zbyt krótkie. Działały dobrze, więc nie było żadnej mowy o bugach, były tylko za krótkie i tylko tyle. Zresztą czy poza kopalniami są jakieś drabiny, które nie były dopracowane? Ten problem występuje przede wszystkim w kopalniach, gdzie najpewniej były jedne ostatnich rzeczy do poprawienia co tylko mówi, że drabiny nie były zbugowane, a niedokończone i zbyt krótkie.
Po walce z tą cholerną drabiną przy pierwszym podejściu już zawsze pamiętałem, żeby się wcześniej nauczyć akrobatyki i wybijać się z ostatniego szczebla.
Jest lepszy sposób na drabiny. Jak już prawie wejdziesz na sam szczyt to robisz krok w dół i znowu w górę. Jak tak będziesz to powtarzać to możesz wejść tak wysoko jak chcesz.
Uważam że drabina w górskiej fortecy powinna zostać w formie niezmienionej, bez tego przeciwnika gothic to nie to samo.
Przecież oni nie przerabiają grę tylko tworzą grę na jej podstawie. Jakim cudem mieliby to zostawić w formie niezmienionej jak nie ma? xd
Ja bym na miejscu twórców zrobił Easter Egga, że po pierwszej wspinaczce spadasz z samego szczytu drabiny, postać to jakoś komentuje, a potem by już działało normalnie.
Via Tenor
Już czuje oddech Wrzoda na Plecach !!
Do tego Będzie Podrasowany Pewnie !!
"hej Kolego"
Jestem mega podekscytowany. Czekam na tą grę i mam nadzieję, że nie zrobią gówna za 250zł.