Twórcy Saints Row zostali zamknięci, studio z 30-letnią historią przestało istnieć
Twórcy Saints Row zostali zamknięci, studio z 30-letnią historią przestało istnieć
Ten nowy Saints Row nawet ich dobił - dosłownie.
A trzeba było słuchać fanów, i stworzyć taką grę jakiej przez lata chcieli...
Szkoda, SR2 to jedna z najlepszych gier z otwartym światem w historii ale potem było już tylko gorzej. Ich dwie ostanie produkcje niestety były wielkim rozczarowaniem.
Ej to co z patchem do SR2?
Zmienili klimat ostatniej części tak mocno, że wyalienowali swoich fanów. Tak się kończy zmienianie produktu i "dostosowywanie go do współczesnych czasów i wrażliwości młodych pokoleń".
A to dziwne zrobili grzecznego Saints Row, żeby nie urazić nikogo, czyli żeby się lepiej sprzedał, poszli na Epic Game Store, żeby źli monopoliści nie zabrali im 30% i to nie pomogło? Kto by się spodziewał.
Twórcy Saints Row zostali zamknięci, studio z 30-letnią historią przestało istnieć
Ten nowy Saints Row nawet ich dobił - dosłownie.
Całe szczęście - przecież ostatnie odsłony to generyczne gry segmentu AA w cenie i marketowane na AAA+ system seller
Były ok żeby zagrać i zapomnieć, a władowano w nie środki jakby miało ugryźć GTA.
Strasznie to smutne bo przy Saints Row 2 bawiłem się przednio
A trzeba było słuchać fanów, i stworzyć taką grę jakiej przez lata chcieli...
Szkoda, SR2 to jedna z najlepszych gier z otwartym światem w historii ale potem było już tylko gorzej. Ich dwie ostanie produkcje niestety były wielkim rozczarowaniem.
Ej to co z patchem do SR2?
Albo się nabijasz z jego śmierci (niefajnie), albo nie znasz sprawy.
TLDR:. Wieloletni pracownik Volition i współtwórca SR2 Mike Watson/Idolninja ciężko zachorował (rak) i opuścił szeregi studia na długo przed Saints Row Failed Reboot.
Jako, że był jednocześnie pasjonatem serii, w swoim wolnym czasie za darmo pracował nad patchem naprawiającym optymalizację i dodającym kilka nowych elementów do SR2 na PC. Miał on zostać wydany jako oficjalny patch/mini remaster (za darmo).
Wcześniej zdążył wypuścić duży obiecujący mod rozbudowujący grę (Gentlemens of the Row).
Niestety, przegrał walkę z rakiem. Volition obiecał dokończyć patcha. Jak widać, to się już nie stanie.
Freespace, Summoner, Red Faction... kiedyś to studio tworzyło kultowe gry... Ostatnie lata to właściwie było tylko szarganie dziedzictwa przeszłości. Także ostatecznie mała strat.
Sami sobie taki los zgotowali tworząc takiego bubla jak nowe SR.
No nic... zostaje tylko ogrywanie świetnych SR1 & SR2 (jedynka bardzo dobrze chodzi na emulatorze) i przyzwoitego SR3. Reszta to już równia pochyła.
Chyba z patchem do SR2 można się pożegnać.. chyba że jako coś nieoficjalnego.
Zmienili klimat ostatniej części tak mocno, że wyalienowali swoich fanów. Tak się kończy zmienianie produktu i "dostosowywanie go do współczesnych czasów i wrażliwości młodych pokoleń".
Gra była OK... i tyle. Z fabuły nie pamiętam już kompletnie nic, postaci też były jakieś miałkie i niezbyt interesujące. Zdecydowanie był to najgorszy Saint Row - wręcz tragiczny.
Smutne.
Bardzo dobrze wspominam czas spędzony grając w Saints Row The Third.
Czwórka też była niezła.
Chyba jedyna seria w jaką grałem od nich, to było Saints Row. Oprócz trzeciej części (która była nawet spoko) to reszta była mocno "meh". Do zapomnienia. Zatem nie jest mi ich jakoś specjalnie szkoda.
No ładnie skończyli umoczeni w tęczowej kupie także gratuluję pomysłu na ten ich ostatni badziewny tęczowy tytuł.
SR 3 i 4 nawet spoko, dałem radę przejść. Niestety 2 jest już za stara i za nijaka na te czasy. A ten najnowszy SR to w ogóle porażka. Da się na upartego w to pograć, ale na końcu i tak czujesz się orżnięty bo spędziłeś kilkanaście godzin w czymś co nie daje frajdy, a jedynie uzależnia banalnymi mechanizmami.
Mam jednak jakąś satysfakcję bo gracze zagłosowali portfelami i pokazali, że nawet niby duże firmy nie mogą byle crapa sprzedać.
A to dziwne zrobili grzecznego Saints Row, żeby nie urazić nikogo, czyli żeby się lepiej sprzedał, poszli na Epic Game Store, żeby źli monopoliści nie zabrali im 30% i to nie pomogło? Kto by się spodziewał.
Ah ten wspaniały Embracer Group który pięknie zaorał te całe bzdury FTC, CMA itp.
Embracer Group, który kupował jak leci co się da, mają więcej studiów niż sony, ms i nintendo razem wzięte...
Czy były jakieś dochodzenia jak skupywali wszystko jak leci ze strony ftc, cma?
Jakoś nie, farsa i bajeczki, tyle.
Jeszcze ten Saints Row był exclusivem w Epic Store przez rok. Jak była premiera nawet chciałem sprawdzić, ale jak usłyszałem ze na steam w premierę nie będzie, to straciłem zainteresowanie. A teraz czy by był sukces tej gry czy nie (a okazało się że nie) jak się pojawiła na steam to nawet bym tego już nie kupił.
Szkoda, fajne gry zrobili, ale po czymśtakim, jak ostatnie SR to się nie dziwię, że tak skończyli.
Już mogli nowe Red Faction zrobić albo pierwsze SR przeportować na wiele platform.
Wszyscy o SR2, a dla mnie to był mega słaba gra, która była niegrywalna z powodu wielu rzeczy. Beznadziejne strzelanie, beznadziejne sterowanie postacią, beznadziejna jazda pojazdami. Być może to wina braku jakiegoś patcha, ale dla mnie najlepszy jest SR3. Czwórka już była przesadzona,ale dawała frajdę.
2 ma świetny klimat, soundtrack, a także ciekawe misje, postaci oraz fabułę. Niestety grafika i fizyka są totalną porażką.
Bo wersja PC była robiona na kolanie przez jakieś zewnętrze studio, dlatego była, jaka była. A mogli zrobić porządnie ze względu na skopany port GTA4.
A co do samej dwójki, to chyba najgorzej napisali głownego bohatera, taki kawał gnoja to chyba w żadnej innej grze od nich nie było.
Via Tenor
mający na celu wzmocnienie spółki i utrzymanie jej pozycji lidera w branży gier wideo.
Eeee, a ja ich w ogóle nie kojarzę. Lider?
No i zajebiście, to studyjko nie ma nic wspólnego z Volition. Tak samo jak blizzard aktualny.
Szkoda tylko IP, bo dobrzy programiści sobie poradzą. Deep Silver czas zacząć omijać z daleka.