Diablo 4 bez elementu, który był fundamentem w Diablo 1 i 2
W dwójce korzystałem z przezroczystej non stop. W trójce tak wkurzała, że załączałem tylko co jakiś czas, czy czegoś nie przegapiłem .
Co? Jaki brak automapy? Jakie obracanie mapy w Diablo 2? Jakie granie z otwartą mapą w Diablo 3? O czym w ogóle jest ten news? Koleś się pytał o "overlay map" (w domyśle fullscreen), a tego nie ma od części drugiej w serii. W jedynce i dwójce można było włączyć półprzezroczystą mapę, nawet lata temu tak grałem ale ostatecznie przesiadłem się na minimapę (w dwójce). W trójce pełnoekranowa mapa też jest półprzezroczysta ale nie da się sterować postacią kiedy jest włączona ale korzysta się głównie z minimapy. W czwórce w betach mapa co do funkcjonalności była identyczna jak w trójce tylko zabrakło półprzezroczystości.
News napisany jakby nie wiadomo co z gry wyrzucili, a w rzeczywistości wszystko jest na swoim miejscu jak w każdym współczesnym h''n''s.
Mnie bardziej zmartwiło że Barbarzyńca nie może używać tarcz. Mogli to jednak dodać. Obecnie to nie wiem chyba tylko Necro może używać tarcz. W becie ich praktycznie nie widziałem. A przecież to podstawowy atrybut każdej gry w klimatach magii i miecza.
Po co barbarzyńcy tarcza ewtualnie jakaś mała? Tarcza to jest zarezerwowana dla paladyna bardzej. Barbarzyńca to wpada wir przewarzających liczby wrogów i robi rozwałkę.
Barbarzyńca to bardziej dwa wielkie obydwuręczne miecze lub topory w obydwu rękach.
A Palladyn lub Krzyżowiec obydwuręczny miecz w jednej ręce a w drugiej tarcza ktorą może się bronić i atakować.
akurat włócznie też w ten slot wchodzą, więc nie, nie tylko broń sieczna
Dlatego dziwna sprawa bo żadnego Krzyżowca czy innego Palladyna w grze nie ma. Dlatego obawiam się że żadnych wielkich wypasionych tarcz w D4 póki co nie zobaczymy.
Prawdopodobnie postać, która zostanie dodana do gry to Valkiria, włócznia + tarcza.
wywalone kompletnie, zaslanianie grafiki calego ekranu przez mape to nie jest gamedesign, chociaz pewnie i tak dodadza pozniej w patchu dla tych płaczek ktore sie zatrzymaly w 1996 czy tam 8.
d4 nie ma tez takiej bzdurnej labiryntowej struktury aby overlay mapa byla potrzebna, i dobrze.
Jak tylko teren będzie dobrze widoczny do nawigowania to overlay mapa nie jest potrzeba. W path of exile biega się z włączoną bo uja widać gdzie się da iść na takich mapach jak dungeon czy cells.
Dobrze zrobiona minimapa w zupełności wystarczy, a w D4 jest ona zrobiona bardzo dobrze.
Mogę się mylić ale Diablo 4 nie ma losowo generowanego świata więc budowanie mapy półprzezroczystej jest niepotrzebne.
Biegałem po pierwszym akcie i się nie pogubiłem a zerkałem tylko orientacyjnie na mapkę, gdzie jestem.
Pozatym ktoś kto chwilę pobiega po świecie to szybko się odnajdzie, przynajmniej ja tak miałem
W dwójce korzystałem z przezroczystej non stop. W trójce tak wkurzała, że załączałem tylko co jakiś czas, czy czegoś nie przegapiłem .
W 2024 być może.
Mam dość, wysiadam.
Kto pozwolił temu chłopcu napisać tę wzmiankę? (bo artykułem tego nie można nazwać)
Dlaczego nikt nie sprawdził, czy ten chłopiec zna choć trochę serię i czy grał z 10 minut w którąkolwiek odsłonę?
U nas już nie ma dobrych mediów o tematyce gamingowej, bo albo wrzucają reklamy sprzętu wątpliwej jakości, albo dają ludziom z łapanki do przetłumaczenia jakieś wpisy z Twittera...
Chcę się cofną w czasie z 18-20 lat, gdzie wychodziły takie tytuły jak "Prince of Persia: Piaski czasu", "Beyond Good & Evil" albo KotOR
W dwójce mapa mogła być obracana przez gracza i być "minimalizowana"? Czyżby autor "newsa" nie miał zielonego pojęcia o czym pisze?
Wali mnie ta mapa, praktycznie nie korzystałem, bo zasłaniała za dużo. Mała mapa w rogu jest ok, choć mogliby dodać opcje oddalenia jej plus powiększenie jej kregu.
Nie dali wam tej mapy, bo teraz jazda konna jest i trzeba kapuchę trzepać na koniach w sklepie u blizzarda.
Mnie bardziej martwi to ze blizz nie pisze o kamerze, która jest za nisko.