Gothic 2: Kroniki Myrtany jednak z nową zawartością; twórcy wyjaśnili żart
Mają rozmach Panowie, trzeba im to przyznać.
A ciekawe co tam u ekipy Dziejów Khorinis, może do 2030 uda im się wydać ich mod.
O to co w Dziejach Khorinis najlepiej u źródeł byłoby zapytać. Gdzieś tu miałem zwój od Myxira, o jest;
IGHORIAT THORUL! Przyzywam cie,
Rok 2077:
Witajcie patroni i fani, z tej strony Arkadiusz "Arkadikus" Woźniak!
Prezentujemy wam dzisiaj raport stanu prac nad modyfikacją Dzieje Khorinis do gry Gothic 2: Noc Kruka. Niestety, nie udało nam się sfinalizować prac na dubbingiem, z powodu niepowodzenia i przełożenia na przyszły rok projektu "ŁAZARZ", który miał wskrzesić aktorów głosowych z oryginalnej sagi Gothic 2: Noc Kruka, przez co jesteśmy zmuszeni przełożyć również premierę naszej modyfikacji.
Na szczęście w oczekiwaniu na finalizację projektu "ŁAZARZ" wcale nie próżnowaliśmy, zatem prezentujemy wam dzisiaj zmiany w mapie, jakie nasi graficy 3d nanieśli w oczekiwaniu na nagrania dubbingu.
1) W miejscu przed główną bramą miasta zostało usunięte drzewo.
Background zmian: Drzewo posługiwało testerom na dostanie się do miasta drogą nie wymagającą robienia zadania z wątku głównego, musiało zostać usunięte. Było to drzewo pochodzące jeszcze z wczesnej wersji modyfikacji z okolic 2017 roku. Niestety testerzy dopuszczeni do zamkniętych testów w 2076 roku zdołali wejść po teksturach drzewa i przeskoczyć z niego na mury zamku, całkowicie omijając wątek z głównej linii fabularnej, przez co z zespołem po długich namysłach postanowiliśmy wdrożyć decyzję o jego usunięciu. Pozostał po nim w tym miejscu jedynie mały ucięty pniak z korzeniami.
No i to tyle z dzisiejszego raportu prac nad modyfikacją Dzieje Khorinis. Tyle od nas na teraz. Obecnie poprawiamy i dodajemy krzaczki w zmienionych miejscach oraz kontynuujemy pozostałe postawione przez nas zadania. Działamy dalej. Dziękujemy za Wasze dobre słowa i pozdrawiamy całą ekipą. Zapraszamy również na nasz patronite gdzie możecie wesprzeć projekt symboliczną cyber-złotówką.
Pozdrawiamy,
Team Dziejów Khorinis.
Ostatnie konkretne info jest sprzed ponad dwóch lat a pomniejsze informacje mamy z końcówki 2021. Nawet strona wsparcia została wyłączona i przekierowuje na YT. Tak więc coś czuję, ż projekt umarł.
Widzę jednak, ze ostatnio ktoś pociągnął twórców za język. Ciekaw jestem na ile prace się naprawdę posuwają a na ile projekt wpadł w jakieś limbo.
Wszystko dobrze tylko ta zmiana wyglądu na pasuje bo wtedy nasz główny bohater to już nie bohater, a jakiś np. przypadkowy NPC tak się przynajmniej wydaje patrząc na ten zwiastun.
Nie spodziewałem się ,że to wszystko to będzie prawda. Przyjmowałem,że może nowe potwory i miejscówki są prawdziwe ale nowe mini-gry i możliwość zmiany wyglądu to już musi być żart. Jednak zmiana wyglądu(przynajmniej jeśli chodzi o samą twarz a nie zbroje) trochę psuje zakończenie moda ( tu bez spoilerów). Oczywiście mega szacun,że tyle zmian będzie i jestem jak najbardziej zadowolony. Zresztą pisałem o tym w poście na 1 kwietnia,że może specjalnie ten trailer został tak wypuszczony.Więc jeszcze raz - robią dobrą robotę i czekam z niecierpliwością. Pozdrawiam
Chętnie przytuliłbym moda "uczyń grę mniej toporną". Nawet te kroniki są niegrywalne przez sterowanie.
Ciekaw jestem szczegółów trybu hardcore, czy to będą zmiany bardziej mechaniczne utrudniające rozgrywkę u podstaw (blokujące choćby najpopularniejsze exploity i taktyki opierające się na ograniczeniach AI) czy zmiany zmiany jak w wielu modach do G2 polegające tylko na dopakowaniu statystyk przeciwników sprawiające, że trzeba właśnie jeszcze bardziej na exploitach się opierać.
Akurat tydzień temu zacząłem sobie od nowa grać w kroniki. No cóż. Będzie trzeba ograć jeszcze raz z dodatkiem.
Czyli dobrze pisałem pod poprzednim newsem. Trochę głupio by było gdyby te wszystkie rzeczy, które musieli zaimplementować w grze tworzyli specjalnie jedynie na potrzeby trailera na Prima Aprilis.
Świetnie. Widać na filmiku, że podziałali coś z magią. W zasadzie jedyny słabszy element gry to zupełnie niewykorzystany potencjał magii i niekanoniczne podejście do nauki kręgów. Zabawne, że czekam na ten update bardziej niż na wydanie większości tytułów AAA.
Zabawne, że czekam na ten update bardziej niż na wydanie większości tytułów AAA.
Bo tak na człowieka działają projekty tworzone przez pasjonatów z sercem, a nie w Excelu przez krawaciarzy.