Wyciek materiałów i szczegółów z Dragon Age: Dreadwolf
Czy ja właśnie zobaczyłem bohatera zakutego w zbroję urządzająego MMA?
Dla lepszego efektu mógł jeszcze wywinąć salto i wykonać cios z półobrotu niczym wszystkim znany Strażnik (z Teksasu).
Rozumiem efekciarstwo ale, na bogów gamingu, szanujmy się.
No szkoda, ze ida w kolejnego gameplayego klona, byleby nie bylo spamowania ataku naprzemiennie z unikiem tak jak to bylo w wiedzmienie3, ale jak widac po niektorych komentarzach w internecie odrobina strategi czy tez unikatowosci dla niektorych to za duzo
Wiadomo, że to wczesna wersja, ale wygląda to wyjątkowo słabo. Począwszy od pozbawionego klimatu inwentarza na walce skończywszy. To miało być RPG, a nie kolejna słabiutko zrealizowana gra w rodzaju Valhalli...
Cieszy mnie że twórcy poszli po rozum do głowy i gra bedzie miała normalny gameplay, a nie stanie w miejscu i klikanie 1, 2 i 3 jak w chinskim MMO z 2005 roku. Przypomina troche Dragons Dogma w szczególnosci to odbijanie sie od przeciwników.
Czy ja właśnie zobaczyłem bohatera zakutego w zbroję urządzająego MMA?
Dla lepszego efektu mógł jeszcze wywinąć salto i wykonać cios z półobrotu niczym wszystkim znany Strażnik (z Teksasu).
Rozumiem efekciarstwo ale, na bogów gamingu, szanujmy się.
Są filmiki jak kolesie w pełnej zbroi płytowej robią back flipa. Zbroje były robione tak, żeby nie krępować ruchów i same też nie były nazbyt ciężkie. Więc dla wysportowanego kolesia to nic specialnego.
Te historie o zbrojach które były tak ciężkie że jak rycerz spadł, to już nie mógł spać, dotyczyły tylko wersji turniejowych, gdzie zbroja miała zapewnić największe bezpieczeństwo przed uderzeniem.
Jak dla mnie to na razie ta gra nie wygląda jakoś szczególnie zachęcająco, ale poczekajmy na jakieś oficjalne zapowiedzi i gameplaye i wtedy się oceni, czy warto będzie tracić na tę grę czas i pieniądze. To jest tylko wersja Alpha, więc jeszcze sporo może się zmienić.
No szkoda, ze ida w kolejnego gameplayego klona, byleby nie bylo spamowania ataku naprzemiennie z unikiem tak jak to bylo w wiedzmienie3, ale jak widac po niektorych komentarzach w internecie odrobina strategi czy tez unikatowosci dla niektorych to za duzo
ale jak widac po niektorych komentarzach w internecie odrobina strategi czy tez unikatowosci dla niektorych to za duzo
O nie, ktoś ma inne zdanie na temat systemu walki w uwaga - grze video, więc trzeba mu pocisnąć, że jest za głupi na gry, które wymagają użycia strategii i że nie potrafi docenić unikatowości, no nie?
Pewnie znowu będziemy kimś "ważnym" i nadal będziemy musieli zbierać kwiatki, skóry i kamyki
Jak ma to być powrót do korzeni, to liczę również na polski dubbing, który mnie się w DA Początek bardzo podobał.
Wiadomo, że to wczesna wersja, ale wygląda to wyjątkowo słabo. Począwszy od pozbawionego klimatu inwentarza na walce skończywszy. To miało być RPG, a nie kolejna słabiutko zrealizowana gra w rodzaju Valhalli...
Przecież to do tak hejtowanej swego czasu "dwójki" nie ma podjazdu, a co dopiero do Origins. Widać po Andromedzie i Anthem tworzą kolejne arcydzieło.
Słaby ten powrót do korzeni jeśli z gry z taktyczną pauzą zrobili action RPG :D
A tak poza tym, to zdecydowanie za mało widać, żeby cokolwiek ocenić. W tak wczesnej wersji to pewnie i ekwipunek i UI to mogą być placeholdery. Animacje też nie wyglądają jeszcze płynnie. No ale wiadomka, to ultra wczesna wersja więc to normalka.
Mam tylko nadzieję, że mimo wprowadzenia walki z action RPG reszta rzeczy pozostanie zaczerpnięta z RPG a nie z action.
Nie wydaje mi się dobrym pomysłem to że nie będzie się innych członków drużyny dało kontrolować, nawet jak korzystałem z tego tylko w jedynce.
- Mamo, chcę God of War
- Ale mamy God of War w domu
- God of War w domu:
Cóż , po tylu już wtopach i tym materiale to po Bioware zostały chyba tylko jakieś małe skrawki:)
Sad
Zostaly? Przeciez to widac juz od dragon age 2 jak nie mass effecta dwojki.
Wreszcie normalny system walki, a nie real time z aktywą pauzą rodem z lamusa, pytanie tylko, czy cała reszta tym razem będzie trzymać poziom, czy tak jak w Inkwizycji będzie to straszna kupa...
Jak wroca do małych liniowych map i szybkich questow z dobrze napisanymi dialogami, to coś z tego będzie.
Pierwszy Dragon Age to była mała magia, do dzisiaj wspominam jego wyjątkowość i brutalność.
Dwójka wciąż niezła, ale recykling plansz walił bidzetowoscia gry.
Trójka... przemilczę ją, pokonała mnie przerażająca nuda, grind i te okropne wielkie mapy że spamującymi się przeciwnikami, jak w jakiś shitowskich tabich MMO.
To samo zabiło Mass Effecta Andromedę
Może tym razem patałachy z bioware zrobią dobry system walki, skoro w inkwizycji walka drużynowa z pauza im nie wyszła :]
kiedyś na słowo BioWare czy Mass Effect ludzie mieli mokre majtki ;) dzisiaj pada Dragon Age Dreadwolf i zastanawiam się czy na pewno wchodzić i oglądać screeny ! Smutne że wszystko przemija w tym najlepsi też ;(
Wygląda to bardzo fajnie, pytanie z kiedy ten build jest. Ale w sumie średnio ważne, widzę że znowu można liczyć na dobrą grę.
A mnie to bardzo cieszy, że poszli bardziej w kierunku mass effect plus God of War.
Nie ma to jak po kilku sekundach skreślać produkcję xD
Czekam z niecierpliwością na oficjalne informacje od Bioware
Coz wyglada prawie jak 1 do 1 inkwizycja w moich oczach a mam 200-300h w inkwizycji :D no po prostu system walki melee na frostbite to chyba niemozliwe w tego typu grach.
wiec dalej bede gral magiem jesli bedzie taka mozliwosc XDD albo lucznikiem "frostbite fps"
graficznie mam nadzieje ze bedzie lepiej bo jak na razie widze za bardzo inkwizycje.
lecz ignorujac te rzeczy co napisalem wyzej jesli fabula i questy towarzyszy oraz sami towarzysze beda tak samo dobrzy lub lepsi "mam nadzieje" niz w inkwizycji to git.
"nie mialem wielkich oczekiwan co do frostbite" spodziewalem sie ze tak to bedzie wygladac kto myslal inaczej chyba nigdy nie gral w inkwizycje i andromede "zrobionych na frostbite" (anthema na upartego tez mozna dodac choc to niby pseudo fps byl chyba "nie gralem")
co do interfejsu zmiany ekwipunku to mi sie duzo lepiej podoba niz ten w inkwizycji teraz ma swój klimat. tam jakis nijaki.