Wyciekła masa gameplayu z Need for Speed Unbound
Po tym widać że nie ma co się spieszyć z kupnem. Kiepsko to wygląda.
A mi osobiście się podoba, z tego co widzę mocno znerfiono BTD, teraz bardzo spowalnia, a nawet przeciwnicy raczej trzymają się linii wyścigowej.
Kupię ale raczej w jakieś promocji :).
IMHO niestety niczego nie znerfili. Popatrz dobrze co się dzieje przy każdym ostrzejszym skręcie, auto drift na całego. A że być może mniej przy samym hamowaniu/przyspieszaniu ,a więcej przy samym skręcaniu? To jeszcze gorzej .
Z tego co widziałem na jednym z gameplayów, to brake to drive można całkowicie wyłączyć. Ale mogą z tym walić ściemę.
Jak najbardziej znerfili - drift wygląda bardzo wolno
Zawsze możesz sobie wyłączyć B2D i G2D, i mieć fizykę ala Grip, podobnie jak w Heat i poprzednikach, nawet jeśli nie najlepszą to nadal
Wy w te gry chyba nigdy nie graliście
Źle to sformułowałem, w Heacie możesz częściow wyłączyć oskryptowany drift, ale w Unbound (info z NFS polska) możliwe jest wyłączenie go całkowicie
No to by było super. Poczekam na opinie pierwszych graczy i jak to prawda, to pobieram
W Heat niczego nie można wyłączyć!
Można tylko zmienić brake to drift na accelerate to drift.
Poza tym brake/accelerate dotyczy głownie mocnego driftu podczas zawodów w drifcie - natomiast auto-drift jest w grze obecny cały czas, niezależny od driftu w wozach ze specjalnie nadsterownym tyłem i dużą mocą.
(Tak to jest, jak ludzie grający całe życie wyłącznie w prymitywne arcade, próbują pouczać kogokolwiek na temat modelu jazdy... :))
Dodam, że grałem we wszystkie ostatnie części w ramach triali na Origin - 2015, Payback i Heat.
Owszem, w Heat, idąc w grip i delikatnie skręcając, można częściowo ograniczyć auto-drift, tyle że:
- pójście w grip oznacza zerową responsywność naszego kartonu
- nie da się delikatnie skręcać w ciaśniejszych łukach :D
Także ten... A jak będzie tym razem, zobaczymy, na razie widać, że podczas normalnej jazdy mamy auto-drift na całego, częściowo maskowany na gameplay'ach pracą kamery.
OK, może faktycznie jest nieco mniej gwałtowny, ale nadal obecny cały czas i nie do uniknięcia. Dlatego jak pisałem na początku - IMHO zerowa poprawa.
Typ, któremu podoba się fizyka w Dirt 5 i myśl, że Project Cars miało dobrą fizykę jak na symulator, ma czelność pouczać mnie na temat fizyki w grach wyścigowych XDDD
Lubisz się ośmieszać jak widzę, jakiś kink ?
PS: Nic co napisałeś o Heacie nie wyklucza tego co ja napisałem - czytanie ze zrozumieniem się kłania klaunie
Nie czekaj, czytam co teraz piszesz i za taki stek bzdur to powinni na sybir wywozić
Jak włączysz kontrolę trakcji, a auto będzie podtuningowane pod wyścigi, to oskryptowany drift będzie tylko w sytuacjach wyjechania poza drogę pod pewnym kątem i użycia hamulca ręcznego
Nie wiem co bierzesz, ale przestań bo ewidentnie siada ci na percepcji możliwości kognitywne
Już? Cały repertuar gimbusiarskich odzywek wyczerpany? Siła twoich argumentów jest doprawdy porażająca - można dostać porażenia nerwów, uśmiechając się z politowaniem.
Rozumiem, że twoim zdaniem model jazdy w ostatnich NFS jest lepszy niż w DIRT 5? Faktycznie - czuć znawcę, który zjadł zęby na iRacing. :P
Widzisz, ja się na mistrza symulatorów nigdy tutaj nie kreowałem, nigdy też nie twierdziłem, że CARS to najlepsze symulacje (choć stoją sporo wyżej niż średnia simcade i są zwyczajnie świetnymi grami przystępnymi nie tylko dla fanatyków gatunku).
Tym bardziej zabawne jest gdy jakiś random taki jak ty rzuca się bez powodu, sapie, pokazuje kulturę osobistą i próbuje coś komuś udowadniać.
Widać, że zabolało, skoro nawet niezaaderesowałeś tego co powiedziałem i wsadzasz mi słowa w usta XD
Nie dość, że dezinformację rozprowadzałeś, to do tego ego sobie pompowałeś tanimi zagrywkami, a teraz dziwisz się, że odpowiedziałem ci w podobnym tonie LOLZ
Z wiekiem umierają szare komórki i faktycznie widać to po tobie i większości tutejszych forumowiczów
PS: To ty w tym wątku napisałeś najdłuższe komentarze więc chyba ci się coś pomyliło z tym sapaniem
Po takim gameplayu mam większą chęć zagrać niż po oficjalnych materiałach
Nie wygląda źle, niczego naprawdę głupiego nie zrobili, przekopiowali co dobre z heata (tuning mech. i większość wizuali)
Efekty znośne, ale dialogi to porażka... Boję się jak to będzie wyglądało po polsku
Mapa bardzo fajna
Osobiście kupię ale dopiero na obniżce, ale trial 10 godzinny pokaże
Już nie przesadzaj. Nie ma rewolucji ani ewolucji, ale na pewno nie jest to poziom gier za 19.99zl.
Fizyka jazdy jak najbardziej pasuje do kioskowców, czyli takie tandetne pitu pitu gier arcade z lat 80.
Klepią to samo od NFS HP 2010 z przerywnikiem na The Run i Shift 2.
Uwielbiałem serię NFS, ale teraz nie mogę na to patrzeć.
To samo? No nie powiedziałbym, to że jest B2D nie znaczy że to ta sama gra
Te same gry wyścigowe robi Microsoft od 2015 (i Motorsporty i Horizony). NFS przynajmniej zawsze mają jakieś zmiany, inny styl gry itp. choć nie zawsze na lepsze.
No taki trochę GRID w klimatach NFS. Znajdzie swoich amatorów...
Najlepszy model jazdy w tym fajny kompromis mędzy symulacją a arcade jest w remaku mafii z 2020 (tryb realistyczny) która nie ma nic wspólnego z "samochodówkami"
Change my mind
Wyglada jak gowno i nie mowie tu o tym, ze to w 720p xD
Model jazdy przypomina ta szmire z 2015 roku, wiec dla dzieci i debili moze ok. Reszta bedzie krecic nosem.
Nie ma to jak dac cos wczesniej a potem sie dziwic ze wycieklo. Przynajmniej wiem ze tego nie kupie, moze w promce za 20zl
Kiedy będę mógł sprawdzić tego 10h triala jeżeli mam game passa ultimate? jutro czy 2-giego grudnia? i czy jest w takim przypadku jakiś preload na PC?
Dzięki za info. Jak głupi szukałem preloadu w aplikacji xboxa a to jest w aplikacji EA :-)
Jak dla mnie ta odsłona NFS jest jeszcze gorsza od hita, a hit też był, jak dla mnie. najlepszy NFS to most Most Wanted, Carbon i Payback.