Morrowind zyskuje nowe życie z dialogami czytanymi przez AI
Ale to jest zajebiste. Jeśli ktoś by się pokusił o wszystkie możliwe dialogi to chyba zaczął bym grać w Morrowinda...jakiś 30x raz od nowa
jestem prawie pewien, że już ktoś pracuje nad tym, jest sporo zapaleńców, którzy chcą się zapisać w historii gier chociaż by jako "ten, który zdubingował morrowinda" :D
Serio ale ten Lektor jest SZTOS, jakby nie napisali w temacie że to AI to bym się nie zczaił. WOW to Ai zaczyna naprawdę robić wrażenie :O
Problem w tym, że twórcy tej głosowej AI już napisali, że w planach jest wprowadzenie zastrzeżenia, że chcąc generować dialogi z danego głosu trzeba będzie dostarczyć próbkę głosu z danym tekstem, żeby potwierdzić że mamy prawa do tego głosu.
Czyli skończy się generowanie dialogów głosami postaci z gier, a jedyne komu to AI się przysłuży to korpo, które będą mogły zatrudnić aktora głosowego tylko po to, żeby im nagrał próbkę głosu trwającą kilka minut, a resztę dialogów do swojej gry sobie wygenerują w AI.
W sumie po co nawet aktorzy głosowi, skoro AI nie potrzebuje, żebyś miał talent, tylko próbki twojego głosu. Próbkę głosu będzie można wziąć od lokalnego żula za dwa piwa i taki osobnik zdubbinuje nam postać. Jak tak o tym pomyśleć to może się to przyda twórcom niskobudżetowych gier albo modów.
Ale to tylko jak chcesz mieć jakiś nowy głos, żeby nie ukraść komuś jego głosu, dla kilku domyślnych głosów już nie. Dla prostej gry indie te kilka głosów powinno raczej wystarczyć
Nie wiem, dla mnie brzmi tylko trochę lepiej niż Ivona.
Nawet nie usłyszałbyś różnicy względem oryginalnych plików audio Dagotha, gdybyś nie przeczytał, że to głos odtworzony przez AI.
No, no Robi wrażenie :D
Fajnie by było zagrać w morrowinda z wszystkimi dubbingowanymi dialogami, i to po polsku :D ( Ew. ang dubbing ;> )
Dialogi w morrowindzie uważam za najlepsze z wszystkich TESÓW
Ciekawe o ile wzrosłaby waga gry gdyby każda (nawet mało istotna) postać mówiła wszystkie swoje dialogi.
Nie zapominajmy, że w Morrowind każda rasa ma przypisany jeden głos dla kobiet i jeden dla mężczyzn. Z podstawki chyba tylko Dagoth Ur i urzędnik z początku gry mają unikalne. Do tego większość wypowiedzi zwyczajnie się powtarza.
Edit. Zapomniałem o daedrach, ale ich jest tylko kilka i mają nagrane kwestie.