Fani Diablo 4 liczą na tę zmianę, granie „w małym pokoiku” ich dobija
Argument z konsolą jest z czapy wyciągnięty, bo jak ktoś np. gra na wide, to i tak ma więcej na ekranie. Jakby ktoś grał na kwadraciaku, to zobaczy mniej. Tu nie ma ograniczeń. Plus gra używa oddalenia na world bossie. Można też przybliżać. "Czitowanie" i tak jest, bo niektóre skille nie mają limitu zasięgu. Masz szersze pole widzenia? Możesz zaatakować coś dużo wcześniej.
Zgadzam się z tym, że ustawienie kamery jest tragiczne. Nie wiem tylko co ci ludzie mają w głowach podając tak idiotyczny argument jak to, że kamera była projektowana z myślą o graczach konsolowych którzy siedzą daleko od telewizora. xD Większej głupoty nie słyszałem, nie ma w tym krzty logiki.
oczywiscie ze jest w tym logika. inaczej sie projektuje gre na pc, inaczej na konsole, inaczej na komorki. na konsole i komorki musisz robic wszystko (szczegolnie interfejs) wielgachne, tak zeby typowy konsolowiec czy komorkowiec byl w stanie to zobaczyc. za to na pc sie siedzi zwykle przy biurku i monitor pokrywa o wiele wiekszy % pola widzenia, dlatego gry glownie pecetowe (np. strategie) maja bardzo drobny interfejs i male elementy.
jak zobaczylem ten zoom kamery w diablo 4 to od razu pomyslalem ze smierdzi konsolami.
a widziales jak wyglada steam w trybie big picture vs w normalnym trybie? zauwazasz jakies roznice?
Może kilka lat temu to co napisałeś miałoby sens, ale dzisiaj jest nieaktualne. I oczywiście, że interfejs inaczej projektuje się pod konsolę bo tam się gra na kontrolerze, a inaczej na PC gdzie grasz m+k. Tylko co wspólnego ma kamera z interfejsem? Przecież nic nie stoi na przeszkodzie aby dać opcje przybliżenia i oddalenia kamery.
A żeby Ci uzmysłowić, że nie masz racji podam Ci tytuły gier na konsolę.
Strategie?
Stellaris, Crusader Kingdom, CIV, Age of Empire.
To są gry typowo na PC, a jedna działają tak samo na konsolach. Już nie wspomnę o całym interfejsie i skomplikowanych mechanikach które ma Black Desert, a oni to wydali na konsolę i wszystko dobrze śmiga.
przybliżanie i oddalanie kamery to pewnie dla nich 5 minut roboty, ale nigdy tego nie zrobią, bo wtedy nie widziałbyś za bardzo swojej premium zbroi a o to w tym wszystkich się rozchodzi :)
Tylko co wspólnego ma kamera z interfejsem? Przecież nic nie stoi na przeszkodzie aby dać opcje przybliżenia i oddalenia kamery.
Bo w hack'n'slashach sterowanie kamera jest niewygodne. nie ma czasu podczas gry bo bawic sie kamera, dlatego takie gry nie daja opcji bawienia sie kamera, jest tylko ewentualnie opcje przyblizenia by moc zobaczyc wyglad postaci. za to strategie sa slow paced i maja opcje pauzy czy w ogole sa turowe, wiec jest czas na bawienie sie kamera, dlatego strategie maja opcje bawienia sie kamera.
do tego jakby dali opcje oddalenia kamery to byloby to metą a nie wyborem (widzisz szybciej przeciwnikow i mozliwe tez ze twoje skille maja dalszy zasieg).
Co jest niewygodnego w przybliżeniu i oddaleniu kamery? xD Sam się gubisz w tym co piszesz.
Ten argument jest już bardziej logiczny niż projekt kamery pod graczy konsolowych.
bo nie ma czasu podczas walki zmieniac sobie kamery. podczas lazenia tez by to bylo denerwujace. pamietam sacred 2, denerwowalo to strasznie ze co chwile trzeba bylo zmieniac kamere zeby widziec co jest dookola. ciesze sie ze tworcy hack'n'slashow o tym wiedza i lockuja kamere.
edit: a jesli chodzi o samo tylko przyblizanie i oddalanie no to napisalem juz powyzej: do tego jakby dali opcje oddalenia kamery to byloby to metą a nie wyborem (widzisz szybciej przeciwnikow i mozliwe tez ze twoje skille maja dalszy zasieg).
Co to za odklejony komentarz, porownywanie wersji z ps3 do pc z 4k, na pewno jeszcze grales w 4k na premiere tego chłamu z serii sacred.
no i co z tego ze 4k? to masz tutaj w 720p i co, interfejs jest jakis inny? no ciekawe co odpiszesz teraz xd
mozliwe ze w 720p to bylo tylko nagrywane, a chlop gral w jakiejs wyzszej rozdzielczosci, ale na pewno nie gral w 4k w 2012 roku. wiec widac ze niezaleznie od rozdzielczosci interfejs jest tak samo "drobny" (co nagrywajacy nawet ocenia na minus w opisie filmu)
napisac jakas bzdure a po zostaniu wyjasnionym nic nie odpisac. typowy ekspert z gola czy ppe.
powinni zrobić opcje blisko-daleko a na konsolach niech jest jak jest i tak gram na PC i moim zdaniem kamerę powinni oddalić a nie mówić że na konsoli musi tak być
kilka placzek w necie - cyk news - gracze narzekajo " granie „w małym pokoiku” ich dobija"
rotfl co za "dziennikarstwo"
A ja tam mam wrażenie, ze kamera jest (przynajmniej na konsoli) wyżej zawieszona niż w poprzedniej becie.
Kupno wyglądu postaci w sklepie, a oddalenie kamery to te dwie rzeczy zbytnio by się gryzły.
Kamera jest blisko z tego samego powodu z jakiego widzimy innych graczy, mamy patrzeć jak inni chodzą w "pięknych" skórkach kupionych w sklepiku. 5o samo Ubisoft chciał zrobić w GR Breakpoint gdzie w hubie widzieliśmy innych graczy w mieli być dobierani tak żeby pokazywać jakie fajne rzeczy można kupić w sklepiku.
Odleglosc jest ok. PoE ma ta sama odleglasc i nikt nie ma problemu. Za duzo nowych ludzi co w Arpg nie gralo od wiekow sie znalazlo.
Witam wszystkich.
Nie będzie wersji pudełkowej na PC?
Tylko można kupić w battle.net wersie cyfrową ?
Cięzko powiedzieć czy będzie wersja pudełkowa. Podełkowa jest napewno kolekcjonerka ale ona znowu nie zawiera gry. Czyli mamy Edycje kolekcjonerską bez gry do której trzeba kupić cyfrowy klucz.
Jest normalnie wersja pudełkowa. Tylko edycja deluxe nie ma pudełka, można ja kupić tylko cyfrowo.
Większej głupoty dawno nie czytałem, tyle problemów Z D4 do których można się przyczepić al ludzie wyskakują z czymś takim. Rada ode mnie kupcie sobie większy monitor bo fov się skaluje do rozdzielczości, sam nigdy bym nie pomyślał że ktoś ma z tym problem.
Kamera tak zostanie, z tego samego powodu, dla którego w D2R nie wolno używać monitorów widescreen.
Znowu lanie wody, dobra już dawać to Diablo i bez wybitnych artykułów. Zaraz będzie artykuł jakie koniki można mieć w diablo
Ta kamera to jest dramat. W mieście jak przez nie przebiegasz to kamera się oddala i wtedy wygląda to pięknie. Gra AAA za 330 zł żeby nie można było kamery oddalić... Wtf
Widać 330 złotych to dla nich za mało, kamera ma ewidentnie nakłaniać do kupowania skórek, by je potem "podziwiać".
Ja bym bardziej powiedział, że kamera jest tak celowo ustawienia w celu optymalizacji gry. Gdyby była dalej, to więcej elementów musiałoby się w jednym czasie renderować i gra chodziłaby dużo gorzej. Zresztą widać to jak kamera nieraz pokazuje nam całą panoramę w kilku miejscach fabularnych i klatkarz tam chrupie niemiłosiernie
Dla mnie odległość jest w porządku. Żeby tylko nie zrobili za bardzo oddalonej kamery. Najlepsza by była regulacja.
Wczoraj przy walce z jednym bosem miałem doczynienie z dziwnym błędem, nie mogłem urzywać mikstur i umiejętności z pod klawiszy numerycznych. Po zgonie wszystko wróciło do normy.
Dla mnie ta kamera jest spoko jak zwykle czepianie się na siłę o jakoś pierdołę. Tak jak ktoś tu napisał wyżej kamera to i gra musiała by renderować więcej szczegółowy co powodowało pogorszenie płynność w gry.
Ale może być i też drugie dno z tą kamerą że chodzi o to żeby postacie ładnie wyglądały ze skórkami ze sklepu za kasę. I zachęcić innych że zobacz jaki mam ładny pancerz wykuty za prawdziwą kasę ze sklepu. A ty ciągle biegasz w badziewiu. Co ma zirytować osobę która biega w badziewiu i zachęcić ją do kupna tego pancerz. Poczekaj kochany Bizzardzie już biegnę kupić sobie ten pancerz za kasę.
W PoE kamera też jest blisko i jakoś nikt o to nie płacze, a gra nie była robiona z myślą o konsolach.
dlatego nigdy w poe nie chcialo mi sie grac. Blisko kamera i dziwna izometria.
Prawdę powiedziawszy mi tam kamera nie przeszkadza, być może dlatego że gram na ultrawide i mam dość duże pole widzenia.
Przeszkadza mi za to część zmian, która weszła w changelog'u do Server Slam. Gram sorceress i po tym co Blizzard zmienił odnośnie mechaniki Lucky Hit'ów generalnie powoduje, że jakakolwiek inwestycja skill pointów w te nody jest nieopłacalna. Pies pogrzebany jest w zapisie "up to" przy procentowych wartościach szansy na proc. Nadal do końca nie rozumiem co np. mają na myśli pisząc "up to %" bo w teorii może to być dowolna losowa wartość od 0 do 5 jak i od 1 do 5. Tak czy siak, opierać na tym strategii już nie można bo szanse są minimalne. Czytałem raporty testeró którzy przy 1000-1200 próbach mieli słownie 4 proce skilla. Trochę żal, bo część tych mechanik brzmi z opisu ciekawie. Ktoś to robił, napracował się a teraz żaden gracz z tego nie będzie korzystał.
Dla mnie kamera jest za blisko a w mieście to już w ogóle parodia.
Dzięki blizzard za darmową betę - wiem że nie kupię. Ograłem co miałem ograć, parę rzeczy za bardzo przypomina mi POE, parę rzeczy jest słabych.
Gra jest słaba w porównaniu z diablo dwa tam miałeś np nekromanta 20 szkieletuw a diablo trzy zaledwie siedem a teraz marne pięć co napewno nie można nazwać undead army team of undead może mag szkielty to słabe copy post z diablo trzy zamiast mieć wszystkie szkielty do dyspozycji zrobili to co zabija wow że wybierasz klasę i na N musisz wybrać co chcesz wycionc z klasy klasyczny wow z tym bym lepszy ten nowy system uśmierca wow i fakt że cała gra to non voice i re color old rasy ale diablo no cóż mag szkielty to z diablo trzy słabizna kapłan ezkilet żyje nano s kundel i niby leczy slave nekromanta to robi dajonv man do kości proste dali by że wszystkie szkielty i nie że jeden model powielają parę razy ale nie i teraz naj gorsze postać nekromanta garbi się nie widać czy to kobieta brzydkie fryzury brak biustu ktoś co nie zna gry i to parenawce osób co widziało jak buduje postać to że to koles nie ma piersi bioder nic i jeszcze ten garb i teraz naj gorszy model postaci tak ale zrobiony że gracze wymiotują nim grając mowa o druidzie czy girl druid fuj jak ktoś chce wiedzieć jak wyglondan podrzędny bohater co zapija się w karczmie i obrzera to diablo 4 druida to pokazuj nie dość z postać mega wstrętna otyła ni zdrowa nic nie podobna do diablo dwa to jeszcze ni posiada shapeshift skile no ma z moby ale to micro gry dla ubogich powini transfer druida z diablo dwa do cztery z skokami bo te co są w diablo 4 to żenada może powini tak też z necro zrobić i zwiększyć ilość szkieletuw bo te pięc to słabizna a naj gorsze to brak pets że gole Pick i coś co każdy nie nawiedził w diablo 3 ghost skiny na minionych hydra od socores druid wolfy necro szkielty ni widać je powini dać to jak w diablo dwa a i wywalić z każdej gry na Blizzard wow i diablo że da się od graczy jako gracz widzieć jakie Ireny kto na sobie ma i skile zamiast gracz buduje swój build to kopiuje to to leniwe i chamskie zero prywatności w wow to też mnie mega wkurza
No te lokacje takie trochę ciasne,miejmy nadzieję , że się to zmieni w pełnej wersji.Wczoraj trochę pograłem nekromantom i te jego pomagiery takie nijakie jakieś ale gierka ma szansę pociągnąć za sobą graczy.
no ja od poczatku mowilem ze tego jego przywolania to wtf XD
powinni to calkiem inaczej zrobic cos w stylu nekromanty z 2.
a tak to mamy cos dziwnego nijakiego i malo.