Hogwarts Legacy znowu opóźnione na PS4 i XOne
Mogliby już dać spokój tym starym konsolom, ale rozumiem że liczba klientów jest tak duża że jest to kuszące. Niestety gra może nie być grywalna. Zamiast skupić się już na sequelu, to teraz zespół będzie miesiącami próbował reanimować te trupy.
Ja jestem nadal ciekaw jakim cudem to ma wyjść na Switcha skoro już z wersją na PS4 i Xbox One mają problemy. I to jeszcze ma nie być chmura!
Mogliby już dać spokój tym starym konsolom, ale rozumiem że liczba klientów jest tak duża że jest to kuszące. Niestety gra może nie być grywalna. Zamiast skupić się już na sequelu, to teraz zespół będzie miesiącami próbował reanimować te trupy.
Ta gra nie ma nic next genowego więc dlaczego mieliby sobie odpuścić?
RDR2 zjada Hogwarts Legacy na każdej płaszczyźnie, imponuje technologicznie i zawstydza współczesne gry 5 lat po premierze.
Krothul różnica jest taka że RDR2 powstało przez firmę, która wie jak robić gry. Hogwarts Legacy powstało przez firmę która co najwyżej wie jak robić pieniądze na grach mobilnych.
Ogólnie gra mnie nieco rozczarowała pod względem graficznym, artystycznie jest piękna, ale technologicznie mogłoby być lepiej. A najbardziej irytują mnie wyblakłe kolory, gra jest nadzwyczaj "szara" jak na tak baśniowe uniwersum.
Rozczarowała to przede wszystkim pod względem fabularnym. Miał być hit roku będzie gniot roku. Sam świat, gameplay to za mało.
Też sądzę że RDR2 z ps4 wciąga nosem Hogwarts Legacy na ps5 jednak myślę że pomimo tego że rdr jest wielki to jest bardziej jakby to ująć „statyczny”. Chodzi mi o to że w Hogwarts Legacy zdarzają się momenty gdzie konsola generuje dwa obrazy na raz, np przy portalach co może być ciężkie dla starej generacji. Pamiętam podobne rzeczy z Dishonored 2 z misji w której skakało się w czasie i ps4 ledwo co zipiało
Słuchajcie, gra kompletnie nie wyrabia na PC na moim sprzęcie, a mam rtx 2070 super xDD
To jak ma działać zoptymalizowana na ps4?? wolne żarty.
Najgorzej zoptymalizowana produkcja w jaką przyszło mi zagrać kiedykolwiek na czymkolwiek. zdarzały się 3 fps. Inne gry z ostatnich 3 lat w ultra detalach 60 fps stabline.
lmao, a mojemu młodszemu kuzynowi śmiga na 1060, co prawda na niskich, ale śmiga XD.
Może ustaw sobie niżej, chyba że już masz, to faktycznie kicha.
u mnie 1060 daje rade na mixie średno wysokich w FSR ale za to ram i procek nie daje rady :(
Na PS5 działa w zasadzie idealnie, czasem lekkie dropy poniżej 40 klatek, ale też często zwyżki powyżej 50 w instacjach chociażby. Widać wyraźnie, że się mega skupili na optymalizacji, widocznie Sony im konkretnie posmarowało, w końcu gra flagowa, chociaż third party. Na PC jest kaszanka zupełna, ale po zmodowaniu ostrym żona jakoś gra. DF w materiale podawało, że na Xbox też jest kiszka względem PS5. Na last genie będzie powtórka z CP i 20 klatek w Hogsmeade. ;)
Ja mam średni PC sprzed lat, i działa. Brat któy ma lepszy sprzęt i mu zacinało, powiedział, że to przez sterowniki, jak je zmienił to wszystko w grze nagle płynnie zaczęło chodzić
Na PS5 działa w zasadzie idealnie
Nie, nie działa gdyż tryb z najlepszą grafiką jest praktycznie niegrywalny.
Najlepiej chodzi wersja na PC.
Mi na Ryzenie 1600x i RX 580 działa na wysokich w zamku stabilne 60, na dworze, zwłaszcza zimą niestety zauważalnie gorzej, ale no. Gra się komfortowo. Takie konsola experience łamane na porządne działanie. Oczywiście w 1080p.
Ta gra chrupie na PS5 i XSX.
Oni nie są w stanie ogarnąć tej gry, są ewidentne wycieki pamięci, im dłużej się gry tym częściej ścinki się zdarzają.
Pisałem przed premierą, że ta gra nigdy nie wyjdzie na stare konsole.
Nie powinni w ogóle się na to pchać. Grubo w trakcie 3 roku ''nowej generacji'', a oni z elektrozłomem dalej się bawią.
W analogicznym czasie ponad 2 lata po premierze nowych konsol (2016/2017) nikt nawet nie myślał aby wydawać gry na PS3/X360.
Gimnastykują się tam pewnie niemiłosiernie aby to w ogóle jakoś chodziło. Szykuje się symulator loadingów. Nawet na Series X potrafi się przyciąć podczas otwierania drzwi to na past genach co drzwi to loading.
Jesień 2016 to były już 3 lata po premierze PS4 i Xbox One. Teraz to już ostatnia fala gier na starą generację, w przyszłym roku praktycznie nic z AAA już tam nie wyjdzie.
W dodatku ta gra pierwotnie miała wyjść w 2021 roku i powstawała z myślą o starej generacji od co najmniej 2018 roku.
A na gameboy color wyjdzie ?
Gra działa dziwnie. Po dotarciu do hogwartu rzucilem revelio i fps 10 od razu. Po 10 sek około unormowało się i kolejne rzucane revelio było już normalne. Gra działała płynnie. Do tego etapu miałem już 2-3 razy taka akcję. Ewidentnie coś mają skopane w optymalizacji i zarządzaniu zasobami mocy PC. Ramu mam 32 gb, więc to nie to. Być może jest problem z zbyt dużym zużyciem vramu karty. Ktoś wspominał o nawet 10 gb przy 2k. To zdziebko przesada, bo Gra zużywa połowę mocy 3060 ti, a ramu wręcz brakuje.
U mnie na i5 13600K, 32 GB RAM i RTX 4070 Ti działa zupełnie płynnie (stałe 60 FPS), może gdzieniegdzie są minimalne przycięcia ale bardzo rzadko. 4K Ultra z DLSS Quality, ale bez RT bo ten raz że słabo wygląda, a dwa że po włączeniu zaczynają się dropy zapewne przez zbyt mało VRAM.
PS4 ma 10 lat i od tamtego czasu minęły lata świetlne w rozwoju technologii. PS5 jest już na rynku 2 lata i choć były problemy z dostępnością to do teraz kto chciał, ten tak naprawdę kupił. Nie kumam ludzi którzy siedzą dalej na PS4 i utyskują że nowe gry mają opóźnienia, ja raczej bym się cieszył że na te zabytki jeszcze ktoś próbuje coś wydawać. Rozumiem jak ktoś sobie ciupie na starej konsoli i nie ma oczekiwań, bo mieć nie powinien a nie, że laboga bo nie wychodzą mi nowe gry na pleya który premierę miał w 2013, żałosne. Co najlepsze, potem taki przyjdzie i będzie udowadniał wyższość konsol nad pecetami :)