Demo Final Fantasy XVI już dostępne
Nigdy nie przepadałem za FF, ale po ograniu dema jestem w szoku jak fenomenalnie technologicznie jest to zrobione na takim sprzęcie.. Do tego po polsku.. fajna walka.. must buy
Ogram dwa dni przed premierą żeby pamiętać nd co chodzi.
Fajny pomysł z tym przejściem savów do fulla.
Wiem że to trywialne pytanie i mogę wyszukać sobie w internecie ale czy ktoś może mi powiedzieć czy Final-e łączą się ze sobą czy są zupełnie odrębnymi historiami/światami z odrębną fabułą?
Generalnie się nie łączą, każda część jest odrębną, zamkniętą historią. Jednak są elementy wspólne typu summony, kryształy itp.
Można powiedzieć, że w ogólnym rozrachunku każda część z numerkiem rzymskim to inny świat. Są od tego wyjątki, ale jak ktoś nie jest jakimś mega maniakiem serii, to dla niego będzie to bez znaczenia i nic nie straci.
Zatem jak zaciekawił ciebie FF16 (albo jakiś wcześniejszy), to śmiało możesz w niego zagrać, bez znajomości pozostałych gier. Fabularnie nic nie stracisz, ani nic nie będzie dla ciebie niejasne.
Sa wspolne czesci ale to raczej motywy, wlasnie potwory, summony, zaklecia, postac Cid ktora zwykle jest kapitanem latajacego statku.
Jesli czesc jest numerowana dodatkowo (X i X-2 czy 13 i 13-2, lightning returns, ewentualnie tactics i 12 ale tutaj jest raczej kwestia mitologi, summonow bo fabularnie jest kilkaset lat przerwy) to sa seqeule fabularne, tak gry sa osobne, nie zalapiesz nawiazan ale masz zupelnie inne postacie, swiat, summony tez wygladaja inaczej i pelnia inna funkcje w zaleznosci od gry.
No gram i....chyba mój entuzjazm opadł. Nie jest to to czego oczekiwałem. Gram jakieś 2h, a 1.5h to są cutsceny. Miałem brać na premierę, ale chyba się wstrzymam. Coś czuję szybki spadek ceny po premierze. Gra jest technologicznie piękna i działa świetnie ale to chyba nie to.
Grasz w prolog który wprowadza gracza w świat i narzekasz na cutsceny? Przecież jest druga cześć dema gdzie głownie jest walka
Kolejny troll ktory sie nawet nie postaral. Grales w ogole w ktores final fantasy? Odpalilem druga polowe dema ktora jest osobna sekcja (pozniej w fabule, nie jest to sekcja zaraz po wstepie ale jest wiecej umiejetnosci).
To moje pierwsze FF bo reszta wygląda jak japońskie gówno, a to wygląda normalnie (europejsko). Sam gameplay i walka jest spoko i mi się podoba. Po prostu demo pokazało 3 kroki - cutscena - 5 kroków - cutscena - 6 kroków - cutscena - walka i znowu cutscena. Później we właściwej grze pewnie będzie lepiej ale demo przeciągnięte filmikami.
Czyli troll albo ingorant. Postaraj sie bardziej, o god of war pisales to samo knypku?
Mi też hajp opadł.
Trochę inny Vibe miałem z pokazów niż z rozgrywki.
Nie wiem co osoba w pierwszym poście ma.na myśli pisząc że to technologicznie cudownie wygląda?
Przecież tutaj nawet Starfield ma lepszej jakości twarze postaci w grze, tutaj zalatuje PS3 jeśli chodzi o twarze.
No to sam widzisz jak jest zle, jak tu jest nawet gorzej od tego ze zdjecia z nizsza jakoscia obrazu spowodowana zblizeniem na niskiej jakosci zdjeciu.
No muszę powiedzieć że mnie rozczarowało demo. Ale przynajmniej wiem że na premierę nie kupię i dzięki im za demo.
Zagrałem, graficznie wg mnie bieda z nędza ale i tak mi się podobało. Na pewno zagram jak wyjdzie i jest nawet szansa ze skończę
Nie jest źle ale za dużo światełek wybuchow wszędzie drażni to, system walki nie czuć siły ciosu, paski hp mobów wyglądają tandetnie, muzyka trochę przesadzona szczególnie w walkach summonow w random owych walkach chyba daje rade, walki summonow niepotrzebne wygląda to jak transformers nudne.Tak samo było z naruto jak zaczęli się tymi wielkimi bestiami lac i pełno wybuchów zrobiło się to już nie było to samo. Historia jest w bardzo starych czasach tam chyba broni palnej nie ma więc nie wiem też co o tym myśleć w każdym final fantasy było coś takiego futurystycznego tu chyba nie uświadczymy.
A z plusów to jest klimatycznie np lokacja z goblinami, design postaci,lokacji, mobów gobliny robią wrażenie na pierwszy rzut ogólnie postacie i lokacje no to jest wow szkoda tylko że czar pryska klimatu itp przez pełno światełek które są za bardzo jaskrawe kolory różni to oczy i za dużo wybuchów i ten feeling podczas uderzania przeciwnika jakby walić tępym ostrzem bez siły ciosu, a rozumiem np tutorial gdzie tam się biją drewnianymi mieczami ale szczerze później normalnym różnicy raczej nie ma tyle że dźwięk uderzenia jest inny ale to za malo
podswietlenie przedmiotow i wejsc na polke czy przexciskanie sie przez waskie przejscia jest duzo za mocne wg mnie
no dla cwiercinteligentow raczej