Nowa gra Metro wciąż powstaje; wojna odciśnie na niej piętno
.
Czekam z niecierpliwością, takich porządnych FPS-ów skupionych na dobrej historii od premiery Exodus niestety zliczę na palcach jednej ręki.
Swoją drogą to dalej jestem ciekaw czy robią grę, o której mówili ~10 lat temu, która miała być całkiem nowym uniwersum i nazywali ją "Stalkerem w kosmosie", czy projekt całkowicie porzucili i skupiają się tylko na Metro.
ale to chyba nie mial byc stalker w kosmosie, przynajmniej ja sie z takim nazewnictwem nigdy nie spotkalem
pamietam ze mowili tylko o sf i otwartym swiecie, ale moze mnie tez cos ominelo ;p
ogolnie to ja mysle ze ten projekt jednak upadl, bo to chyba miala byc duza gra
na pewno w pewnym momencie wstrzymali nad nim prace, bo byl taki news i moze po prostu na jej pozostalosciach zbudowali mniejsza gre pod vr, ale to juz wylacznie moje gdybanie
aaa ok ok w takim razie ja rowniez dziekuje za info
szkoda, bo "stalkera w kosmosie" bralbym z ucalowaniem raczki :<
GOLu, a nie wspomnicie że jednocześnie 4A Games wydaje pełen edytor do Metro Exodus SDK dzięki któremu modderzy będą mogli teraz tworzyć nowe zawartości do tej gry?
Ciesze się że powstaje bo te gry zawsze miały klimat . Mam trzy platynki z gier metro czekam na czwartą . Do przodu Ukraina .
Moim zdaniem powinni wydać zupełnie nową grę nie związana z metro. Tutaj już mi się przejadło.
Super,, że powstaje nowe METRO. W ostatnich latach, Exodus jak dla mnie to jedyny wartosciowy, mega klimatyczny fps jaki powstał:)
Przypomnę co niedawno pisałeś w innym wątku. ->
I to Ty zarzucałeś innym hipokryzję.
Jak to licuje z poniższym cytatem wpisu od pracowników 4A Games ?
Jeszcze rok temu niektórzy uznaliby Kijów za nazwę naszej stolicy i miejsca, w którym narodziło się studio. Nieliczni mogli słyszeć o Odessie czy Lwowie. Teraz znane są nazwy wielu innych miast – Mariupol, Mikołajów, Charków, Chersoń, by wymienić tylko kilka – miejsca niektórych z najniebezpieczniejszych walk oraz rodzinne miasta wielu naszych pracowników. Wszyscy zostali dotknięci. Niektórzy z nas stracili domy w wyniku bombardowań. Niektórzy wstąpili do Sił Zbrojnych, by bronić Ukrainy. Koledzy, przyjaciele, rodziny zostały ranne. Wielu straciło życie. Jednak jest coś, czego obecnie Ukrainie nie brakuje – to nasi bohaterowie: ci, którzy chronią nasz kraj na frontach, ci, którzy im pomagają i ci, którzy wbrew wszelkim przeciwnościom pracują z pasją i zaciekłym poświęceniem, aby nasze projekty działały i wspierały gospodarkę kraju. Jako firma robimy wszystko, co w naszej mocy. Zapewniamy wsparcie finansowe i logistyczne zespołowi rozproszonemu po Kijowie i poza nim. Z dumą wspieramy i wzmacniamy osobiste wysiłki naszych pracowników, którzy są wolontariuszami, przekazują darowizny, dostarczają środki medyczne i żywność oraz wiele innych – przede wszystkim tych, którzy walczą na pierwszej linii frontu. Życie stało się ostatnio znacznie trudniejsze – czasami biuro w Kijowie jest nieosiągalne, a prąd i woda mogą być luksusem. ...
Musimy również sprostać naszym oczekiwaniom – jeśli chodzi o nasze studio w Kijowie i personel na Ukrainie, jest to teraz robione w najbardziej niezwykłych i przerażających okolicznościach. Niektóre dni zaczynają się od naszych porannych stand-upów i kawy. Ale niektóre zaczynają się od syren nalotów i ataków rakietowych. W niektóre dni jeździmy metrem do pracy, ale w inne jesteśmy zmuszeni się w nim schronić. Każdego dnia staramy się żyć tak normalnie, jak tylko możemy, a mimo to mamy do czynienia z przerwami w dostawie prądu i wody, rodzinami, które potrzebują przeprowadzki, przyjaciółmi i współpracownikami zgłaszającymi się na ochotnika lub wzywanymi na front. Nasza „nowa” normalność w żadnym wypadku nie jest normalna. To życie w czasie wojny nieuchronnie kształtuje gry, które tworzymy. https://www.4a-games.com.mt/4a-dna/studio-update-exodus-sdk
Licuje tak, że zostali napadnięci i muszą walczyć w imię polityków na wyższym szczeblu. To politycy prowadzą wojny, politycy ktorzy sie znają, a walczą zwykli ludzie.
Którzy się nie znają.
I po co Ty mieszasz politykę do gier? Pytanie retoryczne
Skonfrontowałem Twoją beztroską twórczość (screen z tematu o AH), gdzie piszesz o Ukraińcach jako banderowcach przeszkolanych przez Amerykanów na wzór ISIS, przy okazji kłamiąc o Buczy. Tak się składa, że Metro, podobnie jak nowego Stalkera, tworzy ukraińskie studio, którego oświadczenie (nie moje słowa, cytat) masz przed nosem. I tak, ma to olbrzymi wpływ na rozwój gry.
Więc nie wciskaj mi kitu samemu schodząc na tematy polityczne bo nikt ślepy nie jest. Sam piszesz o polityce i politykach wszczynających wojny a później kombinujesz jak się wykręcić od odpowiedzialności za własne słowa zadając retoryczne (naprawdę ?) pytanie. Zastanów się trochę zanim coś zmajstrujesz i puścisz to na publicznym forum bo manipulowanie treścią kiepsko Ci idzie. Eot.
Ukończylem wczoraj metro exodus po raz 5 tym razem na ekspercie i ogólnie całe trylogie odświeżyłem sobie 3 platynki wbite
Gra jest wybitna,szkoda że mają takie utrudnienia przy tworzeniu nowych gier czekam na nową część tym razem aby Artem troche się odezwał bo w exodus to było odczuwalne
Cierpliwie czekam na nowe dzieło 4A Games pamiętając o priorytecie bezpieczeństwie zespołu oraz ponurych realiach w jakich powstaje. Nie zapomnę też o najwyższym poświęceniu Andriia "Nizrock" Korzinkina, niech spoczywa w pokoju.
https://www.facebook.com/4aGames/posts/485226583619880/
"Niewykluczone jest również zawarcie w niej elementów multiplayerowych". Proszę niech chociaż ta seria nie zostanie zepsuta i zostanie czystym singlem
Bardzo dobrze. Brakuje takich gier, a Metro Exodus to pierwsza liga, przeskoczyli większość zachodnich developerów w robieniu porządnego fps w tym EA, Activision i Sony (Killzone, Resistance- gdzie one są?)
Znowu ta seria z głównym bohaterem niemową?
Przecież to burzy całą wiarygodność przedstawionego świata. Nie czekam. Jak ktoś nie potrafi zrobić dubbingu dla najważniejszej postaci w grze to nie zasługuje na żadne pieniądze.
Ogarnij się i przestań się mazgaić. Serio, myślisz, że zrobienie dubbingu do głównego bohatera przerasta ich zdolności? Jakiż ty śmieszny jesteś. To jest całkowicie normalna rzecz, w wielu grach główni bohaterowie nie mówią, choćby w TES. A gdybyś zastanowił się troszkę nad tym, dokładniej nad zamierzeniami, sztuką w tworzeniu tego typu gier, różnic itp. to byś zrozumiał...
PS. może nie zauważyłeś, ale tak naprawdę bohaterowie i tak mówią! Postacie ich słyszą, a my nie i po trochu sobie wyobrażamy tę część dialogu. W końcu od czego jest opcja dialogowa jak choćby w TES. A poza tym, jest pewien motyw, a dokładniej my zwyczajnie wybieramy to co postać "powie" tylko po to, by dowiedzieć się czegoś, ale czy w ogóle zauważyłeś jak wyglądają takie opcje dialogowe? Są nieco ogólne, po prostu wybierasz opcję i z góry postać mówi to co ma mówić, żebyśmy dowiedzieli się czegoś i w zasadzie tyle.
Rozumiem, że nie każdemu się to musi podobać, ale nie ma co doszukiwać się tutaj powodów związanych z jakimś brakiem umiejętności ze strony studia, bo jaki problem mieliby ze znalezieniem aktora głosowego...