Oglądałem Armored Core 6 w akcji. Ta gra może być trudniejsza od Dark Souls
Jestem fanem From, ale to mnie akurat nie intere....no chyba, żeby to była gra chodzona ...coś jak The Surge w wydaniu From Software, to mogłoby być coś:)
Byłem zainteresowany, a z serią nie miałem wcześniej styczności ale po opiniach widzę, że dalej nie będzie mi dane zostać fanem FS :D
W sumie zmieniam zdanie: po obejrzeniu gameplay'u na innym kanale.
To jest trochę jak The Surge bo można OPANCERZONYM HARD-COREM również chodzić i walczyć wręcz.
W ramach ciekawostki dodam, że dyrektorem tej gry jest facet od Sekiro.
dyrektorem tej gry jest facet od Sekiro.
o kurwa, o boże, jedyna gra jakiej nie dałem przejść
jeśli będzie jak w Wo-Long na ps4 GDZIE przy mocniejszych akcja g%%% widać od różnorakich efektów plus spadki klatek nie mówiąc już o niższej rozdzielczości to będzie trudno
a już ci tłumaczę jak nie załapałeś. jeśli w armored core nawalą mnóstwo efektów a sama gra będzie łapała spadki w klatkach to gra może wydawać się trudniejsza niż jest
Zapowiada się na nudę - ja spasuje.
Mechy to nie mój klimat, a Elden Ring dalej czeka na ogranie. Obym nie żałował zakupu jak Bloodborne.
eeee akurat bloodborne miał świetny klimat a system walki był całkiem nieźle zrobiony
W sumie The Surge bardzo mi się podobało. Tu klimacik też fajny. Może się kiedyś skuszę.
Twórcy już potwierdzili, że to nie będzie kolejny souls like.
Akurat nie do końca to prawda, bo mówili o tym że są elementy Souls i jest DNA From Software. A po gameplay'u widać że sporo w tym jest Souls w walce i nie tylko.
A przypomnisz w jakich grach przed Demons Souls była walka wręcz połączona z walką dystansową i namierzeniem wrogów i ogromnymi trudnymi bossami?
A przypomnisz w jakich grach przed Demons Souls była walka wręcz połączona z walką dystansową i namierzeniem wrogów i ogromnymi trudnymi bossami?
Może w Armored Core? Serio, From potrafi zrobić coś innego, niż kolejny soulslike. Tym bardziej, że AC jest serią dosyć już starą.
To są tylko 2 dwie gry, które mi teraz przychodzą na myśl, ale jak ktoś by chciał mógł by całą listę zrobić, bo to naprawdę szerokie i ogólny opis.
Mechy i SF to moje klimaty jednak, wątpię abym wziął tą grę po trailerach.
Mechwarriory - to ogólnie ciężki pomysł w realizacji, bo po co wsadzać człowieka do maszyny, skoro sama maszyna bez człowieka może z dużo większą precyzją i reflex'em, przeciążeniami funkcjonować/walczyć unikać ataków, celować. W dodatku humanoidalna figura bardzo sprzyja temu, że mech zostanie trafiony.
Najbardziej kojarzy się ten jeżdzący czołgo-mech. Już dzisiaj wiadomo w przypadku czołgów, że najczęściej czołg zostaje zdjęty poprzez trafienie wieżyczki. Nowocześniejsze czołgi zmniejszają wieżyczkę, robią ją bardziej opływową. W dodatku balistyka coraz bardziej robi się zdalna - praktycznie coraz mniej widać przeciwnika, bo systemy celowania są coraz bardziej dokładne.
Można powiedzieć, że mech ma większa mobilność i zwrotność, ale wtedy dochodzi sprawa przeciążeń, nieznośnych dla człowieka i jeśli już to konieczności amortyzacji, która zabiera więcej miejsca niż kilka zapasowych AI mogących przejąć sterowanie w przypadku uszkodzenia.
Po co robić bajkę w realiach Science Fiction. Jak już lepiej już było postawić mieszankę Fantasy z SF jak w Dragon Ballu, gdzie jest Chi/magia, które mogą konkurować z AI.
Bardzo, bardzo dobrze Sekiro było/jest WSPANIAŁE. Z przyjemnością wbiłem w nim calaka.
Co ten spam ma wspólnego z tematem?