Remake The Last of Us na PC otrzymał drugi patch [Aktualizacja]
U mnie ten patch niczego nie naprawił XD Po wczytaniu save'a pograłem 2 sek i wywaliło do pulpitu......
U mnie ten patch niczego nie naprawił XD Po wczytaniu save'a pograłem 2 sek i wywaliło do pulpitu......
Biedni pctowi gracze wiecznie poszkodowani a wystarczyło przeczytać wymagania sprzętowe przed zakupem gry.
Admin GOLa pisząc z troll konta znów zapomniał psychotropów.
Mam 4090 i i9 13 gen. Za mało by gra działała dobrze?
Zeby gra dzialala dobrze musisz miec ps5 ale niestety nie dopisali tego drobnym druczkiem.
alex sie odkleil? stare, znalem
tak sie podniecal bidulka o tym jak to co to nie bedzie jak tlou w koncu wyjdzie na piecki, a jak wylalo szambo to z bolu sie osral po same pachy, klasyk
Alex kiedy Elden Ring cierpi na lekki stuttering (naprawiony kilkoma tweakami) w otwartych lokacjach, ale oprócz tego działa na Ultra w 60 FPS na karcie sprzed trzech generacji: UKRZYŻOWAĆ TWÓRCÓW! ODEBRAĆ GOTY! ODDAĆ STATUETKI GOD OF WAROWI! NATYCHMIAST!
Alex kiedy przeciętna gra, za którą sprzedałby matkę dostaje najgorszy port od czasu Arkham Knight z 2015 roku: No i co? Trzeba była przeczytać wymagania. RTX 4090 nie daje rady? No przecież wystarczy wykraść przedpremierowo RTX 5090 z laboratoriów Nvidii, co za problem?
Tylko że na 4090 działa bez żadnych problemów nie mówiąc ze nie tylko. Wystarczy mieć 32gb ramu i poczekać na kompilacje shaderow. A jak ktos ma 4090 i intel gen 13 i mu nie działa to nieck kupi ps5 a komputer wyrzuci przez okno ;)
jezu człowieku być tak głupim i jeszcze się tym chwalić to już wstyd, weź zachowaj to dla siebie xD
4090 by grać w 60 fps ? Poważnie? Co tam takiego wybitnego oprócz efektów wody?
mirko81 - gra ma masę ustawień w tym wspiera SS więc każdy ustawi tak jak mu pasuje a że ma duże zapotrzebowanie na ram i v.ram było w opisane w zaleceniach min. dlatego wrzucili w 4K posiadanie 4080. Gra działa spokojnie na kartach pokroju 2060 ale trzeba mierzyć siły na zamiary. Osobną kwestią jest to że większość pcmaster race zanim skończyła się kompilacja shaderów już siup do grania bo rycerze nie będą czekać 10 minut.
\/ - przestań pompować a weź się za trening tego co nosisz na szyi zobaczysz że i jakaś dziewczyna cię wtedy doceni a tak tyle godzin na siłowni i wzdychanie do pikseli ;)
2060 spokojnie ?
Na średnich z dlss...
https://m.youtube.com/watch?v=9Heg1zEiOyw&pp=ygUYcnR4IDIwNjAgdGhlIGxhc3Qgb2YgdXMg
Kidzie skończ prowokować ludzi tymi durnymi postami. Ile tak na serio masz lat? 19? ;)
No u kuzyna z RTX 4090 nie da się grać. Wywala i zawiesza w menu. Oprócz tego wyłącza mu oprogramowanie ICUR od Corsair do chłodzenia procesora cieczą, a także wszystkie podświetlenia wentylatorów oraz od klawiatury.
Takiej klapy to nie było nawet w przypadku Gotham Knights czy Cyberpunk 2077. Gdzie kontrola jakości? Jak można wypuścić takiego bubla? Wstyd dla $ONY!
mirko81 - sam wrzuciłeś film że się da
raziel88ck - wywalanie dla procesów stałych to norma jak sprzęt nie daje rady po stronie CPU / niech na spokojnie przeinstaluje grę, pobierze nowe sterowniki, uruchomi grę i poczeka do końca kompilacji shaderów i gra. To że u jednych działa u innych nie to jest problem jak zawsze indywidualny.
Uwielbiam patrzeć jak Alexa zlomuja nawet goście pokroju V a jedyne co on potrafi odpowiedzieć to masz słabego peceta, kup ps5 albo urządza mierne wycieczki osobiste. Do tego boli go dupa, że jego arcydzieło przegrywa z rzekomym żerowaniem na nostalgii jakim jest remake RE4.
Jak to mówią: stary, a głupi xddd
nie działa to nieck kupi ps5 a komputer wyrzuci przez okno
przez okno, to ty mózg wyrzuciłeś, a za nim godność
wywalanie dla procesów stałych to norma jak sprzęt nie daje rady po stronie CPU / niech na spokojnie przeinstaluje grę, pobierze nowe sterowniki, uruchomi grę i poczeka do końca kompilacji shaderów i gra. To że u jednych działa u innych nie to jest problem jak zawsze indywidualny.
potem niech spróbuje jeszcze wyłączyć i włączyć kompa
Nie wiem czemu ale mam nieodparte wrażenie, że Alex robi tutaj z wami co chce a wy łykacie wszystko jak młode pelikany...
Przy premierach skopanych gier,jesli chodzi o sprawy techniczne, my z komputerami z czasow Mojzesza, czekamy na obelgi i zapewnianie,ze na PC z cutting-edge komponentami wszystko dziala elegancko :)
Gra na LOW wygląda gorzej niż Remaster z PS4 i wersja z PS3, ale wymagania ma znacznie wyższe.
https://www.youtube.com/watch?v=1QGgzG9uTow
Wersja low wygląda jak jakiś community fix na performance, dzięki któremu gra odpali się na zintegrowanej karcie ;) W kilku przypadkach efekty są tak kastrowane, że właściwie psują całą atmosferę jak np. ta scenka z refleksami wody na ultra i "widze ciemność" na low.
Skoro ładowanie shaderów trwa wieczność, to zastanawiam się, jak zrobiono ten port?
Może deweloperzy wzięli kod źródłowy RPCS3, zmienili nazwę exeka, dodali autorski launcher, a w kodzie z PS3 dali wielgachne teksturki i zmienili interfejs? Bo w emulatorze też shadery myszą się kompilować. Tam jednak wystarczy przemęczyć się i przejść całą grę jeden raz, bo za drugim emulator wczytuje już gotowe shadery z dysku.
W związku z powyższym nasuwa się pytanie: czy zapłacono twórcom RPCS3 za wykorzystanie w celach zarobkowych ich pracy, którą oni publikują jako freeware?
Port robili ci sami eksperci co robili Batmana AK i kilka innych perełek. To wyjaśnia wszystko ;).
Rtx 3090- u mnie pomogło wyłączenie DLSS oczywiście klatki spadły do 58-80 ale nie wywala.
Idealnie - miałem ochotę w końcu nadrobić tę pozycję ale za kilka miesięcy maks (może za rok dwa).
Beznadziejna premiera poskutkuje szybkimi przecenami a ja sobie spokojnie ogram za jakiś czas jak będzie wszystko naprawione i dostępne za kilkadziesiąt złotych.
Najlepsze jest to ze wersja piracka już jest tak połatana przez społeczność ze chodzi lepiej niż legalna wersja :D
Nie przypominam sobie takich problemów z poprzednimi grami od Sony na PC także to ich pierwsza wpadka jak do tej pory. Z GOW, SpiderManem czy Days Gone nawet z Returnalem nie było takich problemów jak z TLOU. Z Uncharted 4 były jakieś akcje że w jednej lokacji klatki spadały ale szybko się uporali
Pierwszy patch co za patologia. Czy oni nie mogli wydać tego patcha przed premierą.
Jak Naughty Dog chce tak wchodzić w rynek gier PC to może lepiej niech w ogóle nie wchodzi... albo chociaż zastanowi się jakiego bubla wydali.
Smutne że firmy na nowo wymyślają koło.
Czemu nie można korzystać z gotowych silników gier. Jak np Uncharted, Days Gone, Spiderman, God of War itp
Znów mase krzyku, miesiące lepienia gry. Nie wystarczy licencja i lekka modyfikacja pod dany tytul? Nie ma tu żadnej graficznej przepaści. Człowiek chcialby kupić w promocji chociaż.
Najwyżej kupi sie kiedys za grosze na nowym sprzecie
Gra dziala u mnie swietnie. Komp sredniej jakosci. Pisze to po raz kolejny, bo nie wiem czegy Wy sie ludzie spodziewacie? Zadnych crashy nie doswiadczylem, wszystko jest ok. W tematach technicznych jestem totalnym noobem, takze wszystkie dywagacje, ktore tutaj czasami czytam, a ktore nie zajmuja sie tym, czy dana gra jest fajna czy nie, pomijam. Sama gra jest po prostu KAPITALNA. Oczywiscie, jak dla mnie. Nie pamietam kiedy tak dobrze sie przy jakiejs grze bawilem. Moge tylko zalowac, ze gram w to w AD 2023, a moglem duzo wczesniej.
Piotr.
"studio nadal aktywnie będzie śledzić opinie betatesterolemingow, które posłużą do wyszukiwania przyczyn błędów i implementacji kolejnych aktualizacji" fixed
Don''t be naive! Na kims musza testowac...
U mnie gra nie crashuje ale wg mnie poziom graficzny tego portu jest w ogóle niewspółmierny do tego jakie ma wymagania sprzętowe. Przepraszam bardzo ale tekstury na średniej jakości wyglądają jak rozmazana kupa a zapychają 8GB VRam prawie pod korek. 16GB Ramu też zapchane pod korek. Tekstury w wysokiej jakości wyglądają trochę lepiej ale na pewno nie wyglądają na tekstury wymagające 10GB VRam. Trochę tu kogoś poniosło i to ostro XD
W innym watku pisalem, ze jaram sie na premiere, bo nigdy w TLoU nie gralem, ale widze, ze tylko komputery sie jaraja. Chcialem zagrac. Teraz chce tylko cierpliwie poczekac, az bedzie grywalne...
A pamiętacie jak kiedyś, gdy na PC okazywał się port jakiegoś konsolowego hitu, to pecetowcy zawsze śmieszkowali dziękując konsolowcom za "beta testy"? xD
A pamiętacie jak kiedyś te porty wychodziły w normalnym stanie, a nie w stanie wczesnej bety? Fajne czasy.
Kiedyś to było, teraz to nic nie ma.
No to chyba naprawili, wyszedł właśnie jakiś mały patch. Gra uruchom iła sie błyskawicznie, na ultra działa jak na ta chwile idealnie. Sterowanie myszką nadal nie jest poprawione, nadal występują mikro przycięcia. Na plus, ze nie musiałem czekać nawet kilku minut na załadowanie gry. Po kilkunastu minutach grania, wywaliło do pulpitu z błędem. ;) Jednak muszę czekać na kolejną poprawkę ;) Jeszcze pobawię się suwakami, może coś pomoże.
Nie opowiadaj nam bajek, ten nowy patch nic nie naprawił, a napewno nie w kwestii poprawy wydajności XD. To tylko patch placebo, co by trochę graczy udobruchać, że niby coś robią!
A co z padem od Xboxa dalej są problemy z ruchem ?
Nie z padem nie ma, to dotyczy myszki, często z gry z konsoli maja ten problem :)
mario777
Jak nie ma jak jest u mnie kolega ma ten problem i dlatego się pytam czy naprawili
https://steamcommunity.com/app/1888930/discussions/0/3818529563396290816/?ctp=2
U mnie gra na padzie działa płynniej, ale sprawdzę jak jest teraz. Nie jest idealnie, ale jest dużo lepiej.
U mnie dużo się nie zmieniło, jeśli w ogóle coś. Ogólnie to i tak nie mam z grą większych problemów.