Final Fantasy XVI na 25-minutowym pokazie rozgrywki ze State of Play [Aktualizacja]
BlackTone --> Dłuższych State of Play nie brakowało, choćby https://www.youtube.com/watch?v=lu8jivl_po4
Po pierwsze State of Play nigdy nie jest dłuższe niż te 30 minut i po drugie nie nie będzie Spidermana kiedy głównym bohaterem pokazu jest FF16 , Spiderman będzie pewnie miał swój czas na PS Showcase które według leakerów ma być przed 8 czerwca
Poza FF16 na nic więcej bym niestety nie liczył.
Ja ze swojej strony wciąż będę się domagała remaster Bloodborne na PS5 i PC.
No jak po FFXVI sprzedaje PS5 (tylko na to czeka, ale i tak bede plakal, bo zamiast 4k@120fps@max bede musial grac w dynamic res
BlackTone --> Dłuższych State of Play nie brakowało, choćby https://www.youtube.com/watch?v=lu8jivl_po4
Ale było też dużo takich co miało 20 minut https://www.youtube.com/watch?v=Y-BsSw0ELCQ więc uśredniając mają ok 30 minut
napisales ze nigdy nie jest dluzsze niz 30 min, jak zwykle zostales wyjasniony
a teraz biegnij zmienic pampersa
Ale to ty dzwonisz, niebieski.
Niby nieźle wygląda te nowe Final Fantasy, ale jakoś mnie nie porwało. Ogólnie gra mi dosyć mocno przypomina Tale of Arise, które według mnie było mocno średnią grą z dosyć oklepaną fabułą.
Jakoś mam wątpliwości, że ta gra będzie inna, bo już po powyższym gameplayu, widzę masę podobieństw do Tale of Arise i niestety boję się, że te nowe final fantasy może być dosyć monotonne.
Widać po filmikach tą monotonność i do tego pustkę wszędzie.
Duże miasta (huby) tam ciut więcej się dzieje, ale bez szału.
Zrobili z Finala kolejnego Devil May Cry...Nie wiem czemu ta gra nie ma turowego systemu walki, który zawsze byś świetny w tej serii. Jakoś w Dragon Quest dalej dobrze się trzyma.
Dziwne żeby tak nie było bo zatrudnili gościa który był mózgiem odpowiadającym za gameplay (system walki) w Devil May Cry
Zawsze masz stare ograniczone Finale z PSXa czy tam PS2.
Kiedyś w FPSach chodziło się lewo, prawo i strzełało a teraz można chodzić w dowolnym kierunku, strzelać, skakać, turlać się.
A ja się ta grą jaram , serio fajnie to wygląda i czekam na wersję demo która ma wyjść chyba w czerwcu przed premierą ?? Na ten ta gra jest w mojej pierwszej top 10 na ten rok.
Lubię serię FF, a cz. VII uwielbiam, ale niestety po XV nie mam zbyt dużych oczekiwań.
Niby fajny system walki, ale ten pusty i monotonny świat, średnia fabuła i podobne zadania poboczne, no i niestety mała interaktywność ze światem, to niestety bolączka współczesnych gier, nawalić super grafiki, milion podobnych misji i niby gry na 100 godzin+.
Nadal seria Wiedźmin to dla mnie wzór świetnie skonstruowanego świata, poczucia, że ma się wpływ na fabułę i otoczenie. CDPR ciśnijcie z nowym Wiedźminem, może dożyję :p
Szczerze to wygląda jakoś średnio, gorzej niż FF XV, wygląda trochę jak jakieś chińskie MMO.
Znowu mamy komentarze ingorantow specjalistow ktorych jakos ominely zmiany w systemie turowym, Final Fantasy 11,12 czy chociazby co Yoshi P i Soken zrobili z 14tka, ktory do premiery 16tki jest jednym z najlepszych a mozliwe, ze najlepszym finalem w ogole.
Nazywam tylko rzeczy po imieniu, w przeciwienstwie do osob ktore nie w komentarzach nie znaja sie ani na Final Fantasy ani pewnie na dobrych grach rowniez.
dobrze ze mamy ciebie, ty sie znasz na wszystkim najlepiej
prawdziwy konserer ze sloma w butach
No tak bo lepiej miec opinie ludzi ktorzy nawet nie potrafai podac argumentow czemu im cos nie pasuje.
Wam to sloma z butow wychodzi skoro nie jestescie w stanie pomyslec, ze ktos ma inna opinie niz wy i jeszcze ja potrafi obronic.
ale to ty dzwonisz i nazywasz ludzi ktorzy maja inna opinie niz ty ignorantami placku
z tego co ja widze to kazdy ta swoja opinie jakos uargumentowal, za to z twojej bije zwyklym chamstwem
Ohydny styl graficzny, osobiście gra może być nie wiadomo jak dobra to już przez taką samą oprawą graficzną bym tego nie tknął.
Co tam ci sie nie podoba? Ohydny bo tak mowisz czy zaraz napiszesz, ze to obrzydliwa japonszczyzna dla zboczencow?
dla mnie wyglada swietnie, od poczatku mnie kupili klimatem klasycznego europejskiego fantasy
nie jestem specjalista od serii, bo w sumie w zadna czesc poza rimejkiem siodemki nie gralem, ale ten mi sie bardzo podobal, moze jeszcze przed premiera szesnastki sie za niego wezme na powaznie i skoncze
jedyne zastrzezenia mam do niemal calkowitego braku fizyki, szczegolnie flory, ktora prawie w ogole nie reaguje na to co sie dzieje, a dzieje sie sporo
zapowiada sie fajnie, czekam
Fajnie się oglądało do momentu aż pokazali walkę...
Pomijam już, że nie jest turowa, to przeżyję, a nawet mi pasuje... ale ta feeria kolorów, wybuchy, pioruny, ogień, skoki, piruety i potężne uderzenia plus ogólny chaos... tylko po to by wyskoczył napis -10hp (z 10000hp).
Serio tak jak pisał już
Pewnie nie zagram przez tę walkę w real time i z uwagi na fakt, że w żadną poprzednia część nie grałem (wiem, każda to inny świat i fabuła), ale styl jest kapitalny, wyraźnie czuć japońszczyznę, to, co trzeba, jest cute i kawaiii, a jednocześnie jest to mocno europejskie, mroczne, poważne. Idealny miks.
Nowy Final i Zelda to jest moj MUST PLAY tego roku.
Wygląda zachęcająco. Kusi w dniu premiery. Ciekawe w jakim stanie technicznym to wydadzą. No i początek lata. Szkoda życia. Na jesień jak będzie ok to się przyda.
Ciągle się próbuję przekonać aby przejść FF15, 2x próbowałem, zawsze znudziła się w połowie.
Z tego co widzę będą kontynuować nudną dosyć passę, ale jest szansa, że postawią stopę w dobrą stronę (dla mnie).
Mam złe skojarzenia z Devil May Cry, który totalnie nie jest w moim guście, przynajmniej jak oglądam gameplaye. Nie wiem co Ci Japończycy mają z tymi demonicznymi przemianami. Zawsze są takim "bezguściem" i udziwnieniami zbytnimi.
Inne skojarzenie to słabo przyjęte Forspoken. Podobnie jak tutaj widzę, wszystko jest "Overpowered" i pozbawione "zdrowej logiki" umiejętności. Rozumiem walkę w powietrzu - ale przydałoby się przynajmniej rozwinąć sprawę lewitacji i stabilizacji/przyczepienia do powietrza przez jakieś "Ki".
W wielu tytułach Japońskich chcą wyjść "bajerancko", a wychodzi na to, że nie czerpią z "powolnej tradycji" Anime. Nawet udziwnione Naruto miało umiar. Nie kojarzę pomysłów na RPG gdzie od razu "Supermen" bez treningu - umiarkowanego daje frajdę. Wyjątkiem jest komedia anime One Punch Man.