NFS Unbound kaszle i dymi, Gran Turismo z Forzą szykują bomby - Motoprzegląd Drauga
Do BeamNG trafi odświeżony graficznie (choć zmian toru nie wykluczam) tor Automation Test Track, będący efektem kolaboracji Beama z Automation. To również jedna z ostatnich map bez PBR (o ile dobrze pamiętam został tylko The Cliff)
Niestety w tym tygodniu nie otrzymaliśmy żadnych zajawek, choć to może oznaczać aktualizację we wtorek
Do Rallysimfans czyli największego moda do jednej z najsławniejszych rajdówek w historii Richard Burns rally o której wstyd nie wspomnieć jak zwykle dodano nową zawartość m. in. dostaliśmy 8 nowych tras.
Link: https://www.rallysimfans.hu/rbr/index.php
New Stages:
- Odry (Miro Kurek, Martin Bujacek)
- Odry II (Miro Kurek, Martin Bujacek)
- Odry snow (Miro Kurek, Martin Bujacek)
- Odry snow II (Miro Kurek, Martin Bujacek)
- Odry snow Night (Miro Kurek, Martin Bujacek)
- Odry snow Night II (Miro Kurek, Martin Bujacek)
- New BTB Stages:
- Ahvenus I ((c) Justup and BTBfin)
- Ahvenus II ((c) Justup and BTBfin)
Polecam się zainteresować bo jak wiadomo Richard jest obecnie najlepiej wspieraną rajdówką przy której dirty się chowają.
Może do premiery AC2 wróci mi chęć do ścigania, która wypaliła się po przygodzie z LFM. A w międzyczasie ma się nowy Motorsport pojawić.
Criterion Games zamiast marnować czas na Unbound, to lepiej zajęło się kolejnym NFS, a w szczególności nowym modelem jazdy, który byłby grywalny.
Co do Assetto Corsy Competizione warto ją kupić nie posiadając kierownicy? Chętnie bym ją ograł na xsx bo forza motosport już mi się nudzi tylko słyszałem że jest dosyć realistyczna i na pada nie bardzo się nadaje.
Assetto Corsa Competizione to zupełnie inna półka niż Forza Motorsport. FM przy ACC to jak gra dla amatorów więc do ACC bez kierownicy nie warto podchodzic
ACC było tworzone tylko pod kierownice i nie ma żadnych ułatwień dla pada, który za mało precyzyjny dla takiej gry. Ponoć są osoby co grają, ale to są jakieś pojedyncze jednostki, i trzeba być jakimś alienem, by jako taka płynnie jechać.
Z ciekawości kiedyś spróbowałem zagrać w ACC na klawiaturze. Chylę czoła jak komuś udało się wymasterować ten rodzaj sterowania. Domyślam się, że na padzie będzie równie trudno.
Mam ACC od samego początku na PC i o ile kiedyś były problemy ze sterowaniem padem to obecnie gra się na nim bardzo przyjemnie
The Crew 2 jest pomyłką. Symulacja (raczej samochodówka arkadowa) w której na PC jest blokada na 60 FPS to jakaś kpina. Są informacje że The Crew Motorfest również ma podobne ograniczenia bo jest na przestarzałym silniku gry.
A mnie "NFS Unbound" najbardziej się podoba niż pozostałe NFS-y tyle :P ,no i ok działa na średnich kompach.
Na słabe kompy/kalkulatory zarombisty jest "ART OF RALLY".
Forze są git ale tylko na super-duper-nasa-kompy w przeciwnym razie to pieniądz w błocie.
Ale jeśli ktoś chce prawdziwych serio wyzwań czy innych szalonych speedrunów i zmagań z masą graczy to tylko "Trackmania", reszta be.
Na tej karcie ogrywałem jeszcze FH3, które było zoptymalizowane gorzej od FH5, także nie wiem skąd teza, że Forza jest tylko pod mocne kompy. W końcu te gry muszą też śmigać na XOne, taki Unbound to gra tylko pod konsole obecnej generacji
@Mr. JaQb Cóż ty tak uważasz, "Forze" kupiłem i odpaliłem jak tylko pojawiła się pierwsza wersja PCtowa. Może wtedy miała problemy podobnie jak cyberpunk czy inne tytuły AAA na starcie, ale u mnie pierwsze wrażenie było co najwyżej średnie. A że nie mam mocnej karty graficznej ani ram, a komputerowe bebechy też nie nowe, więc nie liczę na fajerwerki graficzne jak jakiś bachor. Zaś otwarte światy masz wszędzie, tylko podane w różnej formie i podlane różnym sosem to też mnie gra jakoś nie szokuje. A jako że oczekuje stałej liczby FPS (55-60 jest ok) i braku zrywów to większości tego czym wszyscy się tak podniecają i tak często w grach nie widuje (..i dodaj do tego przestarzałe komponenty, które nawet z nowymi sterownikami nie renderują dużej ilości nowych rzeczy, a dostajesz co ja widzę.).
Nie zamierzam być obrońcom gry a tym bardziej chciwego EA, ale mojego własnego zdania. A zdanie mam takie że "NFS Unbound" to dla mnie miodek tak samo jak "ART OF RALLY", i mógłbym przytoczyć któreś z tych "JETT: THE FAR SHORE", "MIDNIGHT FIGHT EXPRESS", "Borderlands: The Pre-Sequel", "DARKSIDERS: GENESIS", "Torchlight II", "Battle Chasers: Nightwar", "THE SERPENT ROGUE"... ale to inne gatunki są, a ja po prostu lubię komiksową stylistykę.
Jak ktoś lubi klimaty typu Mario Kart, polecam wypróbować KartRider: Drift. Jest F2P.
Główny news jaki chciałbym dostać, że BeamNG albo Assetto Corsa dostają kompletne, ciekawe tryby jak NFS Unbound, czy z Forza Horizon, albo ETS2.
W amatorskie symulacje nie chce mi się grać jak sobie przypomnę o fizyce, np. 400km/h po lasach i polach w Forza Horizon 5 w aucie z 2cm prześwitu, albo niemal totalnym braku fizyki jak NFS Unbound.
Przesadnie realistyczne symulatory nudzą formą kampanii, brakiem celów, albo innymi nierealistycznymi np. płaskimi krawężnikami.
Może znalazłem nadzieję w modach do Assetto Corsy. Jest jakaś szansa na coś ciekawszego niż jaranie się fizyką i samym modowaniem? Działa to w np. Vortex''ie albo podobnym tworze?
Jak tak dalej pójdzie, NFS Unbound może mieć problem z przeżyciem swojej poprzedniczki (mimo że ta była rozwijana przez zaledwie siedem miesięcy). Lecz nie skreślajmy jeszcze gry, a nuż Criterion Games zaskoczy nas pozytywnie w kolejnych aktualizacjach i przekuje kiepski początek w sukces. Wszak z roku na rok mamy takich przypadków w branży coraz więcej.
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/nfs-unbound-kaszle-i-dymi-gran-turismo-z-forza-szykuja-bomby-moto/z024802 słabe raczej niczym nowym nie zaskocza gra jets d dupy ja skreślam te gre i pozostałe gry poprzednie wole nfs hp 2020 i czekam na kolejne czesci nfs moze zobaczymy