Nowy film z Cyberpunk 2077: Phantom Liberty pokazuje, jak DLSS 3.5 poprawia działanie gry
Tym czasem w CDPR HQ:
Mietek: Jo to dupca... Zbyszek muszymy jeszcze złoptymalizować ta pierońsko gra.
Znyszek: Dupc to chopie, momy łod tego łonego DLSSa 3.5
Gaś tego kompa i puć na halba.
Czyli w skrócie, ci co mają RTX serie 2xxx, 3xxx mogą odpalić DLSS 2.0 - ale z Ray Reconstruction. Technologia DLSS 3.5 oczywiście wymaga do działania najnowszych kart graficznych GeForce RTX 4000 (bo wymaga ich funkcja Frame Generation, która jest częścią DLSS 3 i DLSS 3.5). Sama funkcja Ray Reconstruction ma jednak działać na wszystkich kartach graficznych z rodziny GeForce RTX.
Trochę nie ma sensu odpalać tego trybu pathtracingu do normalnego grania. Pooglądać sobie trochę można, ale tak na dłużej szkoda jakości i włączania tych upłynniaczy.
A niech oni spier....ją z DLSS , FSR i inne tego typu technologie liczę na czystą moc układu.
To może być jakiś konkretny zysk.
Zajęli się jedną grubszych wad "nierealistycznej jakości" RT i zyski z RT On mogą być coraz większe. RT On zabierał z jednej strony dawał z drugiej, coraz mniej zaczyna zabierać.
I tak chyba coraz bardziej przekonuję się do AMD zwłaszcza jeśli FSR3 z frame generation pójdzie na moim RTX2070S.
RT to dalej moim zdaniem daleka przyszłość, gdzie są gry z Overdrivem, czy są jakieś zapowiadane?
Oprócz CP77 nie ma gier AAA z cudownym RTracingiem, jeśli już to stare gry trochę się zbliżają do poziomu nowych gier bez RT On.