Znamy pełne wymagania sprzętowe Diablo 4; na „ultra” komputery zapłoną
Via Tenor
6-letni procesor i 3-letnia karta graficzna do 4k i ultra-rzeczywiście komputery mogą zapłonąć, jak ktoś przez ten cas nie wymienił pasty czy nie przeczyścił komputera.
Via Tenor
6-letni procesor i 3-letnia karta graficzna do 4k i ultra-rzeczywiście komputery mogą zapłonąć, jak ktoś przez ten cas nie wymienił pasty czy nie przeczyścił komputera.
i7 i 3080 do wyświetlenia 30 mobów niskiej jakości tekstur, paru tanich efektów sprzed 10 lat i rzutu 2d? No nieźle...
moje rx 7900 xtx tez nie :D
szczerze to nawet rx 6800 xt by sie nie spocil na to wychodzi z wymagan :D
a rx sa tanie.
Warto dodać że to są wymagania bez RT który ma być dodany po premierze
rt jak zawsze prawie nic nie zmienia a czasami w ogóle nic a zre 30-40 fpsów nie raz XD
Dziwne wymagania do 1080p 60 fps bo RX 5700 XT jest dużo mocniejszy od RTX 2060.
Wymagania oficjalne mogą nie pokrywać się z rzeczywistością.
Bo mogą być np zawyżone
Sądziłem że coś niezwykłego będzie.
Kingdom Come jak wychodził to miał bardziej wyśrubowane wymagania co do swoich czasów.
To powinieneś się cieszyć.
A co do ziemniaka to można mňwić o sprzętach co w żaden sposňb nie da się żadnych gier uruchomić i w nie grać np z ostatnich 6 lat.
A 1440 jest pomijane? Śmiem twierdzić, że więcej osób ma 1440 niż 4 k.
Możesz sobie wydedukować, skoro 3080 jest potrzebne do 4K, to do 1440p pewnie wystarczy 3060 Ti.
Tak też zrobiłem i do podobnego wniosku doszedłem, co nie zmienia faktu, że zostało to pominięte, a jest to obecnie druga najbardziej popularna rozdzielczość w grach zaraz za fhd.
Dobrze że to nie kolejny głupi artykuł jak to gry palą karty graficzne... Ludzie pisali ostatnio jak to Diablo 4 pali karty, każdy kto się trochę zna wie że jak karta nie wytrzymuję to znaczy że po prostu jest źle opracowana lub ma wade techniczną. Owszem, grałem w Diablo 4 i granie w to coś powodowało że trzeba było kompa restartować, problemem były wycieki pamięci w grze i próba alokacji za dużej ilości VRAM, co rozwalało sterownik, więc to nie był problem z temperaturami. Problem występował u mnie z teksturami ustawionymi na ultra, na średnich ustawieniach tekstur nie doświadczyłem żadnych problemów. Dobrze że robią kolejne beta testy, sprawdzę czy problem dalej występuje.
To chyba chodzi bardziej o krytyczne momenty jak walka z Ashava, gdzie 8 osób naraz rzuca różne spelle plus sam boss. Wtedy wymagania będą zdecydowanie większe niż jak robisz jakiś dungeon i ktoś przebiegnie obok. Sam grając na 3060 ti I 1440p w ultra ustawieniach, ie miałem żadnego problemu ze spadkiem płynności na Ashawie, rwaniem, czy czymś podobnym.
W 1440p pójdzie z palcem lewego oka. Pytanie tylko co z tego, skoro tak spieprzyli grę
Na i5-13500, 32GB ram Kingston Fury Renegade 3600mhz, ASUS TUF 4070Ti OC, M.2 TB Kingston Fury Renegade myślę, że dam radę pograć ;P
Najpierw niech uporają się z błędami które występowały w becie (wyciek pamięci i problemy z doczytywaniem w locie następnych regionów). Jakoś nawet o tym nie wspomnieli a już kilka tygodni minęło.
ma byc jeszcze jedna beta jak wiesz XD
dlatego ze nie sa pewnie czy naprawili pewnie. no coz gracze dobrzy testerzy.
Zawsze mnie rozbija, kiedy gra ma wymagania absolutnie nieprzystajace do tego co udalo jej sie osiagnac (zwlaszcza graficznie), bo tworcy sa zbyt leniwi zeby wykonac swoja robote a juz tym bardziej poprawnie.
Podejrzewam ze gdyby byl jakis sposob na to zeby zabezpieczyc kod przed kopiowaniem to bysmy gry sobie sami musieli kompilowac przed kazdym uruchomieniem...