Techland chce uczynić z Dying Light 2 taki horror, że gracze „narobią w portki”
Tragedia dzisiejszych gierek, obecne gry bedą kompletniejsze po dwóch latach od premiery
Fajnie ze sie obudzili ale to juz musztarda po obiedzie. Niech sobie to wszystko zaimplementuja w trojce.
Horrorem w tej grze to są misje poboczne, dialogi i copy pastę bazy GRE
Bawią mnie ludzie, którzy narzekają w komentarzach, że po wydaniu deweloperzy nie porzucili gry, ciągle ją ulepszając.
Wam to się totalnie już w tym łepetynach poprzekręcało. Rozumiem, gdyby trzeba było za to jeszcze płacić. A tu nie, najpierw narzekali, że mało straszne, a teraz narzekają, że Twórcy posłuchali ich lamentu... No psychiatryk no.
Ja przynajmniej mam prawo do narzekania, bo kupiłem grę, a w międzyczasie przerobili ją na DX12, przez co przestała mi sie uruchamiać. Pewnie jestem najgłośniejszym członkiem niszy, która używa jeszcze Win 8.1 do grania w gry.
Teraz kombinuje jak się przenieść w miarę bezboleśnie na linuxa, bo coraz więcej tytułów przestaje działać na starszych systemach.
Tragedia dzisiejszych gierek, obecne gry bedą kompletniejsze po dwóch latach od premiery
a ja przez misje z parkurem nie mogę ukończyć tej gry (niezdarnie gram na padzie). mogliby to jakoś uprościć jako opcje w grze.
Wow, a podobno to Cyberpunk wyszedł niedokończony
Fajnie ze sie obudzili ale to juz musztarda po obiedzie. Niech sobie to wszystko zaimplementuja w trojce.
Fajnie, wygląda na to, że wrócę do tego tytułu.
Mega, że tyle po premierze odpowiadają na reakcję graczy.
Chłopie gra miała premierę rok temu i już dawno kompletna, teraz dodają elementy dla tych co chcą zawsze wrócić do gry i porobić coś nowego ale widać że czytelnicy gol nadal wytrwani w krytykowaniu nowych produkcji, nie chcesz to nie graj a nie tylko mowa o Wiedźminie i innych starych gier które jakby wyszły w obecnym roku byłby dla was tak chujowe jak inne gry
Bez sensu, kto miał kupić grę już to zrobił dawno temu. Z horroru chcieli zrobić przystępną gierkę dla niedzielaków, to było wiadome, że się to nie spodoba ludziom. Lepiej niech robią trójkę, która będzie tym, czym był resident evil 4 dla serii i wyznaczył nowy kierunek dla serii. Trzeci raz to samo w innym set upie, raczej się już nie sprzeda, zwłaszcza po mało klimatycznej dwójce. Niech biorą przykład the last of us. Jak się opowiada historię, a nie jakieś pseudo wybory, które mają potężnie wpływać na historie i świat, a nie wpływają w rzeczywistości na nic. Lepsza solidna liniowa historia, no chyba, że by chcieli zrobić pierwszego prawdziwego RPG w świecie post apo z zombie, to wtedy co innego...
Smektała zapewnia, że deweloperzy wykorzystają każdy możliwy trik, aby, jak to żartobliwie ujął, „gracze narobili w portki” ze strachu.
Pewnie nasrają tanimi jump scareami.
Czyli 100 jump scare'ów na sekundę, bo to taki świetny sposób straszenia.
Bawią mnie ludzie, którzy narzekają w komentarzach, że po wydaniu deweloperzy nie porzucili gry, ciągle ją ulepszając.
Wam to się totalnie już w tym łepetynach poprzekręcało. Rozumiem, gdyby trzeba było za to jeszcze płacić. A tu nie, najpierw narzekali, że mało straszne, a teraz narzekają, że Twórcy posłuchali ich lamentu... No psychiatryk no.
Ja przynajmniej mam prawo do narzekania, bo kupiłem grę, a w międzyczasie przerobili ją na DX12, przez co przestała mi sie uruchamiać. Pewnie jestem najgłośniejszym członkiem niszy, która używa jeszcze Win 8.1 do grania w gry.
Teraz kombinuje jak się przenieść w miarę bezboleśnie na linuxa, bo coraz więcej tytułów przestaje działać na starszych systemach.
Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to że te wszystkie ulepszenia są za darmo, gdyby kazali sobie za coś takiego płacić, to rozumiem, ale nie dość że po prostu ulepszają coś na co może nie wpadli podczas procesu produkcyjnego to w dodatku jest to za darmo
A nie dodali by nic to byłby płacz że przecież pierwszy Dying Light był wspierany 7 lat a tutaj nic, a co gorsza, posłuchali się community po raz kolejny, i też jest źle, gracze to hipokryci i szkoda sie takimi przejmować XD
Z tej gry nie da się zrobić horroru. Kto grał to wie. Nawet w sekwencji gdzie byliśmy gonieni przez jednego z gorszych stworów zastanawiałem się kiedy będę mógł się odwrócić i go zatłuc... Nie wiem, jakoś w DL1 zdecydowanie bardziej się bałem tej nocy.
Jedyne co mi sie skojarzyło ze ''straszeniem'' w takim otwartym świecie to ten cholerny Man-Bat z Arkham Knight, przez niego czasem można było poczuć ciepło w gaciach jak się swobodnie eksplorowało Gotham a ten skur*iel potrafił wyskoczyć w najmniej odpowiednim momencie
Niestety ta gra to takie zabijanie Zombie.
Jedynka miała klimat i było się można czasem przestraszyć zwłascza w nocy i tu jest problem 2 część pograłem trochę i tyle nie mam chęci.
to nie bylo tak ze z jakiejs telemetrii im wyszlo ze gracze unikaja nocy w dying light wiec w dwojce zrobili noc niestraszna i latwa zeby gracze jej nie unikali? cos kojarze ze tak bylo. ehhh
Horrorem w tej grze to są misje poboczne, dialogi i copy pastę bazy GRE
Widzę, że dobrze zrobiłem, że jeszcze nie grałem w tę grę. Poczekam jeszcze z pół roku i może ta gra będzie już bliska ukończenia xD
Ogólnie fajnie, że poprawiają tę grę nawet po premierze, ale serio niektóre rzeczy powinni przemyśleć wcześniej... serio przed premierą nikt w studiu nie zauważył, że gra jest mało straszna? Chociaż pierwsza część też nie była jakoś szczególnie straszna, jedynie w nocy czuło się jakieś napięcie.
Szczerze to zrezygnowałem właśnie przez brak tego dreszczyku emocji co w 1... Więc fajnie że chcą to dodać. Pozostaje kupić używkę i zasiąść do przejścia! :)
Straszne w tej grze to sa dialogi miedzy bohaterami, prawdziwa uczta śmiechu i nie przesadzam, tam co sie odpi..ala to stand up. Czym oni chcą wystraszyc gracza? zombie? lęk w czasie grania jest powodowany klimatem to sztuka budowania mrocznego nastroju małymi kroczkami, Silent Hill takie cos miało, Fatal Frame, Forbidden Siren, ba! nawet nasze rodzime Darkwood! miało wiecej klasy straszenia niż ta popelina z zombie